Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viitsinkö mennä uimahalliin/kylpylään näillä arpien täyttämillä nahkaläpyskärinnoilla?

Vierailija
02.06.2006 |

Mies houkuttelee, että lähdetään lapsen kanssa. Arkailen tissejäni niin, että kynnys lähteä on hyvin suuri. Tissit repeilivät niin pahasti, eivätkä ole palautuneet, kun arpikudos ei anna enää periksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nahkaläpyskät jollain on uimahallissa. Eikä mulla haittaa jos jotakin häiritsee mun raskausarpi maha. Siis mitä väliä???

Vierailija
2/9 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin käytetään uimahallissa & kylpylässä uimapukua, ei siellä rinnat paljaana hilluta !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimahallissahan saa käydä vain ja ainoastaan synnyttämättömät, alle kaksvitoset, mallinmitoissa olevat virheettömät ihmiset! älä pilaa tisseilläsi uimavettä!

Vierailija
4/9 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli minullakin mieleen, että saan lukea käynnistäni täältä palstalta jälkeenpäin.

AP

Vierailija
5/9 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyyhe ympärillä.

Vierailija
6/9 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia kommentteja saatat tosin kuulla suihkussa toisten ihmisten lapsilta, etenkin joltain pikkupojilta (alle kouluiän?) jotka on äitinsä kanssa ja kommentoi toisten naisten kropat päästä varpaisiin.

Vierailija
7/9 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä omaa elämääsi eläkä välitä muista. Minä en jättäisi mitään väliin sen takia että pelkäisin mitä muut ajattelee.

itse käyn uima-hallissa harvasen päivä ja joo olen posliini, minulla on isot roikku utareet ja painan 148kiloa. :) Mitä sitten!

Vierailija
8/9 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan kaikki. Ja altaassahan on uimapuku, osta joku nätti, kaarituellinen.

Vierailija
9/9 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa on muutenkin ihan hyvä. Tissit vaan on niin äärettömän rumat.