Meillä on tulossa kehityskeskustelut ja se AHDISTAA
Meillä on tulossa kehityskeskustelut loppuvuodesta ja ahdistaa jo nyt. Pelkään, että siitä tulee kauhea kuulustelu- tai arvostelutilaisuus. Saan varmaan potkutkin. Meillä kukaan pomoista ei oikein pidä minusta ja tuntuvat vaivautuva seurassani. En keksi tuollaisissa tilaisuuksissa ikinä mitään sanottavaa, joten sinne on turha edes mennä. Olen lisäksi ollut todella väsynyt ja alakuloinen pitkään ja olen viimeisen vuoden ajan tuntenut olevani turha ja ylimääräinen työntekijä ja ihan p*ska kaikessa, mitä teen. Itseinho on vahvana tällä hetkellä . Ahdistaa mennä tällaisissa tunnelmissa kehityskeskusteluun. Ahdistavaa keksiä valheita huippumotivaatiostaan ja innovatiivisestä työotteestaan yms. josta he haluavat kuulla.
Kommentit (12)
Juuri tuollaiset kysymykset on kamalia. En jaksa suunnitella edes seuraavaa päivää.
Kehityskeskustelut ovat kallista turhaa pas*aa yrityksille. Mikään ei tule muuttumaan ja kumpikin osapuoli tietää sen.
Firmat säästäisivät enemmän kuin kikyssä jos luopuisivat tuosta kalliista teeskentelystä.
Keksit nyt jonkun hyvän asian, mikä meni ok. Ja jonkun pikkuasian kehitettäväksi. Meillä oli tosi ongelmainen vuosi, mutta kehuin mielestäni olleeni ratkaisukeskeinen ja kielenhuoltoa hiukan tarvitsisin.
Minulla on 23 kehityskeskustelua takana samassa firmassa. Mikään ei ole muuttunut keskusteluiden seurauksena.
Sinä, joka olet kokenut oikeasti hyötyneesi kehityskeskustelusta, niin kerrohan kokemuksesi.
Puhut vaan suut ja silmät täyteen pajunköyttä. Lupaat kymmenen hyvää ja yhdeksän kaunista ens vuodelle. Pääasia että luot hienon mielikuvan itsestäsi ja tekemisistäsi. Samaahan ne pomotkin harrastaa.
Pitää yrittää keksiä jotain. Saimme kyllä jotkut monisteet/keskustelupohjat. Jospa siihen keksisi jotain. Ahdistaa silti.
Ap.
Jännittää muutenkin tuollaiset tilaisuudet. Mitähän tästä tulee. :(
Ap.
Vähän sama mitä siellä sanoo. Hommat jatkuu niin kuin ennenkin. Yleensä kannattaa olla rehellinen.
Yksi hyvä asia työttömyydessä on se ettei tartte kärsiä kehityskeskusteluista! Woohoo!!
Meillä piti sanoa henkilökohtainen tavoite työssä ensivuodeksi.