Matalavyötäröiset housut tulevat takaisin muotiin.
https://www.is.fi/mystyle/art-2000006280259.html
Sitten kyllä pitää olla hoikka! Jos on vähänkin ylimääräistä niin koko vatsa ja alaselkä tursuaa yli, housut valuvat päältä ja persvako näkyy.
Kukaan ei enää muista miltä 2000 luku, jenkkakahvoineen näytti.
Korkeavyötäröiset farkut saavat koko vyöyärön pysymään timminä ja kasassa. Imartelevat lähes kaikkia!
Kommentit (51)
Ei niitä ole pakko ostaa .....
Nyt mua ärsyttää kun korkeavyötäröiset on liian korkeita.
Tykkäisin niistä mutta en halua, että housut on kylkiluihin asti.
Kyllähän nuo kävi minulle silloin kun olin hoikka ja vyötärö oli kiinteä.
Yyh!
Vierailija kirjoitti:
Siinähän tulevat. Pakko niitä ei ole ostaa tai käyttää. :D
Pakko ostaa koska kun nää tulevat, se tarkoittaa sitä että joka kaupasta löytyy vain nämä.
Voi niitä hyviä aikoja!!! Silloin ei ollu ok olla ylipainoinen ni jengi ei ollu ylipainoisia! Nykyään ku ketään ei saa kritisoida ni on ihan ok olla läski... enkä tarkoita että ketään saa kiusata ylipainosta mutta pitäis kaikkien tietää et ei oo terveellistä eikä hyvän näköistä olla xl Kokoo. Ei ihme että nyky nuoret ei pääse edes kyykkyyn ja ylös mu kukaan ei yhtään kritisoi!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta muoti pätkääkään, aina olen käyttänyt matalavyötäröisiä farkkuja. En voi sietää korkeaa vyötäröä, epämukava ja typerän näköinen. Positiivista jos niitä pian saa kaupoista helpommin.
Korkeavyötäröiset farkut näyttää törkeiltä. Myös miehillä, ei siis ole kyse ollenkaan vartalon mallista. Matalavyötäröisissä on taskutkin oikeassa kohdassa eikä takamus näytä laatikolta.
Mua on aina ahdistaneet korkeavyötäröiset housut. Ei tunnu kivalta päällä.
Oon sen verran monta muotia jo nähnyt, etten osaa niitä ihannoida. Enkä näe edes erityisen pukevana.
Mutta sellaisen normaali/matalahko lienee paras mun mielestä.
Ihan hirveän epäkäytännöllinen ja epämukava farkkumalli.
Noissa kuvissa ei kyllä ole matalavyötäröisiä farkkuja. Kait sitä lihaa näkyy jos laittaa napapaidan päälle oli farkut millaiset tahansa....
Korkea vyötärö ei sovi pulskalle. Pömpöttää rumasti. Ostakaa vyö niin pysyy housut jalassa.
Ihan sama, mä peitän vyötärön paidalla kuitenkin.
Ei ne matalavyötäröiset sovi mulle, vaikkei jenkkakahvat tursuisikaan. Tarvittaisiin tiukka vyö ja olkaimet.
Uskokaa nyt hyvät kanssaihmiset, että eri vartalotyypeille sopivat erilaiset byysat.
Roimahousut - vyötärö kainaloissa ja taskut liian ylhäällä. Todella tyylikästä.
Yhdistettyinä stringeihin. Ilmeisesti tulossa myös takaisin.
Hyvä jos nuo korkeavyötärö rumilukset menee pois muodista ja saadaan taas upeita farkkuja
En usko. Ei tullut leveät lahkeetkaan takaisin vaikka pari julkkua yritti sellaista vetää päälleen.
Toivottavasti ei! Ei muuten haittaisi, mutta sitten ei naisille muunlaisia housuja ole kaupoissa.
Joopa joo. Olenkin pikkuhiljaa saanut vaatevarastooni useamman parin hyvälaatuisia korkeavyötäröisiä housuja. Nyt sitten pitäisi trendikkyyden vuoksi ostaa uudet.
Onneksi olen keski-iän kynnyksellä, niin ei ole pakko seurata ”muotia”. Pikamuodin voisi kieltää muutenkin, tai ainakin määrätä maahantuojille tuntuvat sanktiot.
hyvä että tuodaan takas normaalien ihmisten vaatteita.
Tuo kehopositiivisuus täyttänyt kaupat isoilla kaavuilla .
Käyttäjä32536 kirjoitti:
Voi niitä hyviä aikoja!!! Silloin ei ollu ok olla ylipainoinen ni jengi ei ollu ylipainoisia! Nykyään ku ketään ei saa kritisoida ni on ihan ok olla läski... enkä tarkoita että ketään saa kiusata ylipainosta mutta pitäis kaikkien tietää et ei oo terveellistä eikä hyvän näköistä olla xl Kokoo. Ei ihme että nyky nuoret ei pääse edes kyykkyyn ja ylös mu kukaan ei yhtään kritisoi!!!!!!
Olet ehkä käsittänyt väärin.. olin teini noiden aikoihin. Nimenomaan kaikki käytti noita ja monet nuoret oli ylipainoisia. Normaalipainostakin oli ihan eri käsitys kuin nyt. Mun mielestä teinit on nykyisin hoikempia kuin me oltiin tuohon aikaan.
En kaipaa noita housuja takaisin. Tuolloin ne oli muka hienoja ja itsekin tykkäsin niistä kovasti, mutta jos nyt totta puhutaan niin oikeastaan inhosin niitä monestakin syystä. Ensinnäkin, ne ei sopinu yhteen monien paitojen kanssa. Kumartelut piti suunnitella/taktikoida, esim tehdä paikassa, jossa seinä takana. Aina piti kiskoa housuja tai varmistella jatkuvasti, ettei pyllyvako näy. Muistan vieläkin kun se oli kaikilla tytöillä semmoinen perus-tsekkaushetki (käsillä vaivihkaa) jokaisen tunnin, aamunavauksen, salissaistumisen ja jopa bussinkyydin alussa. Ja kesken tunnin. Aina oli oma käsi siellä seläntakana varmistamassa, onko pyllävako näkyvissä. :D aikuiset yritti kääntää katseensa muualle, esittää etteivät nää pyllyvakoja joka puolella. Ne oli niinkuin miinoja näkökentässä.
Toisekseen, miksi inhosin noita, oli se, että ne painoivat lantiota kivuliaasti. That's right. Siis ensinnäkin se, että löysit oikean koon, oli haaste. Yhdetkin housut lähetin takaisin kolmesti. Mut se oikea koko tarkoitti usein "liian tiukat", koska ne ei vain pysyneet päällä. Eikä ne pysyneet päällä tiukkinakaan. Vyöstä ei ollut apua ja muutenkin se vain korosti niitä makkaroita. :D
Lisäksi alkkarit saattoi vilahtaa alta, karuimmissa tapauksissa myös etukarvat (itsellä ei onneksi näin).
Talvella kylmät ja selkä kylmässä. :/
Siis nää ei todellakaan ollu mukavia housuja pitää! Ainoa hyvä puoli noissa oli se, että vessaan oli helppo mennä kesäisin. :/
Normaaliltahan tuo vyötärö vaikuttaa eikä matalalta. Nämä korkeavyötäröiset ovat kyllä olleet paljon paremman näköisiä naisilla. Varsinkin suomalaisille naisille sopii hyvin, kun jalat eivät aina ole mitenkään ihanteellisen pitkät.
M38