Lue keskustelun säännöt.
Kuka tietää elatusmaksuista?
02.06.2006 |
Miten se lasketaan? Pitääkö paikkansa että elatusmaksu on 10% tuloista...?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänMiten se lasketaan? Pitääkö paikkansa että elatusmaksu on 10% tuloista...?
Elatusvelvollisten liiton sivuilla on kyllä ihan sellainen " laskukaava" , jonka mukaan minä kävin laskemassa, että vähän tietää suuntaa.