Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaatko vielä keski-iässä sielunkumppanuutta

Vierailija
19.10.2019 |

vai oletko jo luovuttanut ja todennut elämäsi olleen täysin turha ja merkityksetön?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48 kirjoitti:

Tapasin alkuvuodesta sielunkumppanini. Jo tavatessa molemmat tiesimme, että meidän välillä on joku erityinen yhteys. Aivan kuin olisimme lukeneet toistemme ajatuksia ja kaikki oli jotenkin niin selvää  ja tuttua meidän välillä, että se oli melkein pelottavaa.

Mutta kuten arvata saattaa niin hän on varattu ja hänen vaimonsa on kieltänyt meidän yhteydenpidon. Mikä sinänsä  ymmärrettävää. Uskon, että jos niin on tarkoitettu, me tapaamme vielä uudelleen. Jos emme tässä niin ehkä sitten seuraavassa elämässä.

Ja kyllä jäin kaipaamaan. Toista samanlaista tuskin tulee.

Aivan varmasti. Toinen osapuoli ajatteli, että mikähän sekopää horoskoopisti tuokin on ja pyrkii välttelemään viimeiseen asti. Mitä et tietenkään ymmärrä. Ps. Mies voi erota milloin tahansa, siihen ei tarvita vaimon lupaa. Eikä sekään kerro sinulle mitään?

Väärä ketju, häivy. Olen ap, en pidä tyylistäsi.

Häivy itse, minäkään en pidä sinusta tai tyylistäsi sekopää. Ahaa, eli taka-ajatuksena olikin varattujen miesten viettely ja bongailu. Tyypillistä huårausta vanhoilta lehmiltä. Yksin jäät ja ihan syystä. Sille nauran paskaisesti!

Kunpa olisinkin jäänyt.

Kyllä se vielä järjestyy ellei ole jo järjestynyt. Helposti kun lukee tekstejäsi.

Vierailija
22/33 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen jo ikäloppu (56v) akka. Minulle on sanottu, että ikäiseni joutaisi jo romukoppaan ja kukaan ei huoli vanhoja akkoja. Olemme kuulemma turhia olioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu aloitus, kun siinä esitetään kaipaaminen ja luovuttaminen jotenkin vaihtoehdoiksi. Minä olen luovuttanut, mutta kaipaus ei silti ole loppunut.

Vierailija
24/33 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48 kirjoitti:

Tapasin alkuvuodesta sielunkumppanini. Jo tavatessa molemmat tiesimme, että meidän välillä on joku erityinen yhteys. Aivan kuin olisimme lukeneet toistemme ajatuksia ja kaikki oli jotenkin niin selvää  ja tuttua meidän välillä, että se oli melkein pelottavaa.

Mutta kuten arvata saattaa niin hän on varattu ja hänen vaimonsa on kieltänyt meidän yhteydenpidon. Mikä sinänsä  ymmärrettävää. Uskon, että jos niin on tarkoitettu, me tapaamme vielä uudelleen. Jos emme tässä niin ehkä sitten seuraavassa elämässä.

Aivan varmasti. Toinen osapuoli ajatteli, että mikähän sekopää horoskoopisti tuokin on ja pyrkii välttelemään viimeiseen asti. Mitä et tietenkään ymmärrä. Ps. Mies voi erota milloin tahansa, siihen ei tarvita vaimon lupaa. Eikä sekään kerro sinulle mitään?

Häivy itse, minäkään en pidä sinusta tai tyylistäsi sekopää. Ahaa, eli taka-ajatuksena olikin varattujen miesten viettely ja bongailu. Tyypillistä huårausta vanhoilta lehmiltä. Yksin jäät ja ihan syystä. Sille nauran paskaisesti!

Kunpa olisinkin jäänyt.

Kyllä se vielä järjestyy ellei ole jo järjestynyt. Helposti kun lukee tekstejäsi.

Pysy sinä vaan Vaasassa kiusaamassa.

Vierailija
25/33 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48 kirjoitti:

Kunpa olisinkin jäänyt.

Pysy sinä vaan Vaasassa kiusaamassa.

Se ei ole mahdollista. Kaikki kiusaaminen kelpaa.

Vierailija
26/33 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen jo ikäloppu (56v) akka. Minulle on sanottu, että ikäiseni joutaisi jo romukoppaan ja kukaan ei huoli vanhoja akkoja. Olemme kuulemma turhia olioita.

Oliko Vaasalainen setämies? Minulle sanottiin myös, vuosia, kierrellen, kaarrellen, alistaen ja kiusaten. Ja olen 46.

Vierailija
27/33 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen väsynyt kaikkeen, ja ehdottomasti kaipaisin ihmistä, joka haluaisi _olla_ kanssani ilman säätöä. Pitkiä aamu-unia, kahveja, päiväunia, kävelyitä. Keskusteluja, kirjoja. Lounaita. Ja että se riittäisi. Että minä riittäisin. Ettei elämä olisi aina yrittämistä/pyrkimistä/kokemuksia. Ei jaksa. Sen lisäksi olen kurkkuani myöten täynnä ”vaihtelunhaluisia” persoonia ja draamaa.

Kuvasit juuri sen sielunkumppanini, jota minulla ei ole kaikkea tuota kanssani tekemässä.

Vierailija
28/33 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein viisikymppinen, joten luultavasti keski-ikäinen. Toki kaipaan sielunkumppanuutta. Keski-iässä sitä tuleekin krantummaksi eikä viitsi lähteä mihin tahansa shittiin mukaan. Joten olen mieluummin yksin kunnes se sielunkumppani löytyy - jos löytyy. 

Vierailija
29/33 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti, mutta en parisuhteeseen, vaan myös saman sukupuolen edustaja tai itseä 40 vuotta vanhempi ihminen kävisi.

Vierailija
30/33 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ketjun aiheeksi ystävyyttä. Ja kaikki kirjoittaa jotain parisuhdejuttua.

Vierailija
31/33 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselle se on subjektiivista. Minä olen (ollut) bi-seksuaali, mutta nykyisin seksi itsessään ei ole mitenkään tärkeää. Sen sijaan läheisyys olisi. Olen tuon ”päiväunia, kirjoja, kahviloita” kommentin kirjoittaja. Sukupuolella eikä iällä ole merkitystä, mutta harvempi haluaa ”ystävän” kanssa jakaa öitään/uniaan? Nukkua sylikkäin? Tai jakaa elämäänsä, enkä tarkoita tarunoimalla omasta elämästään, vaan jakamalla ja elämällä sitä.

Vierailija
32/33 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselle se on subjektiivista. Minä olen (ollut) bi-seksuaali, mutta nykyisin seksi itsessään ei ole mitenkään tärkeää. Sen sijaan läheisyys olisi. Olen tuon ”päiväunia, kirjoja, kahviloita” kommentin kirjoittaja. Sukupuolella eikä iällä ole merkitystä, mutta harvempi haluaa ”ystävän” kanssa jakaa öitään/uniaan? Nukkua sylikkäin? Tai jakaa elämäänsä, enkä tarkoita tarunoimalla omasta elämästään, vaan jakamalla ja elämällä sitä.

No juuri tuollaista minäkin, melko samalla tavalla. Ystävän, todellisen sellaisen, sisaruksen korvikkeen aikuisella iällä. Haaveeksi on jäänyt.

Vierailija
33/33 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta olen valmis tarjoamaan sellaista bilberoa vastaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi