Ärsyttävimmät ilmiöt keskustelupalstoilla?
Oletteko huomanneet toistuvia tai ärsyttäviä ilmiöitä vauvapalstalla tai muilla vastaavilla keskustelupalstoilla yleisesti?
Mikä ilmiö/keskustelijatyyppi ärsyttää?
Minä aloitan: Ihmiset jotka itse klikkaavat tiensä ketjuun ja sitten raivoavat ap:lle että lopetettaisiin aiheesta jauhaminen tällä palstalla. Kuka on pakottanut heidät lukemaan niitä inhokkiketjujaan ja eikö he itse huomaa että kommentoimalla ovat nostamassa ketjua suosituinpien joukkoon? Esim. itse en avaa telkkaria kanavalta, josta tulee jääkiekkoa, jos ihan välttämättä en halua sitä katsoa. :D
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Se kun meitä setämiehiä heti haukutaan, kun sanomme, että haluamme 30v naisen itsellemme. En pidä siitä yhtään. T.44-v setämies
Mua ei kiinnosta sedän halut. Pysy kaukana.
N 27
Kaikki naurettavat OFFICIAL! 1!1!1! aiheuttavat myötähäpeää. Joo tajuan että pointti on, ettei samasta aiheesta keskustella kymmenessä eri ketjussa. Silti minulle iskee myötähäpeä. Voisin vannoa, että ensimmäisenä OFFICIAL! 1!1!-ketjun aloittanut on äärettömän ylpeä itsestään, koska on tehnyt ensimmäisenä VIRALLISEN KETJUN.
Vierailija kirjoitti:
Se kun meitä setämiehiä heti haukutaan, kun sanomme, että haluamme 30v naisen itsellemme. En pidä siitä yhtään. T.44-v setämies
Moi Ikis. Taas esiinnyt miehenä. Luuseri.
Vierailija kirjoitti:
www,vauva.fi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ikävää jos loputon jankuttaja ei saa rauhassa jatkaa muiden haukkumista ja solvaamista.
Puutun siihen jatkossakin.
Etkö pääse poliisiksi? Tuli meille ilmiantajaksi!
Joku tosiaan haluaisi ainakin ajatuspoliisiksi. Kun sellaista ei ole niin joutuu tyytymään tekemään poistoja aiheista joista ei tykkää. Niitä aiheita tuntuu olevan paljon.
Ei ole kyse tykkäämisestä vaan a) laittomuuksista ja b) mauttomuuksista.
Mitä jos opettelette kirjoittamaan syyllistymättä rikoksiin ja käyttäydyt asiallisesti? Onko ihan liikaa vaadittu aikuisilta ja syyntakeisilta?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka vaan solvaa muita keskustelijoita esim kirjoitusvirheen takia.
En jaksa pilkun nusasijoista ressata. Mulla on myös puolustuksena ihan todettu ns. lukivika. Tuplakirjaimet ehkä pahin mihin tulee eniten kirjoitusvirheitä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä semmonen jonkintyyppinen naisviha. En tosin ole oikein näin nuorena ihmisenä varma et kuinka suuri osa teksteistä on ihan oikeaa todellisuutta ja mikä sit ilkeilyä.
Minua taas tympii se jatkuva miesviha ja tiedän, että se on todellisuutta! T. 44-v setämies
Minusta on todistetusti kiinnostunut 29 vuotias nainen ja hänellä on aika timmi kroppa. Hän haluaa tavata minut. T. 44-v setämies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
www,vauva.fi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ikävää jos loputon jankuttaja ei saa rauhassa jatkaa muiden haukkumista ja solvaamista.
Etkö pääse poliisiksi? Tuli meille ilmiantajaksi!
Joku tosiaan haluaisi ainakin ajatuspoliisiksi. Kun sellaista ei ole niin joutuu tyytymään tekemään poistoja aiheista joista ei tykkää. Niitä aiheita tuntuu olevan paljon.
Ei ole kyse tykkäämisestä vaan a) laittomuuksista ja b) mauttomuuksista.
Mitä jos opettelette kirjoittamaan syyllistymättä rikoksiin ja käyttäydyt asiallisesti? Onko ihan liikaa vaadittu aikuisilta ja syyntakeisilta?
Laittomuudet on oikeasti ihan oikeita aiheita. Varsinkin verojen kiertämisestä saisi puhua enemmän. Ei sille ainakaan kokoomus tee mitään. Eikä sekään ole rikollista jos arvostelee jotain lakia huonoksi tai toimimattomaksi. Asiallisuus olisi ihan okei mutta sekin on vähän lukijasta kiinni mikä on asiatonta.
Vierailija kirjoitti:
Kateuskortti ärsyttää suunnattomasti. Heti kun joku on jostain erimieltä tai ei pidä jostain niin "on vain kateellinen".
Myönnän että käytän tätä erittäin usein ja aina trollatakseni.
Noin muuten nämä tavalliset ärsytyksen aiheet, mielivaltainen moderointi ja harmittomien hupialoitustenkin poistaminen niinkuin ne olisivat törkeitä internetrikoksia. Lisäksi etenkin tällä palstalla ilmenevä käsittämätön väärinymmärtäminen ja asioiden henkilökohtaisesti ottaminen, keskustelu voi olla hyvin hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on todistetusti kiinnostunut 29 vuotias nainen ja hänellä on aika timmi kroppa. Hän haluaa tavata minut. T. 44-v setämies
Ikis-jankkaaja aloitti taas keskustelun itsensä kanssa miehenä esiintyen.
Valtavan outoa ja pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 27
Eikä meitä efebofiili-naisen halut. Pysy kaukana teinipojista.
Vierailija kirjoitti:
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai silloin on oikeus haukkua meitä setämiehiä, jos ilmaisen oman toiveeni millaisen naisen haluan? T .44-v setämies
P.S: Olen oikeasti 44-v setämies, enkä mikään ikis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai silloin on oikeus haukkua meitä setämiehiä, jos ilmaisen oman toiveeni millaisen naisen haluan? T .44-v setämies
P.S: Olen oikeasti 44-v setämies, enkä mikään ikis!
Räksyn räksyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 27
Tää offtopic jankkaus on myös ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä alapeukutetaan?
Kannatatteko nettikiusaamista?
Tuli tästä kommentista semmonenki mieleen, että joskus huomaa kun joissakin ketjuissa (yleensä kiihkeissä sellaisissa) on aina yksi, jonka tehtävä on alapeukuttaa mahdollisimman montaa viestä. Tän tunnistaa siitä, että hyvin monessa viestissä peräkkäin on vain yksi alapeukku. 😅
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka vaan solvaa muita keskustelijoita esim kirjoitusvirheen takia.
Täytyy sanoa, että tuo on yksi niistä asioista, jotka vie kieltämättä keskustelua ihan väärille urille/alkuperäisestä aiheesta ohi... niinkuin joku/jotkut jo täällä mainitsikin siitä, miten osa saattaa puhua täysin aiheen vierestä ja usein sivukaupalla. 😂
T. Ap
Itseä on todella moni asia ärsyttänyt palstalla viime aikoina. Ensin ne köyhyys keskustelut joissa monesti haetaan vikaa niistä köyhistä ja yritetään aina vierittää sitä vastuuta sinne. Myönnän sen, että joskus köyhä on mokannut itse elämäänsä, mutta ei aina tarvita mitään kovinkaan suurta, kun elämä menee jo sekaisin. Kukaan ei aina voi tietää kaikkea ja joskus ihminen ei voi mitään elämänsä tapahtumille.
Sitten ne ketjut joissa tartutaan siihen kun köyhän perheen tytär "Miisa" tahtoisi edes kerran kahville tai uimaan ja sitten aletaan pohtia sitä kuinka halpaa se uiminen on ja kun omassa kunnassa on niin halvat liput ja se halli vieressä nini kyllä sen monen lapsen äidinkin pitäisi sinne päästä ja olla rahaa sen verran että perhe nyt uimaan pääsee vaikka halliin olisi matkaa kuinka paljon. Eli ei osata ajatella sitä, että niihin matkoihin menee rahaa ja lapsi ei siellä voi itse uida joten vanhemmankin lippu maksaa. Samaten olen minäkin nuorena haaveillut hevosesta, mutta en ole sitä koskaan saanut eli jos tämä köyhä "Miisa" kertoo haaveilevansa hevosesta niin ei se silti tarkoita, että meidän pitäiis hänelle se ostaa ja jokainen saa haaveilla mistä tahtoo. Ihmiset tuppaavat sekoittamaan ne asiat joissa ollaan kysytty nuorien toiveita ja ottavat tämän sillä kannalla, että saavat taas valittaa kuinka kalliita juttuja köyhät taas pyytävät.
Toiseen aiheeseen. Sitten ne ketjut joissa pilkataan muita ihmisiä ja spekuloidaan eroja jonkun kirjoituksen perusteella. Haukutaan joku blogi jne. Niistä oikeasti huomaa sen kuinka helposti ihmiset lähtevät siihen pilkkaamiseen mukaan, vaikka ovatkin sitä niin vastaan mukamas.
Myös ne naisten ja miesten "väittelyketjut", joita täällä on nyt ollut paljon ärsyttävät. Siihen, kun ei koskaan tule vastausta kumpi puoli on oikeassa ja todella asiotonta kieltä monesti ja käydään toistensa kimppuun milloin mistäkin. Naiset ovat miehekkäitä ja miehet naisellisia ja blaa blaa mitä sitten? Jokainen elää sitä omaa elämäänsä, eikä siinä mielessä minua kiinnosta mitä joku minusta ajattelee.
Oikeastaan tämä palsta ei nyt paljon tällä hetkellä tarjoa minulle mitään. Itseä kiinnostaa lukea muiden elämästä, elokuvista, musiikista ja pohtia monia asioita. Kirjoitan myös aina niihin ketjuihin missä pohditaan jonkun elämää ja oikeasti haluan aina mieluummin kannustaa muita ja hakea niitä ajatuksia toisten elämästä myös omaan elämääni. Eräänlaista vertaistukea ja syvälliset aiheet kiinnostavat. Sori tämä paasaus, mutta jos halusit tietää niin tässä.