Ai niin, en muistanutkaan kysyä tuomiotani täältä:
Imetin sunnuntaina kirkossa.. =) ???
Kommentit (28)
Olkoonkin kuinka luonnollista tahansa, ja vaikka omianikin olen imettänyt kumpaakin noin vuosikkaaksi, mutta en koskaan niin että kenenkään vieraan tarvitsisi tuntea oloaan " kiusaantuneeksi" , jopa kotonani yhden tyttökaverini, jonka tiedän olevan hyvin häveliäs, ollessa käymässä, menin imettämään toiseen huoneeseen, oli minusta kohteliasta!
Mutta jokainen tyylillään!
ja vastapäätä oli noin 30 mies syömässä ja tämä kaverini kun lopetti imettämisen, niin koko helahoito oli paljaana. Tuo mies vaihto pöytää tuon tissin paljastelun jälkeen ja ilme oli todella vittuuntunut.
Kaikki eivät tykkää katsella kun akat esittelevät ryntäitään.
Minulle se on aivan sama mitä kukin tekee.
ja imetti. Nainen vaihtoi vauvan toiselle rinnalle ja tämä tissi, josta ruokki oli aivan paljaana, nänni pystyssä. Ei edes yrittänyt suojata millään, antoi vaan olla paljaana sen aikaa, kun sai vauvan aseteltua toiselle rinnalle ja sitten laittoi liivin.
Ja en voinut olla huomaamatta, koska istui viereisessä pöydässä.
Kyllä siinä moni mulkoili ja tarjoilijakin katsoi jo siihen malliin, että jos se nainen ei olisi vetänyt liiviä päälleen, niin olisi mennyt huomauttamaan.
Miksi pitää tuollain käyttäytyä? Meinaatteko, samanlailla imettävät, että kaikki ovat niistä daisareistanne kiinnostuneet?
Vierailija:
Miksi pitää tuollain käyttäytyä? Meinaatteko, samanlailla imettävät, että kaikki ovat niistä daisareistanne kiinnostuneet?
Meinaatko, että tämäkin nainen oikein halusi esitellä muille ruokailijoille? Kyllä se vika on sunkaltaisten päässä!
IIIK, apua jos tissi vilahtaa...miksi pitää vaivautua joka fucking asiasta maan päällä. Kyllä on näitä hienohelmoja ja siveyden sipuleita on taas joka paikassa. Itellä ei kyllä heilaha suuntaan tai toiseen jos joku vauvaansa imettää, vaikka nokan edessä..vauva nyt vaan on luotu imemään rintaa, ja kun nälkä iskee niin se iskee, minkäs teet!
Mutta romaninaiset loukkaantuvat jos näkevät imettävän äidin julkisella paikalla...heidän kulttuurinsa on sellainen.
Imetystä suositellaan... mutta jos imettää julkisesti, on yököttävä itsensä paljastelija ämmä.... jos jumittuu kotiin, eikä liiku muualle että voisi imettää piilossa, haukutaan kotona nyhjöttäväksi kahjo äidiksi...
Jos sitten yrittää kompromissiä ja menee esim. tunniksi yleiseen vessaan imettämään niin jo haukutaan av palstalla kuinka joku horo piti vessaa tunnin varattuna!!
Minusta ei ole mitään pahaa siinä jos nainen julkisesti imettää niin että kääntyy esim. häveliäästi katseilta piiloon tai syrjään ja pitää paitaa ja huivia vielä peittona... Se lapsi voi kuulkaa aivan yllättäen tulla nälkäiseksi ja itkeä tissin perään! ei niillä ole kellon tarkkoja ruoka-aikoja...
JA mitäs sitten jos lapsi huutaa nälkäänsä?? Pitäisi antaa huutaa ettei vaan muut ihmiset häiriinny imetyksestä!?!? Huh huh... tai pitäisi kaivaa pullo esiin ja unohtaa hyvin toimiva imetys??
Ahdasmieliset ihmiset, katsokaa peiliin! vikaa on myös teissä...
Kyllä on varmasti niitäkin jotka kääntyy ja nekin saavat vihat päälleen niiltä jotka eivät asiaa ymmärrä.
Esim. minulla esikoinen syntyi syyskuussa ja joskus joutui pidemmällä reissulla väkisinkin imettämään julkisella paikalla. Aina laitoin peitteeksi sideharso liinaa ja käännyin seinään päin tai menin syrjemmälle... Tarkoitus ei ole heittää tissejä esiin vaan täyttää pienen lapsen masu. Enkä minä ainakaan jätä imettämättä sen takia että joku ei halua edes tietää että imetystä on olemassa...
olen imettänyt kirkon eteisessä, kun 7kk poika kävi levottomaksi eikä jaksanut olla paikallaan, lähdettiin liikkumaan ja sitten imetin. rauhoittui, ja palattiin paikallemme. tämä konfirmaatiossa, ja liikkumiset ajoitin muistaakseni virren ajalle ja " jatkuvana kattauksena" toimineen ehtoollisen aikaan, jolloin oli muitakin liikkumassa.