Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lupasin maksaa miehelle kun tuet tulee. Nyt en pystykään ja mies uhkas ilmoittaa Kelalle!

Vierailija
23.10.2019 |

Oon saanut mieheltä rahaa useita tuhansia euroja tämän vuoden aikana. Asun myös käytännössä miehen omistamassa asunnossa ilmaiseksi enkä asunnossa, josta saan asumistukea.

Lupasin maksaa miehelle velat takaisin (nyt kyse 700€) mut tarvitsen rahat elämiseen.

Miten käy mun jos mies ilmoittaa Kelalle?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies pistää sut pihalle ja lopettaa tuollaisen lokin elättämisen. Tai olisihan sitä maksulliselle naiselle tietysti toinenkin nimitys kuin lokki, mutta jätetään nyt sanomatta...

Vierailija
42/47 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, teillä on aikoinaan ollut jotain vipinää mutta ei enää. Niimpä tollanen 700 on lopun alku. Anna sen ottaa uus muija asuun niin pääsee hänkin velkaankin tuolle jäppiselle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nooh, teillä on aikoinaan ollut jotain vipinää mutta ei enää. Niimpä tollanen 700 on lopun alku. Anna sen ottaa uus muija asuun niin pääsee hänkin velkaankin tuolle jäppiselle

'

Itsehän AP halusi mieheltä sitä rahaa lainata joten ihan itse on soppansa keittänyt. Olisi vaan jatkanut maksullisena naisena olemistaan ja ottanut ne 700e kaikkien muiden rahojen lisäksi ilman lupausta maksaa takaisin. 

Vierailija
44/47 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksitty tarina. Muuten hyvä mutta meni hiukan yli tuo tyhmyyden esittäminen.

Näillä tämmöisillä haetaan tietämystä. 

Vierailija
45/47 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mihin sinun rahat oikein menee, jos se mies maksaa kaiken? Mihin saat tuhlattua tuon mainitsemasi 1600€/kk? Herranjumala itse saan noin 1800€/kk palkkaa käteen ja siitä maksan vuokrat, lainat, laskut, ruuat parturit, vaatteet jne. ja saan silti säästöönkin vielä! Ihmettelen myös mikä s*atanan pummien avustajamaa tämä Suomi on, jos joku saa tukia sen verran mitä moni palkkatyöstä.

Ap ei varmaan saa tuota käteen? Eiks asumistuki makseta suoraan vuokranantajalle vai miten se menee?

Vierailija
46/47 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis saako joku ihan oikeasti tukia 1600€!? Sen verran mitä todella moni saa palkkatyöstä käteen. Ei h*lvetti.

Vuokran jälkeen jää n. 500e, eli ap:n vuokra on 1100e. Eli ei ole totta tämäkään stoori. Kukaan ei vuokraa noin kallista asuntoa työmarkkinatuella elävälle . Työmarkkinatuen saaja on joko hyvin nuori, tai ollut työttömänä vuosikausia.

Vierailija
47/47 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mihin sinun rahat oikein menee, jos se mies maksaa kaiken? Mihin saat tuhlattua tuon mainitsemasi 1600€/kk? Herranjumala itse saan noin 1800€/kk palkkaa käteen ja siitä maksan vuokrat, lainat, laskut, ruuat parturit, vaatteet jne. ja saan silti säästöönkin vielä! Ihmettelen myös mikä s*atanan pummien avustajamaa tämä Suomi on, jos joku saa tukia sen verran mitä moni palkkatyöstä.

Ap ei varmaan saa tuota käteen? Eiks asumistuki makseta suoraan vuokranantajalle vai miten se menee?

Lähtökohtaisesti vuokralaisen omalle tilille kuukauden 1. päivä.