Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies oli ajanut parran pois; ei leukaa

Vierailija
22.10.2019 |

Miehellä on luiskaleuka, leuaton. Miten voin tottua?

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sillä alahampaat jossakin on kiinni? Vai puuttuuko nekin?

Vierailija
82/112 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi rehellistä jos miehet leikkaisivat leuan kärjen paljaaksi, niin näkisi sen sitten.

Ei tulisi yllätystä jos leuka puuttuukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein parralla salataan jotain. Leuaton mies tai täysin babyface. Ei ole hyvä jos 37v mies näyttää ilman partaa ysiluokkalaiselta mopopojalta 😂

Kyllähän se paikallisten naisten itsetuntoa alentaa se, jos mies näyttää nuoremmalta.

Samaa alennustilaa voi kokea myös muut miehet.

Toisaalta jokainen on vapaa elämään terveellisten elämäntapojen mukaan.

Itseltä kysytään vieläkin paperit kun käyn alkossa ja juon kohtuudella. Näytän kuulemma ihan 24-vuotiaalta.

T: M44

Vierailija
84/112 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuva miehestä, jolla on mielestänne pieni leuka? Haluan verrata itseäni, kuulunko joukkoon.

Vierailija
85/112 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kuva miehestä, jolla on mielestänne pieni leuka? Haluan verrata itseäni, kuulunko joukkoon.

Koko leukaluu vai se kärki?

Minä olen myös pohtinut että jos saa tennispallon suuhun niin on ilmeisesti isoleukainen?

Vierailija
86/112 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko esim. David Duchovny : lla pieni leuka? Onko tämä sama asia kuin "Weak chin"?

https://www.antiagingvancouver.com/skin-conditions/weak-chin/

Eli näitä leuattomiahan on myös naisissa ja se on ihan samalla lailla turn-off miehelle

Vierailija
87/112 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni (20 vuotta yhdessä nyt) ei halunnut leikata partaansa styylaily-aikana, koska hän sanoi, että hänellä on "heikko leuka". 

Pyysin kuitenkin häntä ajamaan partansa, että näkisin hänen kasvonsa kokonaan.

Ja voi duudelis, hänellä on siro ja eroottisen näköinen söpis-leuka jossa on kuoppa. 

Toisinaan mieheni kasvattaa parran, toisinaan ajaa sen pois.

(Hänellä on erittäin komea, tuuhea punertava parta, jossa nykyään harmaata.)

Hän on komea kumminkin päin.

Pakko mainita: Hänellä on myös erittäin paksut  ja todella pitkät hiukset. 

Vierailija
88/112 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh!!

Varmaan käynyt joku tapaturma nuorena, jos ei leukaa ollenkaan. Oliko sillä huulet, nenä yms. tallella ??

Sinccis

Vierailija
89/112 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Justin Bieber ja Ryan Gosling omaavat heikon leuan? Weak chin.

Vierailija
90/112 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkohan tulee muotiin se vanha kunnon, missä leukaterä on ajeltu paljaaksi ja ympäristö on karvainen kuten nykymallissa on.

Olisi hauska jos mies toisi esille oman pyllyleukansa (jos sellainen löytyy). Muistaakseni pylly- tai pallileukahan oli muotia 70-80-luvulla.

Pyllyleukaa ei saa noin vaan, pitää olla se vako leuassa ihan luonnostaan. 

Vierailija
91/112 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitä älkäämme käyttäkö esimerkkeinä, koska puhumme nyt miehistä.

Vierailija
92/112 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se mun exä? Onnistuin pitämään sillä parran 26 vuotta. Sitten se ajoi sen pois ja voi kauhistus.

Kyllä varsinkin pitkässä suhteessa tuo voi olla viimeinen niitti, kun muutenkin jo inhoaa tarpeeksi.

Parta on hemmetin tyylikäs tapa tasapainottaa hintelää leukaa tai kaljua päätä. Etenkin hoidettu parta, ei mikään mullah Kregar-pöheikkö.

Vierailija
93/112 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies, mutta pidän nimeomaan sellaisesta Ryan Gosling leuasta ja vihaan sellaista Ridge Forrester leukaa. Mites muilla? Sellaiset todella jykevät leveät leuat näyttää ihan joltain mongoloidilta.

Vierailija
94/112 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitä älkäämme käyttäkö esimerkkeinä, koska puhumme nyt miehistä.

Muuten vain ovat maailman seksikkäimpiä miehiä! Ja tämän sanon minä 44-v mies.

Vierailija
95/112 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies, mutta pidän nimeomaan sellaisesta Ryan Gosling leuasta ja vihaan sellaista Ridge Forrester leukaa. Mites muilla? Sellaiset todella jykevät leveät leuat näyttää ihan joltain mongoloidilta.

Nyt olet väärässä. Palstamiehet ovat kertoneet, että me naiset nimenomaan haluamme laatikkoleukamiehen. Kyllähän se on uskottava, kun naisten maun parhaiten tuntevat ukkelit niin sanovat.

Vierailija
96/112 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla pojalla aika rankka terä ajossaan käytössä  , kun kerran koko leuan mukanaan vei...

Vierailija
97/112 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sanonu mun miehelle suoraan että partaa ei sitten ajeta xD 

Vierailija
98/112 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus töissä toimistossa jossa pomolla oli kokoparta.

Eräänä päivänä hän oli ajanut parran pois. Voi kauhea sitä näkyä. Leuka oli kadonnut mutta tuuhea luonnonkihara tukka oli jäljellä ja hän näytti ihan joltain Marjatalta.

En voinut katsoa häneen päinkään etten olisi purskahtanut nauruun. Suu olemattoman leuan yläpuolella höpötti ja tuuhea tukkapehko vipatti samaan tahtiin.

Oli tuskallisia viikkoja kunnes parta alkoi kasvaa takaisin.

Vierailija
99/112 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt naiset sitten kertokaa julkkiksia joilla on hyvä leuka ja joilla on huono leuka? En nyt millään saa päähäni, millainen on naisten mielestä hyvä ja millainen huono leuka. En ole ikinä ajatellut, että leuka olisi jotenkin issue? Ellei se tosiaan ole sellainen kuin Harkimolla, hän on yksi ainoita, joilla ajattelen olevan tosiaan olematon leuka. 

100/112 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joo, mun exä oli komea kun hänellä oli tuuhea, tumma ja hyvin trimmattu parta. Ja ei ollut todellakaan niin komea ilman partaa, kerroin hänelle että tykkään hänen parrasta. 

Eli jos on 1. treffit ja parraskas mies on komea, pyydä että tulee tokalle treffille parta ajeltuna. Niin se selviää.. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän