Vttu että tekis mieli tarttua kurkkupillistä kiinni yskijää bussissa - harvinaisen vttumainen yskintä-ääni, kuskikin pani radion kovempaa. Jääkää kotiinne jos ette yski vaimeasti hihaanne!!!!!
Kommentit (23)
Tuskin kukaan vittuillakseen yskii. Jos on sairas niin ei sille mitään voi, ja joskus sairaidenkin ihmisten on pakko liikkua kodin ulkopuolella. Esimerkiksi saadakseen hoitoa siihen sairauteensa.
Miehelläni on parantumaton syöpä. Lääkitys aiheuttaa hirvittäviä yskänpuuskia.
Mene ap helvettiin.
Vierailija kirjoitti:
Mene ap helvettiin.
No hän varmaan älyää kulkea muilla kuin julkisilla. Syöpälääkitys altistaa infektioille. Vink vink.
Ap
Yskiminen voi olla tosi kiusallista yskijälle. Etenkin jos tilasta ei voi poistua.
Jos oli vaikka menossa lääkäriin. Ei kaikilla ole varaa taksiin.
Vierailija kirjoitti:
Yskiminen voi olla tosi kiusallista yskijälle. Etenkin jos tilasta ei voi poistua.
Yskikää. Hihaanne. Ei muuta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ap helvettiin.
No hän varmaan älyää kulkea muilla kuin julkisilla. Syöpälääkitys altistaa infektioille. Vink vink.
Ap
Olet epäkypsä ja inhottava.
Jos bussissa huutaa esim. pieni vauva, oletko sitä mieltä että sen vauvankin olisi ollut parasta jäädä kotiin?
Mulla oli kerran 2 kuukautta ihan järjetön yskä mutta pakko oli hoitaa tiettyjä asioita vaikka välillä yskin taukoamatta. Se oli sellainen yskä ettei voinut sievästi hihaan yskiä vaan sinne hihaankin piti röykyttää oikein kunnolla. Sanoisin että kirkossa ei välttämättä muut tykänny sitä kuunnella.
Ap voi jäädä itse himaan hiljaisuuteen.
Aloitussanasi käyttäjillä pitäisi olla pakkosterilointi.
Vierailija kirjoitti:
Jos bussissa huutaa esim. pieni vauva, oletko sitä mieltä että sen vauvankin olisi ollut parasta jäädä kotiin?
Olen. Voi oikeasti häiritä kuskin keskittymistä ja vaarantaa liikenneturvallisuutta.
Ap
kannattaisi ehkä itsesi jäädä kotiin rauhoittumaan kun ihmisten oleminen ja tekeminen noin kireelle vetää.
Mulla on flunssassa aivan järkyttävän kuuloinen yskä. Mut eipä ole varaa ajella taksilla lekuriin. Välillä tuntuu et kohta oikeasti tukehdun yskään.
T: astmaatikko
Vierailija kirjoitti:
Aloitussanasi käyttäjillä pitäisi olla pakkosterilointi.
Sieltähän sinäkin tulit, kun ei mummoasi steriloitu. No tämä nyt oli jo vallan asiatonta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yskikää. Hihaanne. Ei muuta.
Ap
Tumputa sinä hanskaasi.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Voi oikeasti häiritä kuskin keskittymistä ja vaarantaa liikenneturvallisuutta.
Ap
Sellaisen ihmisen ei olisi koskaan kannattanut ruveta bussikuskiksi, joka ei kestä vauvan itkua.
Vittu laita vastamelukuulokkeet päähäs
Laita ens kerralla kuulokkeet korviin.
Sua taitaa ärsyttää aika moni asia sitten?