Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isäpuoli käytti hyväkseen 12vee tyttöä. Tuomio tuli, tytön äiti asuu vieläkin tuon isäpuolen kanssa

Vierailija
23.10.2019 |

Kuinka äiti pystyy? Kuinka sekaisin pitää olla päästään, että hyväksyy oman lapsen seksuaalisen hyväksikäytön?? Uskoo ilmeisesti isäpuolta eli tuomitsee tyttärensä valehtelijaksi. Toivottavasti tyttö saa terapiaa ja paljon tuon hyväksikäytön lisäksi äidin teko on niin hirveä. Kaikkien tyttöjen äitien pitäisi olla erityisen tarkkana, jos ottaa miehen eli ns isäpuolen perheeseen. Näitä tulee jatkuvasti julkisuuteen ja kuinka moni jää pelon tai häpeän vuoksi salaisuudeksi, joka tuhoaa uhrin?

Kommentit (136)

Vierailija
121/136 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Aikuisten velvollisuus on lähtökohtaisesti uskoa lasta. Vaikka kuinka potuttaisi totuudet ihanasta puolisosta, on asia otettava vakavasti. Aivan karmea vääryys olla uskomatta oman lapsen puheita. Kuinka hirveän trauman jättää kun uskaltautuu kertomaan (tässäkin tapauksessa isäpuoli oli yrittänyt estää lasta puhumasta ties millä tavoin uhkailemalla) ja oletettu suojeleva taho eli äiti ei usko!!! Naisen kuten miehenkin ensisijainen vastuu on huolehtia jälkikasvun hyvinvoinnista. Sen jälkeen kaukana perässä tulee nämä uudet "elämän rakkaudet". Jos ei tätä ymmärrä ei pidä lapsia hankkia vaan jäädä lapsettomaksi. Näin ei tuhoa itsekkyydellään viattoman elämää.

Vierailija
122/136 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan kyseiselle isäpuolelle terapiaksi niskalaukausta. Se on ainoa joka taatusti tehoaa tuohon sairauteen eikä tule uusia uhreja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/136 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan kyseiselle isäpuolelle terapiaksi niskalaukausta. Se on ainoa joka taatusti tehoaa tuohon sairauteen eikä tule uusia uhreja.

Kannatetaan.

Vierailija
124/136 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta. Itsellä juuri 12v tytär. Oksettaa. Ollaan erottu 5 vuotta sitten lapsen isän kanssa. Juuri tuosta syystä ei uutta miestä tulekaan. Mitään riskiä en ota. Olen 42 vuotias ja oikeasti olen sitä mieltä oman elämänkokemuksen perusteella että miehiin ei voi luottaa. Ei vaikka kuinka kaikki vaikuttaisi hyvältä eikä kukaan uskoisi miehestä että voisi tehdä mitään niin pahaa. Kaikki tekevät kun saavat tilaisuuden ja itse en tilaisuutta tule antamaan.

"Kaikki tekevät kun saavat tilaisuuden." Mitä oikeastaan tarkoitat tuolla? Olen töissä kaupassa ja voisin helposti varastaa sieltä päivittäin, jäämättä kiinni. Ei tulisi mieleenkään, koska en ole varas. Minulla on ollut elämässäni lukuisia tilaisuuksia käyttää lapsia hyväksi, mutta ei tulisi mieleenkään, koska en ole pedofiili. Mutta jos olisinkin, en siltikään koskisi lapseen. Tai minkäänikäiseen ilman suostumusta.

Vierailija
125/136 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta ei kuulu uskoa, vaan häntä kuuluu kuunnella ja tutkia, onko väitteissä perää. Sanonpa vaan, että vmäinen tilanne on sellaisella isäpuolella, jota lapsi alkaakin syyttää ilman syytä.

Ja se, että jotakuta muuta on käytetty hyväksi lapsena, ei liity tähän eikä muihin juttuihin mitenkään.

Vierailija
126/136 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta. Itsellä juuri 12v tytär. Oksettaa. Ollaan erottu 5 vuotta sitten lapsen isän kanssa. Juuri tuosta syystä ei uutta miestä tulekaan. Mitään riskiä en ota. Olen 42 vuotias ja oikeasti olen sitä mieltä oman elämänkokemuksen perusteella että miehiin ei voi luottaa. Ei vaikka kuinka kaikki vaikuttaisi hyvältä eikä kukaan uskoisi miehestä että voisi tehdä mitään niin pahaa. Kaikki tekevät kun saavat tilaisuuden ja itse en tilaisuutta tule antamaan.

"Kaikki tekevät kun saavat tilaisuuden." Mitä oikeastaan tarkoitat tuolla? Olen töissä kaupassa ja voisin helposti varastaa sieltä päivittäin, jäämättä kiinni. Ei tulisi mieleenkään, koska en ole varas. Minulla on ollut elämässäni lukuisia tilaisuuksia käyttää lapsia hyväksi, mutta ei tulisi mieleenkään, koska en ole pedofiili. Mutta jos olisinkin, en siltikään koskisi lapseen. Tai minkäänikäiseen ilman suostumusta.

Minäkin olen aikuisista viehättyvä hetero, enkä silti r.aiskaa naisia.

Vierailija
127/136 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasta ei kuulu uskoa, vaan häntä kuuluu kuunnella ja tutkia, onko väitteissä perää. Sanonpa vaan, että vmäinen tilanne on sellaisella isäpuolella, jota lapsi alkaakin syyttää ilman syytä.

Ja se, että jotakuta muuta on käytetty hyväksi lapsena, ei liity tähän eikä muihin juttuihin mitenkään.

Toki on vmäinen tilanne, mutta yleensä jos mitään ei ole tapahtunut niin se saadaan selville. Ei sekään ole oikein, että mitään rikoksia ei tutkita, eikä uhria uskota, ellei rikoksesta ole videokuvaa saatavilla...

Vierailija
128/136 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista vakavista epäilyistä poliisille rikosilmoitus! Tälläsiä asioita ei todellakaan pidä antaa olla. Ja kun aloitat uuden miehen kanssa seurustelemaan niin googlailemaan vaan nimeä että löytyykö tietoa taustoista. Ihan hirveitä kohtaloita ja täysin käsittämättömiä miehiä liikkuu vapaana. Järkyttävää myös miten on naisia jotka ei suojele omia lapsiaan. Oksettavaa.

Vierailija
129/136 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan nyt myös, että ei pelkästään miehet ole pedofiilejä. Joillakin se hyväksikäyttäjä on se oma äiti, ja en nyt äkkiä keksi sitä tehokkaampaa tapaa pilata lapsen terveys ja tulevaisuus. Siinä menee jotain niin peruuttamattomasti vinksalleen kiintymyssuhteista ja identiteetistä lähtien, monesta muusta osa-alueesta puhumattakaan.

Nimim. Vielä tässä jotenkin hengissä kitkutellaan, mutta elämäni ei kyllä ole ikinä ollut elämisen arvoista :(

Vierailija
130/136 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös sellaisia äitejä, jotka ovat kateellisia omille lapsilleen, varsinkin tytöille.. Ja tälläiset äidit kokevat, että esim oma tytär tahallaan viehetteli isäpuolen jne. En tiedä onko siitä kyseessä tässäkin tapauksessa.

Vierailija
131/136 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliiisi tutki varmaan myös äidin taustat ja teot.

Vierailija
132/136 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt täytyy sanoa että sairas olet sinäkin.

Kyllä ne on harvassa oikeasti nuo pedot.

Hyviä miehiä on vaikka kuinka paljon, mutta baarista ei välttis kannata ettiä.

Vierailija
133/136 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi parka :( Toivottavasti pystyy joskus elämään normaalia elämää sairaista vanhemmista huolimatta.

Vierailija
134/136 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla hyvä panemaan. Äippä haluaa verrokin tytölleen ettei se tyydy parin vuoden päästä ihan mihin tahansa.

Näin voi kommentoida vain mies näin kamalaan uutiseen.

Vierailija
135/136 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa ihmisistä välittää enemmän omasta seksielämästään kuin lapsistaan.

Miten vtussa jollakin voi olla seksielämä sellaisen kanssa joka on hyväksikäyttänyt hänen lastaan? Miten tuollaisen lähellä pystyy olla, antaa koskettaa saati harrastaa yhdyntää tietäen että on tehnyt samoja asioita väkisin lapselle? Hyi v***!!

Mielenvikaisuus, vakavakaan, ei ole mitenkään harvinaista. Suomessakin tapahtuu paljon vastavaa, vaikkei moni sitä tahdo uskoakaan.

Vierailija
136/136 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon luullu että miehet on pikkuisia lutuisia ^_^...