Suoraan s*ksiä ehdottava mies
Voisiko naiset avata minulle, että mikä tässä on väärin?
Olen parikymppinen mies. Olen avoin, rehellinen, muita arvostava ja positiivinen. Välillä tuntuu että rakastan maailmaa ja kaikkia.
Joskus humalassa hyvällä tuulella saatan bongata hyvännäköisen naisen, joka vaikuttaa myös luonteeltaan kivalta.
Suhtaudun positiivisesti myös seksiin. Mielestäni se on harmitonta ja mukavaa hauskanpitoa, konkreettista toisesta tykkäämistä ja hyvän tekemistä, josta aiheutuu nautintoa itselle ja toiselle. Rakkauden ja välittämisen ilmentymä suorastaan.
Minulle seksi ei ole mikään tabu tai likainen asia. Se on nautinnollista harmitonta nuorten hauskanpitoa, voihan sitä tässä iässä harrastaa kun ei ole vakituista parisuhdetta tai perhettä.
En näe siinä mitään pervoa, irstasta tai väärää.
Kuitenkin, saatan pikaisenkin tutustumisen jälkeen pienessä humalassa ehdottaa seksiä. Why not?
Jotkut kaltaiseni avoimet, positiivisesti maailmaan ja elämään suhtautuvat ikätorverini heittäytyvät yhtä innokkaasti mukaan kuin minäkin, ja saatamme lähteä jomman kumman asunnolle nauttimaan toisistamme, siitä hetkestä ja nuoruudesta. Usein emme sen jälkeen enää edes tapaa, ja sen molemmat kyllä ovat jo tienneet illalla, ja usein asiasta vielä aamuisinkin keskustellaan parit sanat.
Kuitenkin, jotkut tällaisen ehdotuksen kuultuaan kauhistuvat. Kuin olisin moukka, pervo, sika, idiootti, jotenkin sairas.
Tuntuu että näillä ihmisillä nousee punainen varoitusmerkki jo pelkästä ehdotuksesta itsessään. Kuin olisivat jostain vain lukeneet, että suorat ehdotukset ovat hullujen juttu, ja jos sellaisen kuulet niin lähde äkkiä pois.
Ehkä heille seksi on jonkinlainen outo ja pelottava tabu.
En koe olevani ahdistava, tyrkyttävä tai tekeväni mitään väkisin tai väärin.
Mikä suorassa seksin ehdottamisessa siis on väärin?
Tiedän että normaalisti ja yleisesti hyväksyttävästi kannattaa ja pitää edetä kiertoreittiä, kiertelevästi ja varovasti. Kuitenkin joskus hulvattomana kaikkia rakastavana hetkenä on kiva sanoa asia suoraankin.
Selittäisittekö miksi näin ei voisi tehdä? Erityisesti te, jotka pidätte tällaista vääränä. Teitäkin on, joille asia on varmasti yhtä ok kuin minulle.
Aina sanotaan että pitää olla positiivinen, avoin ja rehellinen. Ja kun niin tekee, on se joidenkin mielestä väärin.
Olen avoin kuulemaan mielipiteitä ja oppimaan, kiitos.
Kommentit (22)
Mita valia mita muut ajattelee. Jos haluat ehdottaa seksia, niin ehdota toki. Kuten totesitkin niin joskus sattuu samanmielinen partneri. :)
Tuosta tulee heti mielikuva että mies haluaa minut kertakäyttöviihteeksi, runkkuleluksi, spermaämpäriksi jonka voi käytön jälkeen vain heittää pois.
Mitä ap itse sanoisit jos joku karhuhomppeli tulisi suoraan ehdottamaan saisiko tyhjentää pallinsa persrööriisi?
Vaikka itse en irtosuhteita harrastakaan niin arvostan rehellisyyttäsi ja kiertelemättömyyttäsi. Kunpa ihmiset yleisemminkin sanoisivat asioita suoraan. Mikään ei ole hölmömpää kuin pantata ja pihdata ja antaa ymmärtää ettei olisi "helppo nakki", vaikka kaikki tietää mikä on homman juju.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tulee heti mielikuva että mies haluaa minut kertakäyttöviihteeksi, runkkuleluksi, spermaämpäriksi jonka voi käytön jälkeen vain heittää pois.
Mitä ap itse sanoisit jos joku karhuhomppeli tulisi suoraan ehdottamaan saisiko tyhjentää pallinsa persrööriisi?
Tuollaisia ajatuksia ajattelinkin heillä olevan, jotka tuntuvat kauhistuvan ja lähtevän pois, jopa suuttuvan.
Olen pahoillani, ei sellaisesta ole kyse. Tuollainen vastaus kuulostaa jopa siltä kuin sinulla olisi heikko itsetunto, kun noin nopeasti täytyy hakea negatiivisia asioita että mitkä nyt ovat sinua vastaan.
"Karhuhomppeli" ilmaisu on aika tökeröä, eihän ulkonäön perusteella saa ihmisiä haukkua. Itse aloituspostauksessani kerroin kuinka menen juttelemaan hyvännäköisiksi katsomilleni naisille. Tottakai. En kuitenkaan lähde ketään haukkumaan.
Varmaan naurahtaisin, kiittäisin ehdotuksesta ja kertoisin olevani imarreltu, ja sitten kieltäytyisin ja toivottaisin onnea että toivottavasti hän löytää jostakusta toisesta itselleen tuollaisen kumppanin. Ei ole vaikeaa. En loukkaantuisi tai ottaisi itseeni, miksi niin tekisin edes, en ymmärrä, ja siten ajattelevilta yritän nyt saada rautalankaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
AP varmaan vaan sanoisi etta "sori en ole miehiin pain".
Sulla on vanhanaikainen kasitys sukupuolista. Miksei se voisi olla nainen joka haluaa sen miehen kertakayttoviihteeksi...itse ainakin "villeina sinkkuvuosina" joskus bongasin ihan pelkan kropan perusteella, kun kasvoiltaan tarpeeksi kiinnostavaa ei tullut vastaan ja teki mieli seksia. Ehdotinkin sita silloin (90-luvun lopulla) ihan suoraviivaisesti, harvemmin kukaan kieltaytyi. :)
Mutta ma olenkin nainen. Miksei miehet saisi olla yhta suorasukaisia?
Toiset antavat seksille syvemmän merkityksen kuin sinä. Ei se tarkoita sitä, että he pitäisivät seksiä tabuna tai likaisena, vaan he arvostavat sitä enemmän kuin sinä ja siksi pöyristyvät ehdotuksestasi. Kutsut itsekin seksiä rakkauden ja välittämisen ilmentymäksi, mutta et voi kovin syvästi rakastaa ihmistä tai välittää hänestä, jos tuttavuutenne on korkeintaan muutaman tunnin mittainen eikä siitä sen pidempää ole tarkoitus tullakaan.
Totta kai voit edelleen kysyä suoraan. Toiset suostuvat, toiset eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia ajatuksia ajattelinkin heillä olevan, jotka tuntuvat kauhistuvan ja lähtevän pois, jopa suuttuvan.
Olen pahoillani, ei sellaisesta ole kyse. Tuollainen vastaus kuulostaa jopa siltä kuin sinulla olisi heikko itsetunto, kun noin nopeasti täytyy hakea negatiivisia asioita että mitkä nyt ovat sinua vastaan.
"Karhuhomppeli" ilmaisu on aika tökeröä, eihän ulkonäön perusteella saa ihmisiä haukkua. Itse aloituspostauksessani kerroin kuinka menen juttelemaan hyvännäköisiksi katsomilleni naisille. Tottakai. En kuitenkaan lähde ketään haukkumaan.
Varmaan naurahtaisin, kiittäisin ehdotuksesta ja kertoisin olevani imarreltu, ja sitten kieltäytyisin ja toivottaisin onnea että toivottavasti hän löytää jostakusta toisesta itselleen tuollaisen kumppanin. Ei ole vaikeaa. En loukkaantuisi tai ottaisi itseeni, miksi niin tekisin edes, en ymmärrä, ja siten ajattelevilta yritän nyt saada rautalankaa.
ap
Ei valttamatta ole huono itsetunto, voi olla etta ko. kommentoija on itse kokenut jotain tuommoista ja on siita viela vahan ruvella henkisesti...
Seksi on itselleni niin intiimiä, etten voisi kuvitella harrastavani sitä ihmisen kanssa, jota en tunne ja rakasta. Kutsutaanko vaikka demiseksuaaliksi. Sinänsä seksissä ei ole mitään likaista tms, pidän siitä oikean kumppanin kanssa ja olen luullakseni keskimääräistä aktiivisempi. 50 vuoden ikään mennessä kumppaneita on kertynyt 2.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miten on tökerö ilmaisu, karhut nyt yleensä on niitä top-osapuolia homoseksissä.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on vanhanaikainen kasitys sukupuolista. Miksei se voisi olla nainen joka haluaa sen miehen kertakayttoviihteeksi...itse ainakin "villeina sinkkuvuosina" joskus bongasin ihan pelkan kropan perusteella, kun kasvoiltaan tarpeeksi kiinnostavaa ei tullut vastaan ja teki mieli seksia. Ehdotinkin sita silloin (90-luvun lopulla) ihan suoraviivaisesti, harvemmin kukaan kieltaytyi. :)
No sitten kysyisin miten ap suhtautuisi siihen jos joku domina tulisi kysymään saako dildottaa ap:n rööriä läpi yön. Eihän seksin tarvitse olla niin sukupuolittunutta hei.
Ap, mites olis?
"Voisiko naiset avata minulle, että mikä tässä on väärin?"
Eihän tuossa mikään ole väärin. Toiset ihmiset lähtevät mielellään mukaan satunnaiseen seksiin, toiset taas eivät. Sinulle seksi on harmitonta hauskanpitoa, mutta monelle muulle se merkitsee muitakin asioita. Ihminen, joka näkee seksin kahden toisiinsa syvästi kiintyneen ihmisen vuorovaikutuksena, voi hyvinkin loukkaantua siitä, että vallaton ja elämäniloinen nuorimies tulee ehdottamaan kertapanoa. Esimerkiksi minulle seksi ei taatusti ole outo ja pelottava tabu, mutta ajatus satunnaisista seksikumppaneista ei miellytä minua ollenkaan.
Korkeasta iästäni ja nuoruuden hurvittelujeni kaukaisuudesta huolimatta rohkenen väittää, että satunnainen seksi on naisille edelleen sata kertaa vaarallisempaa kuin miehille. Siinä on yksi suuri syy siihen, että sinut torjutaan jopa vihamielisesti. Toinen syy taas on se, että vaikka kuinka ollaan vapaita tekemään mitä tahansa, vapaasti paneskelevaa nuorta naista ei edelleenkään nähdä samoilla silmillä kuin vastaavaa miestä. Vaikka nainen pitää seksistä eikä halua parisuhdetta, hän ei silti välttämättä pidä siitä, että häntä pidetään "helppona". Ehdotuksesi voi myös olla valtava loukkaus. Miehen on varmasti vaikea sovittautua nuoren naisen asemaan, mutta kannattaa yrittää. Ota vaikka tämä asia puheeksi aitiopaikalla eli seuraavalla baarireissullasi - kuitenkin niin, että et ehdottele satunnaista seksiä yhdellekään juttukumppaneistasi ennen kuin juttutuokio on ohi.
Niin kauan kuin ilmauksilla "koko kylän sonni" ja "koko kylän patja" on edes pieni sävyero, sinun unelmiesi maailma ei muutu todelliseksi.
Jäi sensuuriin mun pitkä kommentti.. :'(
Anyways. Multa on harvoin kysytty noin suoraan, mutta viimeksi kun kysyttiin ja kieltäydyin kyseinen mies lähti seuraamaan minua baarista kotiin niin että lopulta jouduin pyytämään ulkopuoliselta porukalta apua. Suhtautuisin luultavasti sinunkin hyvin varauksella vaikka olisitkin asiallinen ja kivanoloinen.
Vaatii erinomaista tilannetajua ehdottaa seksiä seksistä kanssasi kiinnostuneille tuntemattomille. Jos ihmistuntemuksesi ja tilannetajusi ei riitä niin silloin pitää osata ottaa erinäköiset pakit vastaan. Todennäköisesti ihminen, joka ei innostu ehdotuksestasi, kieltäytyy sen vuoksi että joko pelkää tai kokee ehdotuksen vähemmän houkuttelevana tai jopa loukkaavana.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten kysyisin miten ap suhtautuisi siihen jos joku domina tulisi kysymään saako dildottaa ap:n rööriä läpi yön. Eihän seksin tarvitse olla niin sukupuolittunutta hei.
Ap, mites olis?
Onko tuossa nyt se punainen lanka se dildotus? Vai mikä?
En itsekkään ehdota "saisinko nuolla sinun ****** ja laittaa minun ******** suuhusi ja..."
vaan ihan vain "lähdettäisiinkö harrastamaan seksiä?" sen enempiä toista nöyryyttämättä tai menemällä likaisiin yksityiskohtiin?
Anyway, jos vaikka se dominakin tulisi tuollaista ehdottamaan, niin vastaisin varmaan samaan tyyliin kuin yllä sille karhuhomolle. En loukkaantuisi enkä ottaisi itseeni.
Itseasiassa näkisin lähinnä hulvattoman hauskana, jos domina tulisi ehdottamaan tuollaista.
Mutta jos nyt unohdetaan nuo dominat, homokarhut ja muut älyttömät esimerkit joiden punaista lankaa en ymmärrä, vaan ajatellaan että minulle tulisi ehdottamaan seksiä suunnilleen ikäiseni normaalin näköinen ja oloinen nainen, niin
a) olisin imarreltu
b) voisin hyvinkin lähteä
c) arvostaisin suoraa lähestymistä ja avoimuutta
enkä hakisi ehdotuksesta jotakin, että kuinka minua nyt yritetään alistaa, ja kuinka olen esine, ja kuinka kamalaa kaikki on.
Ja vaikka joku sanoisikin minulle pitävänsä minua vain esineenä (joskus naisten kanssa on niin tuntunut että nauttivat vain kropastani) niin mitäs sitten? Ihmisiähän tässä vain ollaan, miksi tarvitsisinkaan keneltäkään jotain yli-inhimillistä superhyvää "olet ainutlaatuinen ihminen!" kohtelua. Minulla on riittävän hyvä itsetunto.
Tämä oli vähän turha vastaus, taidamme ajatella niin eritavoin, mutta.... noh, yritetään vuorovaikutuksellisesti keskustella ja pyrkiä ymmärtämään toisiamme.
Ehkä tässä on ihan lähtökohtaisesti kyse eri persoonallisuuksista, tai jostakin sellaisesta.
ap
Eihän tuossa ole mitään väärää. Sen kun toimit vain noin. Useimmat naiset kieltäytyy mutta kuitenkin riittävän moni myös suostuu. Heissäkin on niitä, jotka arvostavat suoraa toimintaa. Ja pitää muistaa, että nainen haluaa seksiä myös siinä missä mieskin. Isolla otannalla aina saa jonkun mukaansa kyllä.
Et ehkä ymmärrä tätä ihan naisen näkökulmasta.
Itse en tykkäisi, jos mies tanssilattialla jo sanoisi että oot niin kaunis, lähdetäänkö paneen. Siitä voi olla vielä hetki 10 minuuttia narikkajonossa seisomista, sitten puoli tuntia matkaa kämpillä, olo olisi vähän kiusallista sitä sovittua seksiä ootellessa. Sitten jos tuntematon mies esim. töksäyttää jotain outoa (haha, tolla grillillä hakattiin joku viime viikolla!) niin jatkoista on paljon helpompi perua, jos ei ole varsinaisesti luvannut avata haarojaan kys baarituttavuudelle.
Kysytään näin päin, että miksi seksiä on pitäisi verbaalisesti ehdottaa? Onko hauska ja suora ehdotus sen arvoinen että nainen mahdollisesti säikähtää sitä? Eikö ole ihan kivaa rakentaa tunnelmaa seksiä kohti muuten?
Sitä paitsi, seksi ei oikeasti ole pelkkää hauskanpitoa ja mukavien hetkien jakamista, vaikka kuinka haluaisit niin. Siitä voi olla vakavia seurauksia niin kivaa kun se onkin, varsinkin naiselle. Naiselle vielä se väkivallan väkisinmakaamisen riski on suurehko uusien tuttavuuksien kanssa. Kyllä ihan kannattaisin hienotunteisuutta, vaikka jotkut naiset voivatkin tykätä rempseästä tyylistä.
Ehkä sitä ehdottelua voisi pohjustaa jotenkin muuten kuin suoraan ehdottelemalla. Vaikka kysymällä, mitä mieltä toinen on että missä vaiheessa seksiä sopii harrastaa. Ja opettelemalla lukemaan toista, aina parempi.
M41
Kyllä huomaa että ap on nuori. Kuten M41 ja joku muukin tuossa yllä totesi, lähtökohtaisesti seksiä on kiva harrastaa sitten kun tunnelma on kehittynyt siihen pisteeseen (flirtillä, hienovaraisella lähestymisellä puolin ja toisin, koskettelulla yhteisestä sopimuksesta, katseilla, kiihottamisella - tässä hieman opettelemista ilmeisesti ap:lla), eikä suoran kysymyksen pamautettuaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulle seksi ei ole mikään tabu tai likainen asia. Se on nautinnollista harmitonta nuorten hauskanpitoa, voihan sitä tässä iässä harrastaa kun ei ole vakituista parisuhdetta tai perhettä.
En näe siinä mitään pervoa, irstasta tai väärää.
Juu koska yli 40-vuotiaathan ei harasta seksiä. :D Ei seksissä mitään vikaa ole, mutta kyllä se mielellään saa hiukan irstasta olla.
Tarvin seksiin tunteet ja tuttuuden, ennenkuin olen siihen valmis. S.o. Vastaisin kysyjälle ei, varmaan ystävällisesti. Kauneus ja ulkoinen seksikkyys eivät riitä, kun nuo tunne-elementit puuttuvat. Sorry vaan, tytöt.
Sano ei avioliiton ulkopuoliselle seksille!!