Rakastuminen ja siitä yli pääseminen, vinkkejä, kiitos!
Täällä kun joku kirjottelee toivottomasta ihastuksesta niin aina neuvi on että unohda, repäise itsesi irti. Mutta sanokaa miten se käytännössä onnistuu?
Minä olen ihan järjettömän rakastunut varattuun mieheen, hän on aina ollut minulle se oikea mutta minä hänelle väärä. Olin nuorena häneen rakastunut, sitten pääsin jotenkin yli mutta nyt tunteet on taas palanneet ja pysyneet tälläisinä 2 vuotta. Tai oikeastaan tunteet vain syvenee. Niin neuvokaapa nyt että miten repäisen tästä itseni irti?
Ei auta toiset miehet, ei auta aika, ei auta unohtaminen, ei mikään.
Kommentit (25)
No antakaahan nyt tulla niitä vinkkejä kun se irrottautuminen on niin helppoa.
Tiedän tunteen..mulle auttoi vasta uusi ihastuminen/rakastuminen. Koita jaksella <3
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen..mulle auttoi vasta uusi ihastuminen/rakastuminen. Koita jaksella <3
No ei oikeastaan auttanut... Otin entisen mieheni tämän menetetyn rakkauden korvikkeeksi, toki olin vuosia suht onnellinen eksäni kanssa mutta koskaan en tästä toisesta yli päässyt tai unohtanut. Aina kun jossain nähtiin niin pitkään kesti saada pois ajatuksista. Ja nyt en mitään muuta edes ajattele vaikka kyllä muitakin miehiä 'sillä silmällä' katselen mutta kukaan ei voita tätä rakkauden kohdetta.
Vierailija kirjoitti:
Juopottelu toimii aina
Humalan ajan kyllä, mutta ei voi koko aikaa olla päissään.
Mielikuviisi sä oot rakastunu.Ootko päivääkään eläny tän varatun ukon kans ja miettiny millasta olis?Ukko istuu pöntöllä aamukakalla ja röyhtäilee.Kaivaa nenää ja kertoo tyhmii vitsejä illanistujaisis.
Seksikin varmaan yhtä tykytystä.
Millanen sen muija on?Jos yksinkertanen niin ukkokin samaa mallia.
Päästä irti oikeesti,oot jääny roikkumaan haavekuviin todellisuutta eli arkee pakoon ja muita ihmissuhteita.
Kuvittele mies istumassa ja piereskelemässä sohvalla, kaivamassa persettä jne muuta ällöttävää.
Oletko kertonut hänelle tunteesi? Jos et ole niin suosittelen. Kun mies torjuu niin unohdat hänet.
Järjettömän rakastunut varattuun mieheen?Kuuntele nyt itseäsi miten pölvästiltä kuulostat,anna olla ja ala elää.
VAPAUS on elämän suola, itse en aio todellakaan kahlehtia itseäni mihinkään ihmiseen kiinni vaan elän elämäni VILLINÄ JA VAPAANA KUIN TAIVAAN LINTU. Tunteet menee ja tulee, niihinkään ei kannata kiinnittyä, kaikki on ohikiitävää, hetken unta ja harhaa.
Vierailija kirjoitti:
Mielikuviisi sä oot rakastunu.Ootko päivääkään eläny tän varatun ukon kans ja miettiny millasta olis?Ukko istuu pöntöllä aamukakalla ja röyhtäilee.Kaivaa nenää ja kertoo tyhmii vitsejä illanistujaisis.
Päästä irti oikeesti,oot jääny roikkumaan haavekuviin todellisuutta eli arkee pakoon ja muita ihmissuhteita.
Tunnen miehen hyvin, ja aikoinaan on harrastettu niin paljon seksiä että tiedän senkin millaista on. Tässä ei siis ole kysymys mistään haavekuvaan rakastumisesta vaan ihan oikeaan, todelliseen ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kertonut hänelle tunteesi? Jos et ole niin suosittelen. Kun mies torjuu niin unohdat hänet.
Olen ja ei torjunut.
Vierailija kirjoitti:
Järjettömän rakastunut varattuun mieheen?Kuuntele nyt itseäsi miten pölvästiltä kuulostat,anna olla ja ala elää.
Tiedän mutta kun en voi unohtaa! Siksi täällä vinkkejä kyselen.
Tunnet miehen hyvin ja oot harrastanu ihan seksiäkin.Mies oli hyvä,mut sä ilmeisesti huono kun nyt se bylsii jota kuta toista?
Voi voi voi..........ja sitten se järjetön rakkaus.
Ymmärrän ap:ta. Itsekin ollut ihastunut mutta nyt tuntuu että pääsen yli. Taivaspaikka kiinnostaa enemmän kuin naimisissa oleva mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästä irti oikeesti,oot jääny roikkumaan haavekuviin todellisuutta eli arkee pakoon ja muita ihmissuhteita.Tunnen miehen hyvin, ja aikoinaan on harrastettu niin paljon seksiä että tiedän senkin millaista on. Tässä ei siis ole kysymys mistään haavekuvaan rakastumisesta vaan ihan oikeaan, todelliseen ihmiseen.
Niin. Kaikesta tuosta huolimatta hän ei valinnut sinua vaan nykyisen vaimonsa. Mietipä sitä ihan kunnolla. Jos tämä mies haluaisi olla kanssasi, hän olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juopottelu toimii aina
Humalan ajan kyllä, mutta ei voi koko aikaa olla päissään.
Ja miksei sitäpaitsi jos vkon loppuna tekee sen kunnolla nii on koko viikon kauhee olo.
Järjen käyttö auttaa monessa tilanteessa.
^