Saako Lidlistä kaiken tarvittavan?
Kommentit (28)
Viinaa ja huumeita sieltä ei saa, joten vastaus on ei saa.
Perusjuttuja voi saada ja käynkin Lidlissä satunnaisesti. Näitä en ole saanut ku olisin tarvinnut: mausteet(tarjolla on noin kymmenen yleisintä, ei muuta), kunnon siteitä (siivellisiä ei ole), liivatetta, pasta vaihtoehtoja (löytyy spagetti, makarooni ja kierrepasta), erikoisempia juustoja, leikkelevaihtoehtoja. Eli satunnaisesti voi käydä ostokset tekemässä mutta kaikkea ei voi kuitenkaan saada kerralla.
Joku muu voi saada. Mä en saa. Lisäksi on kalliimpi kuin prisma joten käyn mieluummin prismassa.
Lidl voisi panostaa enemmän ihan mausteisiin. Siellä on kyllä surkea valikoima. Enkä nyt tarkota mitään exoottista hifistelyä vaan ihan vaikka savupaprika. Toi mausteasia on vtuttanu aina, kun joutuu toiseen kauppaan menemään sen takia.
Kyllä Lidlin tuotteilla hengissä pysyy, mutta esim. kaikkia haluamiani mausteita ei ole tarjolla. Eikä aina muitakaan raaka-aineita, jos jotain tiettyä ruokaa haluaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Joku muu voi saada. Mä en saa. Lisäksi on kalliimpi kuin prisma joten käyn mieluummin prismassa.
Onko oikeasti kalliimpi kuin prisma. S-market ja prisma kulkee ihan käsikädessä. Ostin molemmista kaupoista samat tuotteet, niin eroa oli 1e 14senttiä prisman hyväksi. Se ei paljoa ole. Lidlissä oli muutama tuote noussu aika paljonkin.
Kannattaa mennä ja katsoa. Itse ostan aina viikon ruoat sieltä. Ainoastaan siteet ja pinaattikeitot ostan K-kaupoista (K-menu ja Pirkka). Käyn töiden jälkeen Lidlissä, koska osuu matkan varrelle. Mies käy K-superissa tuossa 3 km:n päässä, koska asumme lähellä miehen työpaikkaa, eikä muita kauppoja ole lähellä. On muuten paljon kalliimpi kuin Lidl: jos ostan viikon ruoat Lidlistä, rahaa menee 20-25 €, mutta jos ostan K-superista, rahaa menee yli 40 €.