Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sieltähän se totuus Jennifer Anistonin ruokavaliosta tuli, vai että muka herkuttelisi juustoilla ja kermalla, hah!

Vierailija
24.10.2019 |

Anistohan väitti vuosia että pysyy hoikkana vhh ruokavaliolla. Hiilarit pannaan ja juustoja ja kermaa ruokaan.

Nyt: Hollywood-tähdet Jennifer Aniston ja Reese Witherspoon myönsivät karun totuuden, miten he pysyvät niin laihoina – noudattavat äärimmäistä ruokavaliota.

Näyttelijäkaverukset Jennifer Aniston ja Reese Witherspoon kertovat noudattavansa 16:8-dieettiä, jossa suurin osa vuorokaudesta paastotaan.

https://www.is.fi/viihde/art-2000006283565.html

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Reesellä olekin lapsia ja Aniston taas on lapseton? Meinaan silläkin tuo kroppa jo erilainen.

Vierailija
42/64 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastaako kukaan näistä vähän syövistä liikuntaa? Enkä tarkoita mitään kävelyä, vaan vaikka 5 km tai 10 km juoksu tai 30 km fillarilenkki?

Lähes päivittäistä liikuntaa, pari kertaa viikossa lenkki tai sali. Parhaimmillaan kolme kertaa viikossa salilla. En koe olevani vähän syövä, vaikka näin minulle sanotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se 16:8 ole koko totuus. Eikös siinä sanottu, että Anistonin mielestä sellerimehu on "herkuttelua"? Aivan varmasti hänellä on todella tiukka ruokavalio. 

Onkohan se superhoikkuus sitten kaiken sen arvoista... edes julkkikselle. Mutta onnea hänelle. 

Vierailija
44/64 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonko mikä on se salaisuus? Oma (oikea) personal trainer ja kokki/ravintosuunnittelija. En oikein usko että nämä naiset tulevat pitkän kuvauspäivän jälkeen prisman kautta kotiin. Heille tarjoillaan traileriin henkilökohtaisesti suunniteltu ateria!

Vierailija
45/64 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voihan sitä herkutella joka päivä, paitsi kun suomalainen mamma herkuttelee niin se on koko kakku kerralla ja jätskit päälle, kalorit kuitataan muutamalla proteiinipatukalla ja ligh-kokiksella.

Ei hätää kun kelpaa irakilaisille, turkkilaisille, afrikkalaisille tuonkin jälkeen.

Vierailija
46/64 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastaako kukaan näistä vähän syövistä liikuntaa? Enkä tarkoita mitään kävelyä, vaan vaikka 5 km tai 10 km juoksu tai 30 km fillarilenkki?

No kehonrakennus ja pyöräily kuuluu omiin harrastuksiin. Ei pätkäpaasto tarkoita sitä että syödään vähän. Itse syön noin 4500-5000 kcal päivässä jaettuna kahdelle aterialle ja palkkariin/tankkaukseen jos joku 100+ km pyörälenkki.

Vierailija
47/64 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo kymmeniä vuosia syönyt kaksi ateriaa päivässä. Klo 12 ja noin Klo 19. Paino 100kg+. ”Äärimmäistä” heh heh.

Ja yhdellä aterialla menee sen 5000 kcal edestä sapuskaa...?

Vierailija
48/64 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo pätkäpaasto ole äärimmäistä nähnytkään. Itse olen nyt muutaman kuukauden ajan vetänyt 2 päivään (48h) paastoja ruokailujen välillä. Sinä aikana en syö tai juo muuta kuin vettä, pienen ripauksen suolaa ja vitamiinit (multi, d, c).

Eikä tämäkään mielestäni ole mikään extreme. Ruokailuaikaan voin syödä melkein mitä huvittaa parintuhannen kilokalorin edestä, sitten en syö pariin päivään. Paino putoaa ja saan mässäillä, kunhan edes laskee hieman sinnepäin ne kalorit.

-kehonkoostumusmittauksen mukaan jo 9kg lähtenyt rasvaa

Vierailija
49/64 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo pätkäpaasto ole äärimmäistä nähnytkään. Itse olen nyt muutaman kuukauden ajan vetänyt 2 päivään (48h) paastoja ruokailujen välillä. Sinä aikana en syö tai juo muuta kuin vettä, pienen ripauksen suolaa ja vitamiinit (multi, d, c).

Eikä tämäkään mielestäni ole mikään extreme. Ruokailuaikaan voin syödä melkein mitä huvittaa parintuhannen kilokalorin edestä, sitten en syö pariin päivään. Paino putoaa ja saan mässäillä, kunhan edes laskee hieman sinnepäin ne kalorit.

Muutenhan tuo olisi helppoa ja sillä laihtuisi koko Maapallon väki, mutta vaatii tuo aika teräksistä itsekuria. Tyypillinen länsimaalainen ei jaksa olla viittä tuntia popsimatta jotain ilman että tulee "hangry" olo tai rupeavat kiukuttelemaan kaikille ympärillä.

Vierailija
50/64 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

16:8 ruokavalio ei todellakaan ole äärimmäinen. Ihmisen elimistö ei kestä sitä, että jatkuvasti lapetaan ruokaa sisään, ellei sitten satu olemaan aktiiviurheilija.

Vierailija
51/64 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin myös särähti korvaan tuo sellerimehu. Mitvit? Herkuttelua? Kyllä tekis Jennille mieli herkuttelut näyttää...

t. pätkäpaastoilija

Vierailija
52/64 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ikäni olen siis syönyt tietämättäni näinkin trendikkäästi. Mulla on harvoin nälkä, ihmettelen välipaloja. Aamuisin ei mikään maistu, kokeiltu on, alkaa oksettamaan.

Esimerkkipäivä. Herätys viideltä, juon aamukahvin. Töissä lounas klo 10-11, kahvia n.klo 14, kotona välipala (leipää tms) klo 16-17 ja illallinen (lämmin ruoka) klo 19-20. Paastoan siis vähintään 12h aina (joskus jopa 15h), kun tuota aamukahvia en oikein laske ravinnoksi. Herkuttelen viikoittain, syön mm. vaaleaa leipää, voita, kermaa. Kasviksia paljon aterioilla, päivän aikana juon pari litraa vettä. Painoindeksi pyörinyt 19-20 kieppeillä aina. Liikuntaa en harrasta, työ on fyysistä.

Vierailija
53/64 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanonko mikä on se salaisuus? Oma (oikea) personal trainer ja kokki/ravintosuunnittelija. En oikein usko että nämä naiset tulevat pitkän kuvauspäivän jälkeen prisman kautta kotiin. Heille tarjoillaan traileriin henkilökohtaisesti suunniteltu ateria!

Kyllä ja se ei ole mikään virallisen tahon nutrilet-sponsoroitu, kuten Suomessa. Miljonääreillä on varaa palkata aidot asiantuntijat.

Vierailija
54/64 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän off topic, mutta minulla on supertyylikäs kaveri. Ja hoikka. Ei yhtään pömppämahaa eikä alleja. Juuri tuollainen Aniston. Nainen, jota vielä 55 -vuotiaanakin pokaillaan.

Hän herkuttelee kaikkea, mutta todella vähän. Ulkona syö annoksesta maksimissaan puolet. Jos on konvehteja, niin haukkaa konvehdeista vain puolet. Kerran tapasimme töiden jälkeen ja hän valitti, että hän ei ole syönyt koko päivänä mitään, vaan on pakko haukata heti jotain. Hän osti lähimmästä kioskista kolmioleivän - ja söi siitä neljänneksen! Siis toisesta kolmioleivästä puolet. Ja loput heitti roskiin.

Eli: ruokavalion tulee olla todella kurinalainen, jos aikoo pysyä hoikkana.

Vierailija
55/64 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän off topic, mutta minulla on supertyylikäs kaveri. Ja hoikka. Ei yhtään pömppämahaa eikä alleja. Juuri tuollainen Aniston. Nainen, jota vielä 55 -vuotiaanakin pokaillaan.

Hän herkuttelee kaikkea, mutta todella vähän. Ulkona syö annoksesta maksimissaan puolet. Jos on konvehteja, niin haukkaa konvehdeista vain puolet. Kerran tapasimme töiden jälkeen ja hän valitti, että hän ei ole syönyt koko päivänä mitään, vaan on pakko haukata heti jotain. Hän osti lähimmästä kioskista kolmioleivän - ja söi siitä neljänneksen! Siis toisesta kolmioleivästä puolet. Ja loput heitti roskiin.

Eli: ruokavalion tulee olla todella kurinalainen, jos aikoo pysyä hoikkana.

Ihmisillä on tosiaan vääristynyt käsitys omasta kulutuksesta ja energian tarpeestaan. Eikö pitäisi olla hieno juttu tänä ilmastokouhkauksen aikana, että ihminen tulee toimeen oikeasti niinkin vähällä energiamäärällä? Osittain myös elintarviketeollisuuden syy, kun tuottaa liian isoja annoskokoja.

Vierailija
56/64 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti Reesen sitten iskeä lusikkansa tähänkin soppaan.

Sinccis

Vierailija
57/64 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenhan tuo olisi helppoa ja sillä laihtuisi koko Maapallon väki, mutta vaatii tuo aika teräksistä itsekuria. Tyypillinen länsimaalainen ei jaksa olla viittä tuntia popsimatta jotain ilman että tulee "hangry" olo tai rupeavat kiukuttelemaan kaikille ympärillä.

Tämä on niin epäreilua, kun toiset eivät ollenkaan ymmärrä, miten nälkä toisiin vaikuttaa. Ei ole kyse mistään "mä haluun, tekee mieli" -päähänpinttymästä, vaan ihan oikeasti tulee huono olo, jos ei syö mitään. Oma tyttäreni esimerkiksi pyörtyy harva se aamu, kun verensokeri pääsee yön aikana laskemaan. Ja juu, on käyty tutkimuksissa, mutta ei ole mitään sairautta, vaan todella alhainen verenpaine. Ja minulla on melkein sama juttu, en tosin pyörry ihan yhtä helposti. 

Vierailija
58/64 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamupala englanniksi on breakfast eli paaston keskeyttäminen. 16:8 on takavuosien ruokarytmi, perinnetietoa, ei trendidieetti. Kaikki olivat laihoja ennen kuin välipaloista ja hiilarien mättämisestä tuli trendi.

Villi veikkaus, että entisaikaan ei syöty kelloa katsomalla. Vaan syötiin silloin, kun sitä ruokaa oli. Kun sitä oli enemmän ja lähellä, syötiin enemmän ja kun sitä oli niukemmin ja pitemmän matkan päässä, aterioiden välinen aikakin oli pitempi.

Vierailija
59/64 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen 16:8 ruokavaliolla, se on itselleni luontaisin ateriarytmi. Mutta mahtuu siihen kahdeksaan tuntiin juustoa ja kermaa ja herkutteluakin jos haluaa. Eivät nuo sulje toisiaan pois.

Ohis, mutta onko hyötyä, jos on 16:8 dieetillä 6 päivänä viikossa ja yhtenä syömiset on esim 10 tunnin aikana?

On toki. Siis ainakin itselläni tuo 16:8 tulee aika luonnostaan, kuulun näihin joilla ei ole nälkä aamulla tai vielä aamupäivälläkään. Sen sijaan jos syön aamupalan, niin mulla on silti puoliltapäivin nälkä. Eli mun tapauksessa etu on se, että ei tule syötyä "muodon vuoksi" ylimääräisiä kaloreita aamulla. Ilmeisesti on myös ihan hyväksi että ei lapa suuhun ruokaa koko ajan - monelle joka jankuttaa tuosta että pitää syödä muutaman tunnin välein tuntuu olevan epäselvää, että ei pitäisi myöskään syödä USEAMMIN kuin 4 h välein jos on painon kanssa ongelmia.

Mullakaan ei ole aamulla nälkä ja oikeaa ruokaa syön vain tuon 8h sisällä, mutta esimerkiksi maitokahvi aamulla jo rikkoo paaston. Joten ruokavalioni ei siis oikeasti ole 16:8. Toisaalta mua ei kiinnosta noudattaa tiukkoja dieettejä tai kellon kanssa syömistä, koen ne hyvin rajoittaviksi ahdistaviksi. Syön kun on nälkä.

Vierailija
60/64 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai äärimmäinen ruokavalio, hahaha! Kaukana mistään äärimmäisestä. Ei ihmisen tarvitse puputtaa kellon ympäri ruokaa. Syödään 8 tunnin aikaikkunassa, se riittää kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi