Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suoraan s*ksiä ehdottava mies

Vierailija
21.10.2019 |

Voisiko naiset avata minulle, että mikä tässä on väärin?

Olen parikymppinen mies. Olen avoin, rehellinen, muita arvostava ja positiivinen. Välillä tuntuu että rakastan maailmaa ja kaikkia.
Joskus humalassa hyvällä tuulella saatan bongata hyvännäköisen naisen, joka vaikuttaa myös luonteeltaan kivalta.
Suhtaudun positiivisesti myös seksiin. Mielestäni se on harmitonta ja mukavaa hauskanpitoa, konkreettista toisesta tykkäämistä ja hyvän tekemistä, josta aiheutuu nautintoa itselle ja toiselle. Rakkauden ja välittämisen ilmentymä suorastaan.
Minulle seksi ei ole mikään tabu tai likainen asia. Se on nautinnollista harmitonta nuorten hauskanpitoa, voihan sitä tässä iässä harrastaa kun ei ole vakituista parisuhdetta tai perhettä.
En näe siinä mitään pervoa, irstasta tai väärää.

Kuitenkin, saatan pikaisenkin tutustumisen jälkeen pienessä humalassa ehdottaa seksiä. Why not?
Jotkut kaltaiseni avoimet, positiivisesti maailmaan ja elämään suhtautuvat ikätorverini heittäytyvät yhtä innokkaasti mukaan kuin minäkin, ja saatamme lähteä jomman kumman asunnolle nauttimaan toisistamme, siitä hetkestä ja nuoruudesta. Usein emme sen jälkeen enää edes tapaa, ja sen molemmat kyllä ovat jo tienneet illalla, ja usein asiasta vielä aamuisinkin keskustellaan parit sanat.

Kuitenkin, jotkut tällaisen ehdotuksen kuultuaan kauhistuvat. Kuin olisin moukka, pervo, sika, idiootti, jotenkin sairas.
Tuntuu että näillä ihmisillä nousee punainen varoitusmerkki jo pelkästä ehdotuksesta itsessään. Kuin olisivat jostain vain lukeneet, että suorat ehdotukset ovat hullujen juttu, ja jos sellaisen kuulet niin lähde äkkiä pois.
Ehkä heille seksi on jonkinlainen outo ja pelottava tabu.

En koe olevani ahdistava, tyrkyttävä tai tekeväni mitään väkisin tai väärin.

Mikä suorassa seksin ehdottamisessa siis on väärin?
Tiedän että normaalisti ja yleisesti hyväksyttävästi kannattaa ja pitää edetä kiertoreittiä, kiertelevästi ja varovasti. Kuitenkin joskus hulvattomana kaikkia rakastavana hetkenä on kiva sanoa asia suoraankin.
Selittäisittekö miksi näin ei voisi tehdä? Erityisesti te, jotka pidätte tällaista vääränä. Teitäkin on, joille asia on varmasti yhtä ok kuin minulle.

Aina sanotaan että pitää olla positiivinen, avoin ja rehellinen. Ja kun niin tekee, on se joidenkin mielestä väärin.

Olen avoin kuulemaan mielipiteitä ja oppimaan, kiitos.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta satunnaista seksiä, joten vastaus olisi kielteinen kysyjästä riippumatta.

Jos kuvitellaan, että harrastaisin, niin riippuu siitä panettaisiko, mitä kysyjällä olisi tarjota (millaista seksiä ja kyllä, myös peniksen koko), kysymyksen muotoilu, kysyjän olemus, hygienia, ääni ja ulkonäkö.

Ei kaikkia nappaa irtoseksi. Jotkut ovat varattuja. Jotkut toivovat parisuhdetta ennen seksiä. Osa saattaa pelätä, että joutuu väkivallan kohteeksi. Joku ehkä miettii mainettaan. Joidenkin mielestä ap ei vain ole sen oloinen tai näköinen, että haluttaisi. Osa ei arvosta miehiä, jotka paneskelee pitkin. Eli ei ole vain yhtä vastausta.

Vierailija
22/22 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompaan N50+ viestiä. Meitä ehdottelijoita on niin monta laatua kuin kohteitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla