Matalavyötäröiset housut tulevat takaisin muotiin.
https://www.is.fi/mystyle/art-2000006280259.html
Sitten kyllä pitää olla hoikka! Jos on vähänkin ylimääräistä niin koko vatsa ja alaselkä tursuaa yli, housut valuvat päältä ja persvako näkyy.
Kukaan ei enää muista miltä 2000 luku, jenkkakahvoineen näytti.
Korkeavyötäröiset farkut saavat koko vyöyärön pysymään timminä ja kasassa. Imartelevat lähes kaikkia!
Kommentit (51)
Kun kyykistyy, näkee peppuvakoja!
M52
Edellisessä kuvassa hoikka ja tursuaa. Tässä taas reilu ylipaino mutta näyttää hyvältä kiitos korkeavyötäröiset.
https://www.google.com/search?q=high+rise+jeans+overweight&tbm=isch&ved…
Jee voi taas kaivaa vanhoja vähän käytettyjä vaatteita käyttöön.
Kun nyt ekaksi menisivät pois. Vieläkin näkyy esim. työvaatteissa (!!!) ja halpamerkeissä matalaa vyötäröä, kun eivät ole vielä ehtineet korkeavyötäröisten kelkkaan.
Ai kun ihanaa, matalat farkut ja vyötärölle kiskotut stringit! Kai naruolkaintopit ja rintsikoiden vilauttelu tulevat myös?
Ai kukaan ei muista miltä 2000-luvun alussa näytti? Ööh, kyllä muistaa. Mä muistan erittäin hyvin.
Tursuavat jenkkakahvat ja persvaot ei ollu häävi näky.
Tosiaan, matalavyötäröiset farkut on okei hoikalla/normaalipainoisella. Tietylle vartalotyypille ne tuovat sopusuhtaisuutta.
Kuten tässäkin asiassa, niin sama tyyli ei vaan sovi kaikille.
2000-luvun alussa oli kivaa katsoa kun kaupan apulaistytöt täytteli alahyllyä kyykkysillään ja persvakoa näki pyllyreikään asti :-9
M
Vierailija kirjoitti:
M52
P17
Siinä menee kyllä raja että pebareikä pitää pysyä piilossa!
Mua ei kiinnosta muoti pätkääkään, aina olen käyttänyt matalavyötäröisiä farkkuja. En voi sietää korkeaa vyötäröä, epämukava ja typerän näköinen. Positiivista jos niitä pian saa kaupoista helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52
P17
Naisten peppuvaot kiinnostavat kaikenikäisiä miehiä.
Olen pettynyt. Odotin kloorivaalennuksia ja takataskuihin kirjottuja koristetribaaleja.
Eiiii!
Itse tarvitsen todella korkeavyötäröiset housut (jotenkin hassun mallinen lantio minulla, lantioluut ovat korkealla ja peppu melko iso, ei leveä vaan pakarat on tosi pyöreät) ja niitä ei ole nytkään aivan helppo löytää. Matalista farkuista varmaan tursuaisin ulos :(
Siinähän tulevat. Pakko niitä ei ole ostaa tai käyttää. :D
Hyi vttu! Hitto että inhosin niitä housuja yli kaiken.
Niinpä tietysti.
Muhkean naiselliset muodot puristetaan Michelin-akaksi :-(
Jaaha... mutta miten tuollaisissa voi kumarrella paljastelematta?
Ei haittaa, viihdyn paremmin hameissa ja mekoissa. On mulla kaapissa yhdet farkut, ajattelin tosin ommella niistä jotain..
Impulsiivinensonni kirjoitti:
Niinpä tietysti.
Muhkean naiselliset muodot puristetaan Michelin-akaksi :-(
Mulla oli tiimalasi-vartalo korkeavyötäröisten farkkujen aikaan.
Sitten tulivat matalavyötäröiset, eikä mistään löytynyt enää korkeavyötäröisiä.
Lopputuloksena mulle tuli just tuo michelin-vartalo. Kun niiden housujen oli pakko olla tosikireät, kun ei ne pysyneet muuten tällaisen kapealantioisen tasapaksun yllä.
https://www.google.com/search?q=low+rise+jeans+overweight&tbm=isch&ved=…