Voiko Suomessa joutua pakkohoitoon ilman syytä?
Itse en tiedä mitä ajatella, puhuuko tämä nainen totta vai ei. Mutta voiko oikeasti joku kiusanhenki saada tämmöistä aikaan?!
Kommentit (93)
Totta kai voi. Psykiatreilla sun muilla nuppitohtoreilla on sen verran kova uskottavuus sen ammattinimikkeen takia, että voivat leimata ihmisen sekopääksi vaikka vain sen vuoksi etteivät itse ymmärrä mitä tai mistä ihminen puhuu.
Mä olen saanut yleislääkäriltä parempaa hoitoa ahdistukseen kuin psykiatrilta. Psykiatri määräsi mulle 4 eri psyyke- ja rauhoittavaa lääkettä, mutta yleislääkäri vain yhtä. Lisäksi psykiatri kirjoitteli vaikka minkälaisia satuja minusta epikriisiin "ei tule kykenemään työelämään tai parisuhteeseen". Terapiakin oli, sanonko mistä.
Olen 15 vuotta myöhemmin menestyvä yrittäjä ja naimisissa.
Voi todellakin ja on joutunutkin todella moni. Vasemmisto teki hoitolaitokset ja niillä pohjin mennään. Siitä voitte kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
"Vasemmisto teki hoitolaitokset" 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣🤣😂
Ruotsin vasemmistolta nuo on kopioitu.
Voi itku mitä paskaa. Suomessa voi joutua pakkohoitoon korkeintaan muutamaksi päiväksi. Jos on yrittänyt saada apua sairaalle läheiselle, tämän tietää. Pitää olla aivan täydessä psykoosissa, jotta seuraisi pidempi pakkohoito. Suomessa lähetetään jatkuvasti kadulle todella sairaita, itselleen ja muillekin vaarallisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Voi todellakin ja on joutunutkin todella moni. Vasemmisto teki hoitolaitokset ja niillä pohjin mennään. Siitä voitte kuvitella.
Oikeistopuudeli taas räksyttää, hau, hau.
No jos hullulta kysytään niin kyllä voi. Ja psykiatrit ei vaan ymmärrä ufosäteilyä.
Ei voi, edes ne jotka tartteis ja haluais oikeesti hoitoa ei välttämättä aina mahdu sairaalaan.
Kyllä. Turun kupittaan mielisairaalan rakensi venäjäläiset eli vasemmisto.
Mielisairaalassa näin sanottiin pakkohoidossani, ei ole ihme miksi yksi potilas vinkkasi minulle tästä kuin olin ilman syytä pakkohoidossa. Nukkukaa selälleen!
Googlella löytyy joku moottorisahajonglööri, joka laitettiin harvinaisen ammattinsa mainitsemisen vuoksi suljetulle,
Vierailija kirjoitti:
No jos hullulta kysytään niin kyllä voi. Ja psykiatrit ei vaan ymmärrä ufosäteilyä.
Tuohan se on, että leimataan joku ja häntä ei tarvitse kuunnella koska "hullu", hänen mielipide ei ole relevantti. Eri aikoina eri kriteerit. Vähän kuin keskiajalla "noita". Ja näitä psykiatreja sitten pidetään suuressa arvossa. Ei mitään uutta auringon alla?
Vierailija kirjoitti:
Psykopaatti idiootti on hullu, ei skitsofreeninen kiltti mies.
Oikeasti ja vasemmalta. Te tiedätte sen itsekkin mutta olette suomessa 49/51% vihaajia teidän illuminati palkanmaksajan perseen mukaan.
Peukutuksista huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan se on, että leimataan joku ja häntä ei tarvitse kuunnella koska "hullu", hänen mielipide ei ole relevantti. Eri aikoina eri kriteerit. Vähän kuin keskiajalla "noita". Ja näitä psykiatreja sitten pidetään suuressa arvossa. Ei mitään uutta auringon alla?
Psykiatrien on toimittava näin koska hallituksen salaliitto ei halua että totuus ufosäteilystä paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuon kommentin pointti oli kylläkin sairaudentunnottomuus. Se noihin kaikkiin kuuluu vahvasti. Itse kutsuvat sitä juurikin noin, leima. Ja ap, ei voi. Kuten jo mainittu, hoitoon EI PÄÄSE helpolla. Ja tarkkailulähetteellä ei kauaa olla, sen jälkeen kotiutetaan lähinnä aika surullisiakin tapauksia. Jos se siitä pakkohoidoksi menee niin perusteet on vahvat oltava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vasemmisto CERN tee muuta kuin vihaa aurinkoa ja kieltää sen itseltäkin jumalan ylistämisellä heitä kohtaan.
Jos jumala on 11/11 aito neanderthaliĺle niin miksi homo sapiens haluaa ylistävää jumalaa? Onko se olla valittua jos kaappaa jumalan?
Varmaan Teslasta joku olisi aikanaan ajatellut että ei ole normaali. Mutta keksi mm. vaihtovirran, lasersäteen ja kauko-ohjauksen. Miettikää jos joku niin tietävä psykiatri olisi tuominnut jutut aivan olemittomina, hulluina, psykoottisina?
Vierailija kirjoitti:
Ei voi, edes ne jotka tartteis ja haluais oikeesti hoitoa ei välttämättä aina mahdu sairaalaan.
Resursseja käytetään terveiden vainoamiseen niin paljon, ettei sairaille riitä.
lyhyt vastaus:kyllä
pitkä vastaus:Kyllä voi joutua.