Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka hakee vaimon ulkomailta.

Vierailija
19.10.2019 |

Tälläiset saavat paljon vihaa niskaansa suomalaisilta naisilta. Miksi? Ei luulisi olevan suomalaisilta pois.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mistä hakee, mutta minusta on vastenmielinen ilmiö, jos mies tai nainen vauraasta länsimaasta käy käytännössä ostamassa rahalla köyhän puolison äärettömän köyhästä maasta. Heilutellaan lippua parempaan kurjissa oloissa elävän naaman edessä,  joka parhaimmillaan kärsii nälkää ja sellaista kurjuutta, mitä paksu länkkäri ei edes kykene ymmärtämään, ja toki vaihtokauppana halutaan ''rakkautta'' eli usein s**k s i ä 

Vierailija
42/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku vihaa noita miehiä niin ei ainakaan sen vuoksi, että kokisivat itse menettäneensä jotain tuossa miehessä kun hakikin vaimonsa ulkomailta. Puistatus ja vastenmielisyys johtuu miehen suhtautumisesta naisiin - hänen aivoituksestaan, että HÄN ANSAITSEE NAISEN, hänellä on oikeus naiseen, hän HAKEE naisen itselleen vaikka ulkomailta. Käy sääliksi sellaista naista, jonka joku epäviehättävä ja kelvoton p erus j untti HAKEE omakseen hyvinvointivaltion mahdollistaman elintason turvin. Kuvottavaahan se monesti on. Joskus vihastuttaa tuollaisten uhriksi joutuvien nuorten naisten puolesta.

Miten tämä sitten eroaa naisista, jotka alkaa ulkomaalaisten miesten kanssa, koska suomalaiset miehet on niin SIKOJA ja hehän naisina ansaitsevat miehen ja läheisyyttä yms.?

Minusta sekin on vastenmielistä. En vastusta ollenkaan sitä jos puolisonsa löytää ulkomailta, vaikka Virosta, Venäjältä, Filippiineiltä tai Kanadasta - jos kyseessä on terve ja tasavertainen rakastuminen. Se jos vanha eukko lähtee lomalle Ghaanaan tai mahakas Reijo-Reiska lähtee elämään työttömyyseläkkeen turvin Thaikkuihin on oksettavaa ja surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet jotka hakevat itselleen postimyyntivaimon Kaukoidästä on kyllä mun kokemuksen mukaan niitä jotka ei suomalaisille naisille meinaa kelvata. Usein jotain vanhempia, vähemmän komeita, ja asuvat jossain vanhempiensa perintö tönössä hintin tintissä. Se että on edes jonkinlainen talo, vanha auto ja joku työpaikka miehellä voi kuulostaa köyhistä oloista olevalle naiselle suorastaan luksukselta. Totuus valkenee sitten ajan mittaan täällä Suomessa.

Vierailija
44/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku vihaa noita miehiä niin ei ainakaan sen vuoksi, että kokisivat itse menettäneensä jotain tuossa miehessä kun hakikin vaimonsa ulkomailta. Puistatus ja vastenmielisyys johtuu miehen suhtautumisesta naisiin - hänen aivoituksestaan, että HÄN ANSAITSEE NAISEN, hänellä on oikeus naiseen, hän HAKEE naisen itselleen vaikka ulkomailta. Käy sääliksi sellaista naista, jonka joku epäviehättävä ja kelvoton p erus j untti HAKEE omakseen hyvinvointivaltion mahdollistaman elintason turvin. Kuvottavaahan se monesti on. Joskus vihastuttaa tuollaisten uhriksi joutuvien nuorten naisten puolesta.

Miten tämä sitten eroaa naisista, jotka alkaa ulkomaalaisten miesten kanssa, koska suomalaiset miehet on niin SIKOJA ja hehän naisina ansaitsevat miehen ja läheisyyttä yms.?

Täältähän sitä välillä löytyy meheviä todistuskappeleita siitä millaisia "helmiä" suomalaisista naisistakin löytyy, vaikka eittämättä suurin osa on varmasti ok ihmisiä.

Vierailija
45/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en varsinaisesti sitä inhoa, että hakevat vaimon ulkomailta, vaan ne jotka näin tekevät on poikkeuksetta ällöttäviä muuten, joita yksinkertaisesti ei suomalaiset (tai muutkaan itsekin toimeen tulevat ihmiset) huolisi. Pera jättää vaimonsa ja lapset päiväksi keskenään, ja istuu Pera numero 2 hallissa perojen 3, 4 ja 5 kanssa ketjupolttaen, kahvia juoden ja sovinistisia vitsejä kertoen. Välillä käydään jotain raskaan kaluston ajoneuvoa vähän siirtämässä. Illalla mennään kotiin, missä vaimo hoitanut kaiken. Nusaistaan sitä naista, juodaan kaljaa ja mennään nukkumaan. Aamulla sama homma.

Nyt menee kyllä ällöttävyyden puolelle sinun kirjoituksesi. Ja vain se.

Olen se kirjoittaja, joka aiemmin kertoi thaimaalaisen, filippiiniläisen ja venäläisen kanssa avioituneista ystävistään.

Yksikään näistä tuntemistani suomalaismiehistä ei ole luotaantyöntävä, missään määrin ällöttövä, sovinisti, alkoholisti tai muutakaan kuvottavaa.

Kukaan heistä ei ole kuvailemasi "Pera".

Työssäkäyviä tavallisia kansalaisia ovat kuten vaimonsakin.

HUOM! Vaimotkin ovat työssä VEROJA maksaen, hallelujah!

Vierailija
46/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin itselleni miehen ulkomailta, on hyväkäytöksinen ja puhuu aina naisista arvostaen. Suomalaisissa miehissä on liikaa naisvihaajia, näkevät todella naisen vain esineenä. 

Ei se sitten ainakaan arabimaista tainnut olla, koska siellä tuppaa olemaan vähän samat mentaliteetit miesväellä.

Vierailija
47/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tällainen on mies on yleensä rasistinen ja seksistinen ihminen, joka näkee naisen vain kauppatavarana.

No nyt oli tas sellainen logiikan huipentuma, että. Miksi rasisti hankkisi toisenrotuisen kumppanin, hänhän on rasisti ja vihaa muunrotuisia?

Jospa opettelisit, mitä rasismi on ja miten se ilmenee yhteiskunnassa. Muun muassa tietyn rodun fetisisointi on rasismia. Jos ajattelee, että pitää saada "ihana alistuva thai-kaunotar", se on rasismia. Rasismia on se, kun tietynlaisia odotuksia kohdistuu ihmiseen hänen etnisen taustansa perusteella. Ihminen nähdään eksoottisena "thai-kaunottarena", ei yksilönä.

No helvetti, tolla periaatteella sitten kaikki ollaan rasisteja tavalla tai toisella?

NIINPÄ. Aika monella ihmisellä on ennakkoasenteita ja oletuksia tietyistä roduista, vaikka ei sitä tiedostaisi tai "tarkoituksellisesti" olisi rasistinen. Mutta ei sen tiedostaminen mitään loukkaavaa pitäisi olla; ei se ole sama asia, kuin väkivaltaisesti rasistinen elämäntyyli.

Vierailija
48/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet jotka hakevat itselleen postimyyntivaimon Kaukoidästä on kyllä mun kokemuksen mukaan niitä jotka ei suomalaisille naisille meinaa kelvata. Usein jotain vanhempia, vähemmän komeita, ja asuvat jossain vanhempiensa perintö tönössä hintin tintissä. Se että on edes jonkinlainen talo, vanha auto ja joku työpaikka miehellä voi kuulostaa köyhistä oloista olevalle naiselle suorastaan luksukselta. Totuus valkenee sitten ajan mittaan täällä Suomessa.

Asiahan voi olla myös niin hullunkurisesti, että näiden naisten kanssa pääsee yksinkertaisesti paremmin yhteyksiin, vaikka onkin eri kieli ja kulttuuri. En yhtään ihmettele näin tindereitä yms. kokeilleena, jos suomalaisten naisten kommunikaatiokyvyttömyyteen kypsynyt (koska sattuu miehenä olema siellä low-priority "varasijalla") mies sitten menee sitten thaikkusivuille ja alkaa tsättäämään sikäläisen naisen kanssa, jolloin saa aikaan edes jonkinlaista keskusteluakin.

Vierailija
49/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta sekin on vastenmielistä. En vastusta ollenkaan sitä jos puolisonsa löytää ulkomailta, vaikka Virosta, Venäjältä, Filippiineiltä tai Kanadasta - jos kyseessä on terve ja tasavertainen rakastuminen. Se jos vanha eukko lähtee lomalle Ghaanaan tai mahakas Reijo-Reiska lähtee elämään työttömyyseläkkeen turvin Thaikkuihin on oksettavaa ja surullista.

Minusta ei voi yleistää noin rankasti.

Varmastikin kuvaimiasi Reijo-Reiskoja ja vanhoja naisia on, mutta juuri tällainen ihmisten tuomitseminen ja arvottaminen, ennakkoluuloon perustuva arvaaminen (=Kyllä se nyt varmaan on juoppo ja läski ja hyvin pahalle haiseva, kun thaimaalaisen kanssa avioitui!), johtaa rasismiin ja tälläkin palstalla usein esiintyviin ylilyönteihin.

Vierailija
50/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten keski-ikäisten naisten ja 20 kymppisten tänne tulleen n.s. avioliitot?

Vierailija
51/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä en varsinaisesti sitä inhoa, että hakevat vaimon ulkomailta, vaan ne jotka näin tekevät on poikkeuksetta ällöttäviä muuten, joita yksinkertaisesti ei suomalaiset (tai muutkaan itsekin toimeen tulevat ihmiset) huolisi. Pera jättää vaimonsa ja lapset päiväksi keskenään, ja istuu Pera numero 2 hallissa perojen 3, 4 ja 5 kanssa ketjupolttaen, kahvia juoden ja sovinistisia vitsejä kertoen. Välillä käydään jotain raskaan kaluston ajoneuvoa vähän siirtämässä. Illalla mennään kotiin, missä vaimo hoitanut kaiken. Nusaistaan sitä naista, juodaan kaljaa ja mennään nukkumaan. Aamulla sama homma.

Olen se kirjoittaja, joka aiemmin kertoi thaimaalaisen, filippiiniläisen ja venäläisen kanssa avioituneista ystävistään.

Yksikään näistä tuntemistani suomalaismiehistä ei ole luotaantyöntävä, missään määrin ällöttövä, sovinisti, alkoholisti tai muutakaan kuvottavaa.

Sehän on sitten erittäin ok, ei vihastuta ketään. Itseäni inhottaa esim. 50+ ikäinen, elintapasairas, työtön mökkinaapurimme, jonka vaimo on suomea osaamaton, luultavasti alle 30 v (itse olen myös, luultavasti ikäiseni) thaineito, jonka olen nähnyt myös silmä mustana raskaana tuolle miehen irvikuvalle. Että kun vaimonhakumatkoista puhutaan niin moni (kuten minä) viittaa näihin "Peroihin", jotka eivät kelpaisi kellekään elleivät saisi "ostettua" sitä vaimoa ulkomailta. Muistuttaa i hmiskauppaa. Tasavertainen suhdehan on eri asia, hyvä asia.

Vierailija
52/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Expatti kirjoitti:

Minua ihmetyttää nämä keskustelut vaimon "hakemisesta". En minä ainakaan hakenut japanilaista vaimoani vaan tutustuin häneen opiskeluiden merkeissä. Sammoin kaikki kaverini, joilla on ulkomaalainen vaimo, on tavannut heidät työn tai opiskeluiden parissa. Yhdelläkään ei homma ole edes lomaromanssista alkanut.

Tuo nyt on ihan eri asia kuin nämä thaikut lapsiprostituoidut mitä suomijuntit tänne laahaa riistettäväksi.

Vierailija
53/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammojen Gambian-sulhot on sitä oikeaa rakkautta <3 Miehet sikoja. Voimaantukaa siskot, ja ottakaa kebabin-vääntäjä suomalaisen sikamiehen sijasta! You go girls! 

Vierailija
54/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tällainen on mies on yleensä rasistinen ja seksistinen ihminen, joka näkee naisen vain kauppatavarana.

No nyt oli tas sellainen logiikan huipentuma, että. Miksi rasisti hankkisi toisenrotuisen kumppanin, hänhän on rasisti ja vihaa muunrotuisia?

Jospa opettelisit, mitä rasismi on ja miten se ilmenee yhteiskunnassa. Muun muassa tietyn rodun fetisisointi on rasismia. Jos ajattelee, että pitää saada "ihana alistuva thai-kaunotar", se on rasismia. Rasismia on se, kun tietynlaisia odotuksia kohdistuu ihmiseen hänen etnisen taustansa perusteella. Ihminen nähdään eksoottisena "thai-kaunottarena", ei yksilönä.

No helvetti, tolla periaatteella sitten kaikki ollaan rasisteja tavalla tai toisella?

Jo on aikoihin eletty, että sekin on rasismia jos ihastuu vaikkapa irakilaiseen mieheen koska näkee tämän niin eksoottisena ja ihanana. Kysehän on tietenkin rasistisista rodullisista ennakko-ajatuksista ja muusta sellaisesta!

Vierailija
55/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on sitten erittäin ok, ei vihastuta ketään. Itseäni inhottaa esim. 50+ ikäinen, elintapasairas, työtön mökkinaapurimme, jonka vaimo on suomea osaamaton, luultavasti alle 30 v (itse olen myös, luultavasti ikäiseni) thaineito, jonka olen nähnyt myös silmä mustana raskaana tuolle miehen irvikuvalle. Että kun vaimonhakumatkoista puhutaan niin moni (kuten minä) viittaa näihin "Peroihin", jotka eivät kelpaisi kellekään elleivät saisi "ostettua" sitä vaimoa ulkomailta. Muistuttaa i hmiskauppaa. Tasavertainen suhdehan on eri asia, hyvä asia.

Teet nimettömän lasun kun lapsi syntyy niin hyvässä lykyssä nainen pääsee lapsen kanssa turvakotiin.

Vierailija
56/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Expatti kirjoitti:

Minua ihmetyttää nämä keskustelut vaimon "hakemisesta". En minä ainakaan hakenut japanilaista vaimoani vaan tutustuin häneen opiskeluiden merkeissä. Sammoin kaikki kaverini, joilla on ulkomaalainen vaimo, on tavannut heidät työn tai opiskeluiden parissa. Yhdelläkään ei homma ole edes lomaromanssista alkanut.

Olet suorastaan ihana, kuka lienetkään! Harvoin kirjoitan tätä, mutta nyt kyllä ISO YLÄPEUKKU sinulle!

Vaimon "hakemiseen" sanon sen, että jos ei ole tutustunut naiseen muuten kuin turistina, mies on välittömästi siaksi tuomittu.

Humppatirallaa, kaikki kolme esimerkkimiestäni (Thaimaa, Filippiinit, Venäjä) ovat tavanneet tulevat vaimonsa nimenomaan turisteina, eivät opiskelijoina tai työn kautta.

Eikä yhtään huonosti käynyt. Kenellekään.

Vierailija
57/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exälläni on vaimo Thaimaasta. Ihan normijamppa, jolla riitti kyllä suominaisiakin. Hän nyt vaan rakastui lomallaan juuri tähän hlöön. Ei sen kummempaa.

Toinen on tuttavani, jolla myös aasialainen vaimo. Kaveri on johtoasemassa ja hänelläkin oli suominaisia vaikka joka sormelle.

Jos heistä väkisin haluaa kaivaa jotain negaa, niin molemmat olivat kovia käymään huo*issa ja voi luoja ne jutut mitä kertoilivat :D. Ne oli kyllä vähön ällöjä. Mut hei, ei ole minulta pois.

Vierailija
58/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo on aikoihin eletty, että sekin on rasismia jos ihastuu vaikkapa irakilaiseen mieheen koska näkee tämän niin eksoottisena ja ihanana. Kysehän on tietenkin rasistisista rodullisista ennakko-ajatuksista ja muusta sellaisesta!

Eikä ole, jos ihastuu irakilaiseen mieheen hänen yksilöllisten piirteiden perusteella. Voihan toinen ihminen tuntua "eksoottiselta", ilman että taustalla on hänen kansalaisuuteensa perustuvia rasistisia olettamuksia. Mutta jos esimerkiksi ajattelee tyyliin "haluan mustan miehen koska sillä on iso kalu", se on aika esineellistävää ja typerää, vaikka olettamus onkin positiivinen. 

Vertaa nyt vaikka esimerkiksi:

"Naiset ovat niin pehmeitä ja pieniä, äidillisiä!" Kyseessä on melkoisen positiivinen olettamus, mutta silti seksistinen olettamus. Siis seksismiä. Ei voida kuvitellakaan, että nainen voisi olla vaikkapa suurikokoinen tai vihata lapsia. Koska "naiset ovat naisia ja kaikki naiset ovat samanlaisia".

Vierailija
59/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskauppa on eri asia kuin ulkomaalaisten vaimojen kanssa solmittu avioliitto.

Todennäköisesti ihmiskauppaa liittyy näihin avioliittoihin, mutta sitä ei saa pitää itsestään selvänä, jonkinlaisena selvänä faktana.

Kun sulla on thaimaalainen vaimo, olet sika ja vaimosi toimintakyvytön ihmiskaupan uhri!

tai

Olet typerys ja hyväksi käytetty, koska olet 55-v. suomalaisnainen, joka menit naimisiin 31-vuotiaan lihaksikkaan nigerialaismiehen kanssa!

Jumalauta, ei saa yleistää! Et sinä, kuka oletkaan, voi tietää, mitä joku ihminen tuntee, jos tuntee.

Vierailija
60/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei afrikkalaisia suomeen,aasialaiset naiset ovat tervetulleita 

http://www.nyatider.nu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme