Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka hakee vaimon ulkomailta.

Vierailija
19.10.2019 |

Tälläiset saavat paljon vihaa niskaansa suomalaisilta naisilta. Miksi? Ei luulisi olevan suomalaisilta pois.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoluulot varmaan tulee ihan siitä faktasta että nämä aasialaisvaimot ovat yliedustettuina turvakodeissa. Joten miehissä täytyy olla myös yliedustettuna joku epäedullinen piirre. Päihteiden käyttö? Väkivaltaisuus?

Vierailija
62/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v mies ja etsin aktiivisesti 18-27v naista ulkomailta. En jaksa käydä baareissa ja tod.näk. suomalaisille naisille tämä ikäero olisi liikaa vaikka nuorekas olenkin. Muistan kun olin 30v ja baarissa 24v nainen piti ikäeroa liian isona :D

Naisen pitää olla nuori kun tavataan. Miehen pitää saada osansa naisen huippukaudesta. Muuten vähän säälittävä suhde miehen kannalta.

Tällä hetkellä seurustelen 30v, siis 10v itseäni nuoremman kanssa ulkomaalaisen ja ei tämä tunnu oikealta joten haeskelen tässä uutta. Tämä 10v ikäero on ihan minimi mielestäni miehen ja naisen suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 10 vuotta Suomessa asunut venäläinen naisystävä ja olen tavannut hänet sen jälkeen, kun hän muutti Suomeen. Silti suhteemme tuntuu olevan ”ongelma” eräille naispuolisille tuttavillemme. Yllättäen nämä naiset ovat sinkkuja 😂

Vierailija
64/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tällainen on mies on yleensä rasistinen ja seksistinen ihminen, joka näkee naisen vain kauppatavarana.

No nyt oli tas sellainen logiikan huipentuma, että. Miksi rasisti hankkisi toisenrotuisen kumppanin, hänhän on rasisti ja vihaa muunrotuisia?

Naisen logiikkaa.

Vierailija
65/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on töissä nuori työkaveri joka "haki" vaimon lomareissulta Aasiasta. Ei ilmeisesti niillä töin sinne mennyt, mutta nyt ovat naimisissa ja vaimokin asuu Suomessa. Musta vähän outoa koska kyseessä ihan normaali kaveri, mutta en tuomitse. En tiedä onko kyseinen mies ajatellut että joutuu mahdollisesti elättämään palkallaan kaksi ihmistä aika kauankin... 

Vierailija
66/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aasiasta löytyy kaikkein naisellisimmat naiset. Ei liity mitenkään mihinkään hyväksikäyttöön. 

Vierailija
67/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..En tiedä onko kyseinen mies ajatellut että joutuu mahdollisesti elättämään palkallaan kaksi ihmistä aika kauankin... 

Kyyti makuuhuoneessa lienee sen arvoista 😂

Vierailija
68/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinko ihan kamala mies jos menisin nyt vaikka sinne Thaimaaseen ja siellä kylkeeni liimautuisikin paikallinen naishenkilö, ja siitä saamastani huomiosta sokaistuneena hilaisin sen thainaisen Suomeen ja myöhemmin perustaisin perheen hänen kanssaan?

Todennäköisestihän siinä vain käytettäisiin hyväksi hyväuskoista Naispelkoa, mutta minua syytettäisiin ties miksikä perverssiksi vaimonostajaksi.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
69/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun exälläni on vaimo Thaimaasta. Ihan normijamppa, jolla riitti kyllä suominaisiakin. Hän nyt vaan rakastui lomallaan juuri tähän hlöön. Ei sen kummempaa.

Toinen on tuttavani, jolla myös aasialainen vaimo. Kaveri on johtoasemassa ja hänelläkin oli suominaisia vaikka joka sormelle.

Jos heistä väkisin haluaa kaivaa jotain negaa, niin molemmat olivat kovia käymään huo*issa ja voi luoja ne jutut mitä kertoilivat :D. Ne oli kyllä vähön ällöjä. Mut hei, ei ole minulta pois.

Ei se aasialainen vaimo, mutta tuo maksullisissa ravaaminen. Hyi hel...

Vierailija
70/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on Australiasta. Ollaan tasa-arvoinen ja hyvä pari kaikin puolin.

”vaimon hakemisesta ulkomailta” sisältyy ajatus epätasa-arvoisesta asetelmasta, jossa suhde on lähinnä välineellinen puolin ja toisin. Voi olla tosi toimivakin ratkaisu osapuolille, mutta hmpäristössä herättää huolta.

Vierailija
71/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisinko ihan kamala mies jos menisin nyt vaikka sinne Thaimaaseen ja siellä kylkeeni liimautuisikin paikallinen naishenkilö, ja siitä saamastani huomiosta sokaistuneena hilaisin sen thainaisen Suomeen ja myöhemmin perustaisin perheen hänen kanssaan?

Todennäköisestihän siinä vain käytettäisiin hyväksi hyväuskoista Naispelkoa, mutta minua syytettäisiin ties miksikä perverssiksi vaimonostajaksi.

Terveisin Naispelko26

Jos lähtee siitä lähtökohdasta, että aina löytyy joku arvostelemaan pienintäkin elämässä tehtyä päätöstä... niin joko varasit lentoliput?

Vierailija
72/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäkää nyt tämän aloituksen pointti. Jos pariskunnalla on ikäeroa 20-30-40 vuotta niin jotain on noin yleisesti ottaen pielessä. Juu toki poikkeuksia on, mutta ei kai oikeasti kukaan kuvittele että se 20v thaikkutyttö tosissaan rakastuisi 60 vuotiaaseen länsimaiseen kaljamahaan. Gambialaisten miesten ajatusmaailmaan en pääse sisään mutta kaippa se heillä lienee sama juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän