Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies oli ajanut parran pois; ei leukaa

Vierailija
22.10.2019 |

Miehellä on luiskaleuka, leuaton. Miten voin tottua?

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko esim. David Duchovny : lla pieni leuka? Onko tämä sama asia kuin "Weak chin"?

https://www.antiagingvancouver.com/skin-conditions/weak-chin/

Eli näitä leuattomiahan on myös naisissa ja se on ihan samalla lailla turn-off miehelle

Jaa ei minulle. Tykkään että kasvoissa on jotain yleisesti pidettyjä virheitä.

En voi sietää neutraalinaamoja ja neutraali kaunottaria.

Ne ovat yksinkertaisesti tylsiä.

Vierailija
102/112 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se leuaton beta, ansaitset parempaa.

Vierailija
104/112 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä19442 kirjoitti:

Siis joo, mun exä oli komea kun hänellä oli tuuhea, tumma ja hyvin trimmattu parta. Ja ei ollut todellakaan niin komea ilman partaa, kerroin hänelle että tykkään hänen parrasta. 

Eli jos on 1. treffit ja parraskas mies on komea, pyydä että tulee tokalle treffille parta ajeltuna. Niin se selviää.. ;)

Miksi mies ajaisi partansa kun parrattomia miehiä on jo? Niitä kutsutaan naisiksi tai lapsiksi...

Vierailija
105/112 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla pieni ja siro leuka on kaunein. Ei täysin leuaton toki, mutta pieni leuka on ehdottomasti kauniimpi kuin liian voimakas, miehekäs tai noita-akkamaisen ulkoneva leuka.

Esim. tässä muutama todella kaunis sivuprofiili:

https://profilepicturesdp.com/pretty-profile-picture-1/

http://spice4life.co.za/wp-content/uploads/2011/10/Double-Chin-vs-Prett…

https://media1.popsugar-assets.com/files/thumbor/66y5SA8oycL4i66bgiNOog…

Vierailija
106/112 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että ajanut muuten pois paitsi leuasta. Pelkkä leukaparta ilman viiksiä vähintään yhtä paha kuin leuaton.

Vierailija
107/112 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Harkimollakaan, mutta rahapussi korvaa sen mennen tullen ja palatessa! Misukoita on ympärillä riittänyt!

Vierailija
108/112 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auts. Mulle kävi onneksi toisinpäin. Tapailin miestä, jolla oli onneton leuka. Oli niin mukavaa yhdessä, että tuo ei haitannut. Ja sitten mies kasvatti parran ja muuttui kerralla komistukseksi. Kehun jatkuvasti hänen ihanaa partaansa. Erityisen paljon silloin, kun miettii ääneen, pitäisikö se ajaa pois.

Tässä on vain sellainen harmillinen juttu, että parran kasvu on täysin geenien varassa.

Mies ei sitä voi vain kasvattaa jos se ei kasva.

Vierailija
109/112 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuattomuus on totaalinen turn off. En pystisi jatkamaan seurustelua. Samoin kävisi, jos ukolla on kynämäinen tai muuten pieni muna. Jos jokin piirre häiritsee vastaouolessa, vähempi se kirpaisee, jos suhteen alussa häippäsee, ennen kuin alkaa teeskentelemään, ettei em. viat haittaa. Ja, kun ap on tänne asiasta avautunut, niin voisin kuvitella, että asia vaivaa myös ap.

Vierailija
110/112 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auts. Mulle kävi onneksi toisinpäin. Tapailin miestä, jolla oli onneton leuka. Oli niin mukavaa yhdessä, että tuo ei haitannut. Ja sitten mies kasvatti parran ja muuttui kerralla komistukseksi. Kehun jatkuvasti hänen ihanaa partaansa. Erityisen paljon silloin, kun miettii ääneen, pitäisikö se ajaa pois.

Tässä on vain sellainen harmillinen juttu, että parran kasvu on täysin geenien varassa.

Mies ei sitä voi vain kasvattaa jos se ei kasva.

Ei kaikki miehet ole leuattomiakaan eikä kaikille parta sovi.

Vierailija
111/112 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on siroleukainen kaveri, jolle oon painottanut moneen kertaan, että hänelle sopii parta hyvin. Olen keskittynyt siihen parran kehumiseen enkä ole maininnut leuasta mitään.

Minä sanon noin miehelleni. Jos hän leikkaa ihan lyhyen sängen, näkee hyvin, kuinka pieni hänen leukansa on. Puolet miehekkyydestä tipahtaa karvojen mukana pois. Siksi kannustan häntä pitämään kunnon partaa, vaikkakin se usein johtaa sellaiseen ZZ Top -tyyliseen röhöpartaan, jota en voi sietää, mutta mies on laiska pitämään mitään siistiä ylläpitoleikkausta.

Vierailija
112/112 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leuattomuus on totaalinen turn off. En pystisi jatkamaan seurustelua. Samoin kävisi, jos ukolla on kynämäinen tai muuten pieni muna. Jos jokin piirre häiritsee vastaouolessa, vähempi se kirpaisee, jos suhteen alussa häippäsee, ennen kuin alkaa teeskentelemään, ettei em. viat haittaa. Ja, kun ap on tänne asiasta avautunut, niin voisin kuvitella, että asia vaivaa myös ap.

Niin no sä et oo vielä tavannut mua. Että kyllä sä voisit seurustella ja anelisit mua lisää ja lisää.

Ei se leuattomuus ole välttämättä mikään tönöv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän