Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isovanhemmat eivät onnitelleet 3-vuotiasta syntymäpäivänään. Oikeus loukkaantua?

Vierailija
22.10.2019 |

Isovanhemmat eivät onnitelleet 3-vuotiasta syntymäpäivänään. Tulivat kuitenkin myöhemmin viikonloppuna syntymäpäiville. Oikea päivä oli siis maanantai. Kaikki muut kyllä onnittelivat oikeana päivänä, mutta isovanhemmat (miehen puolelta) eivät.

Oikeus loukkaantua? Mitä ajattelet? Lapsenlapsia heillä on kuitenkin vain 2, meidän ja sisaren. Isovanhemmat vielä työelämässä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet loukkaantunut niin ei sille mitään oikeutusta tarvita. Kannattaisi olla avoin ja sanoa asiasta. Ystävällisesti siis. Esim. kerrot, että arvostaisit oikeana syntymäpäivänä muistamista, mutta muista olla kiitollinen lapsen lahjonnasta ja isovanhempien osallistumiselta juhliin. Jos tämä kuulostaa naurettavalta tai tähän et muutoin kykene, loukkaannut turhasta ja on peiliin katsomisen paikka. Mietipä asiaa vähän heidan näkökulmastaan: he ovat noteeranneet syntymäpäiväsankarin juhlissa, ehkäpä he ajattelevat, että syntymäpäivissä on kyse lapsesta, eikä sen synnyttäneestä. He tuskin ajattelevat 3-v:n loukkaantuvan, vaan olettavan lapsen ilahtuneen juhlista ja lahjoista...

Vierailija
22/25 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

appi ja anoppi varmaan

ihan aikuisten oikeesti, loukkaannu sitten kun on aihetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ihan sama vaikka tulivat käymään ja juhlimaan synttäreitä, lasta pitäs onnitella just sinä päivänä ku MINÄ haluan." "Eivät onnitelleet, ovat paskoja isovanhempia".

Grow up.

Vierailija
24/25 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 vävyä ja hyvät välit heihin. Ihan kauhulla odotan sitä millasen miniän joskus saan, jos saan. Toivottavasti fiksun ja täysijärkisen, palstan perusteella sellaset on harvassa.

Vierailija
25/25 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lasteni kummatkaan isovanhemmat eovät ole tulleet ristiäisiin, eivät ostaneet yhtäkään joulu- tai synttärilahjaa, käyneet syntreillä saati että olisi leikkineet lastemme kanssa tai hoitanut heitä. Kumpiakaan ei kiinnosta (joskib eri syistä). Mun vanhempien syy on se että ovat itsekkäitä ja välinpitämättömiä, oleet siis aina. Appisten syy on se että omistavat elämänsä joka vuosi 365 pv tyttären perheelle ja lastenhoitamiselle. Kummankaan poikansa lapsia ei hoida edes hätätilanteessa.

Miten tästä nyt voi loukkaantua? Surullinen olen mutta en voi pakottaa kiinnostusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme