Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, jonka mielestä Meghanin sukulaiset ovat päästään vialla?

Vierailija
19.10.2019 |

Olen käynyt itse läpi saman kuin Meghan ja voin kertoa, ettei tie ole ollut todellakaan helppo. Olen joutunut ottamaan etäisyyttä henkisesti epävakaisiin sukulaisiin, jotka ovat lapsesta asti aiheuttaneet surua ja harmia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan vietti ihan onnellisenä vielä kiitospäivää 2016 isänsä kanssa.

Vierailija
2/8 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin puoleinen suku tuntuu olevan oikein mukavaa, mutta ei tarpeeksi fiiniä esiteltäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet, Meghan on julkisuudenkipeä wanna be-Diana golddigger. 

Vierailija
4/8 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin vietin aiemmin kun en vielä tajunnut perheemme kuvioita. Sairastin masennusta ja syytin pitkään monesta asiasta itseäni. Olinhan tottunut syntipukin leimaan. Todellisuudessa huonovointisuuden aiheuttivat perheenjäseneni. Kunto on parantunut kun olen päässyt heistä eroon.

Vierailija
5/8 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin vietin aiemmin kun en vielä tajunnut perheemme kuvioita. Sairastin masennusta ja syytin pitkään monesta asiasta itseäni. Olinhan tottunut syntipukin leimaan. Todellisuudessa huonovointisuuden aiheuttivat perheenjäseneni. Kunto on parantunut kun olen päässyt heistä eroon.

Meghanille kelpasi isän rahat ja seura oikein mainosti.

Vierailija
6/8 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että saat henkistä tukea siitä, että kunnianarvoisa Meghan on sielunkumppanisi ja olette samoista lähtökohdista. Harmi, ettei Williamilla ja Harryllä ole poikamiesveljeä jäljellä, sellainen olisi juuri kuin sinulle tehty. 

Arvaa kaksi kertaa nyrpistäisikö Meghan sinulle nenäänsä? :D Ihan varmasti, eikä katsoisi teillä olevan yhtään mitään yhteistä.

Vierailija
7/8 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että saat henkistä tukea siitä, että kunnianarvoisa Meghan on sielunkumppanisi ja olette samoista lähtökohdista. Harmi, ettei Williamilla ja Harryllä ole poikamiesveljeä jäljellä, sellainen olisi juuri kuin sinulle tehty. 

Arvaa kaksi kertaa nyrpistäisikö Meghan sinulle nenäänsä? :D Ihan varmasti, eikä katsoisi teillä olevan yhtään mitään yhteistä.

Miksi olet noin katkera?

Vierailija
8/8 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistisukulaiset yrittävät viimeiseen asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän