Ärsyttävimmät ilmiöt keskustelupalstoilla?
Oletteko huomanneet toistuvia tai ärsyttäviä ilmiöitä vauvapalstalla tai muilla vastaavilla keskustelupalstoilla yleisesti?
Mikä ilmiö/keskustelijatyyppi ärsyttää?
Minä aloitan: Ihmiset jotka itse klikkaavat tiensä ketjuun ja sitten raivoavat ap:lle että lopetettaisiin aiheesta jauhaminen tällä palstalla. Kuka on pakottanut heidät lukemaan niitä inhokkiketjujaan ja eikö he itse huomaa että kommentoimalla ovat nostamassa ketjua suosituinpien joukkoon? Esim. itse en avaa telkkaria kanavalta, josta tulee jääkiekkoa, jos ihan välttämättä en halua sitä katsoa. :D
Kommentit (44)
Ihmiset, jotka eivät selkeästikään tiedä, mistä puhuvat, mutta kokevat asiakseen paasata silti useassa keskustelussa. Esimerkiksi nämä pienituloisten keskustelut. Siellä on aina pari kultalusikka suussa syntynyttä selittämässä, kuinka senkus hakee töitä ja tekee niin näin ja noin niin hänkin on pärjännyt. Paitsi että jokaisen tilanne on yksilöllinen, jokainen voi ottaa erilaisia riskejä riippuen turvaverkostosta jne. Toinen samankaltainen aihe on lasten kasvatus. "Mulla ei oo, mut kyllä mää nyt näin tekisin."
Hyviä pointteja. Lisää vain!
T. Ap
Ihmiset, jotka jankuttaa omia totuuksiaan ja perustelee faktansa sillä, että kun naapurin perttikin niin tekee ja hyvin menee (esim. rokotevastaisuus yms.) Eli ihmiset, jotka eivät ymmärrä ettö hänen pieni lähipiirinsä ei ole mikään luotettava otanta tutkimuksessa.