Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastuminen ja siitä yli pääseminen, vinkkejä, kiitos!

Vierailija
22.10.2019 |

Täällä kun joku kirjottelee toivottomasta ihastuksesta niin aina neuvi on että unohda, repäise itsesi irti. Mutta sanokaa miten se käytännössä onnistuu?

Minä olen ihan järjettömän rakastunut varattuun mieheen, hän on aina ollut minulle se oikea mutta minä hänelle väärä. Olin nuorena häneen rakastunut, sitten pääsin jotenkin yli mutta nyt tunteet on taas palanneet ja pysyneet tälläisinä 2 vuotta. Tai oikeastaan tunteet vain syvenee. Niin neuvokaapa nyt että miten repäisen tästä itseni irti?

Ei auta toiset miehet, ei auta aika, ei auta unohtaminen, ei mikään.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastitteko peppus☆€si@?Se mies ois nyt sun jos oisit antanu soittaa hanuria.

Vierailija
22/25 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi se että sain kuulla miehen olevan varattu. Nyt tosin tunteet alkanu palaamaan kun sain myös kuulla että miehen naisystävä on hieman sekaisin oleva tapaus ja olen alkanut haaveilemaan josko mies tajuais erota ett on meitä normaalejakin naisia olemassa... Mutt en tiedä, ehkä mieskin tosiasiassa on kipeä päästään ja siksi sietää naistaan.

Sitt toisesta, vuosien mittaisesta ihastuksesta selvisin vain ajan kanssa. Se oli kyl hermoja raastavaa aikaa, kun tuota kyseistä miestä en millään edes olis voinu saada ku suhde meidän välillä ois ollu ehottomasti kielletty. Nykyine ehkä takaisin palaava ihastus enemmän on kutkuttavampi kun tietää ett mitään kiellettyä suhteessa ei olis jos mies olis vain sinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastitteko peppus☆€si@?Se mies ois nyt sun jos oisit antanu soittaa hanuria.

Kokeiltiin sitäkin.

Vierailija
24/25 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sulle vinkki,mietipä mielikuvissasi kun olet 80vuotias kiikkutuolissa ja suuri vatutus on päällä kun parhaimmat vuodet meni märehtiessä varattua rakkautta.

Monta onnea on kerinnyt mennä ohi ja elämä mennyt ohi siinä samalla.

Vierailija
25/25 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sulle vinkki,mietipä mielikuvissasi kun olet 80vuotias kiikkutuolissa ja suuri vatutus on päällä kun parhaimmat vuodet meni märehtiessä varattua rakkautta.

Monta onnea on kerinnyt mennä ohi ja elämä mennyt ohi siinä samalla.

No ei se oikeastaan näinkään mene. Mulla on kuitenkin lapsia, ystäviä ja elämää. Kuljen silmät ja korvat auki mutta jostain syystä melkein kaikki minusta eroni jälkeen kiinnostuneet miehet on olleet varattuja. Tai sitten jos ne ei ole olleet varattuja niin minulle ne on olleet nounou...