Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka hakee vaimon ulkomailta.

Vierailija
19.10.2019 |

Tälläiset saavat paljon vihaa niskaansa suomalaisilta naisilta. Miksi? Ei luulisi olevan suomalaisilta pois.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 10 vuotta Suomessa asunut venäläinen naisystävä ja olen tavannut hänet sen jälkeen, kun hän muutti Suomeen. Silti suhteemme tuntuu olevan ”ongelma” eräille naispuolisille tuttavillemme. Yllättäen nämä naiset ovat sinkkuja 😂

Sinkkututtavasi taitavat olla itsenäisiä naisia, joita nyt vaan ärsyttää tuontivaimomeininki. Se on ihan sama miten kauan naisystäväsi täällä on asunut. Tai sitten vain kuvittelet (tai toivot) että kaikki näkevät kovasti vaivaa. Ehkä kannattaisi lakata retostelemasta, miten nainen tuo tossutkin aamulla nenän eteen...?

Vierailija
82/87 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se suomalaisilta pois, jos peräkammarin pentit raahaa tänne lisää elätettäviä. Muuten saatte panna vaikka hevosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ylipainoiset naiset ovat ainostaan kateellisia, kun miehet saavat kauniimmat ja antavaisimmat vaimot muualta.

Vierailija
84/87 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomien ihmisten asiat ei kiinnosta minua. Miksi yleensäkin pitäisi kiinnostaa ketään?

Vierailija
85/87 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäkää nyt tämän aloituksen pointti. Jos pariskunnalla on ikäeroa 20-30-40 vuotta niin jotain on noin yleisesti ottaen pielessä. Juu toki poikkeuksia on, mutta ei kai oikeasti kukaan kuvittele että se 20v thaikkutyttö tosissaan rakastuisi 60 vuotiaaseen länsimaiseen kaljamahaan. Gambialaisten miesten ajatusmaailmaan en pääse sisään mutta kaippa se heillä lienee sama juttu.

Tutkitusti, kun suomalainen nainen ei juuri koskaan kykene rakastamaan miestä ihmisenä, niin hän ei osaa ajatella, että jonkun muun kulttuurin nainen kykenisi siihen. Ja sekin vielä, että kun n. 96% suomalaisista naisista ovat ylipainoisia siiderimahoja, niin kuvittelevat kaikki miehetkin samanlaisiksi.

"kun suomalainen nainen ei juuri koskaan kykene rakastamaan miestä ihmisenä, niin hän ei osaa ajatella, että jonkun muun kulttuurin nainen kykenisi siihen"

Olipa huvittava kirjoitus. Se muualta tuotu nainen ei rakasta suomimiehessä muuta kuin lompakkoa.

Vierailija
86/87 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ylipainoiset naiset ovat ainostaan kateellisia, kun miehet saavat kauniimmat ja antavaisimmat vaimot muualta.

Kateellisia mistä? Siitä että viinaan menevä sovinisti ottaa ulkomailta naisen? Voi mikä menetys!

Vierailija
87/87 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen vihaa? Kaikki minun mies puoleiset ystävät kyllä ymmärtävät jos ei suomalainen läski nainen kelpaa. Monet sitä mieltä että aasialainen paljon parempi. Pitävät huolta itsestään, eivätkä yritä syödä itseään hengiltä. Ainoa joka voisi tälläistä ulkomailta tuotua hoikkaa naista vihata on suomalainen keski-ikäinen läski nainen joka näkee kateutta siinä että ei itse pysty lopettamaan sitä kaksin käsin syömistä. Seksittömien ihmisten juttuja nämä hoikkien vihaamiset. Minä kannustan hakemaan naisen ulkomailta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi