Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten psyykkaan itseni ajamiseen?

Vierailija
21.10.2019 |

Olen nyt tän syksyn aikana yrittäny päästä ajopelosta ja paniikista mut ei vaan onnistu. Olen aikoinaan käyny autokoulun (6v sit) ja kortin saanut ja en uskaltanu ajaa autolla sen jälkeen. Nyt pitääki hankkia kortti uudestaan. Ajo-opettajat sanoo, että osaisin mut ku meen paniikiinn jo yhestä virheestä ja sit loppu tunti menee pilalle. Aika ankarasti tänään ope yritti mua ”kannustaa”, etten muka välitä ja just et mulla on vähä asenneongelmaa. Teoriakoe on tehty ja melkein kaikki meni oikein, ensimäinen ajokoe meni ihan päin mäntyä kun iski se jäätävä paniikki ennenku sain ees auton käyntiin.

Eli osaisin, mutta sit meen lukkoon siinä paniikissa ja kaikki menee pieleen. Mitä ihmettä teen? 😞

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tutvo oli tai on järkyttävän tarkka. Jos se sama sattuu mulle nyt seuraavaks ni meen jo varmaa paniikkiin siitä itse tyypistä ja viime kerran mokista ja siitä se taas lähtee.

En vaan ymmärrä miks noi opettajatki sitä sanoo vaan, et osaisin jos saisin itteni hallintaan. En vaan tiedä miten saisin itteni hallintaan. Ja et mikä ihme mua vaivaa ku suhtaudun ajamiseen näin. Ne on vähän melkeen ilkeitä mulle.. Piti sellasen palopuheen toi opettaja viimeks kyllä. Noh ehkä se oli ihan hyväks mulle. Täytyy kuulemma ottaa härkää sarvista ja parantaa itseluottamusta. 

Eli täää henkinen puoli jökkii kovasti.. Voi perkele

-ap

Vierailija
42/50 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

☘️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tutvo oli tai on järkyttävän tarkka. Jos se sama sattuu mulle nyt seuraavaks ni meen jo varmaa paniikkiin siitä itse tyypistä ja viime kerran mokista ja siitä se taas lähtee.

En vaan ymmärrä miks noi opettajatki sitä sanoo vaan, et osaisin jos saisin itteni hallintaan. En vaan tiedä miten saisin itteni hallintaan. Ja et mikä ihme mua vaivaa ku suhtaudun ajamiseen näin. Ne on vähän melkeen ilkeitä mulle.. Piti sellasen palopuheen toi opettaja viimeks kyllä. Noh ehkä se oli ihan hyväks mulle. Täytyy kuulemma ottaa härkää sarvista ja parantaa itseluottamusta. 

Eli täää henkinen puoli jökkii kovasti.. Voi perkele

-ap

Inssit on kanssa ilkeydessä omaa luokkaansa.

Vierailija
44/50 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla minkään muiden asioiden kanssa tollasta ongelmaa? Mietin, saisitko psykiartrilta/psykologilta apuja? Vaikka se ei oo nopee reitti, niin voisit saada apua mielikuva- ja hengitysharjoitteisiin, joista vois olla elinikäistä hyötyä tosi monessa asiassa tiukan paikan tullen.

Vierailija
45/50 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita radio soimaan ja syö purkkaa kun ajat. Kuvittele et auto kulkee kiskoilla kuin ratikka ja pidä ratti rennosti suorassa. Aja ensin vaikka tuttua turvallista reittiä, harjoittelun voi aloittaa parkkipaikalla. Päätä joku alku ja loppupiste reitille. Itse olen ajanut esim. Abc:ltä toiselle. Ei tuohon auta kuin aika ja kokemus. Itse opettelin kolarin jälkeen ajamaan näin, vaikka se oli tosi vaikeaa kun pelotti niin paljon.

Vierailija
46/50 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

🚘

Vierailija
47/50 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ongelmaa monen muunkin asian kanssa. Oon harkinnut kyl tota terapiaa, mutta en oo keksinyt mitä kautta lähtisin sitä harjoittamaan ku on niin pirun kallista puuhaa. 

Jännitän kaikkea ja teen kaikesta moninkertaisesti vaikeampaa ku mitä ne oikeasti olisivatkaan. :D

Vierailija
48/50 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua.

Vierailija
49/50 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan ihmisillä ongelmat.

Vierailija