Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka hakee vaimon ulkomailta.

Vierailija
19.10.2019 |

Tälläiset saavat paljon vihaa niskaansa suomalaisilta naisilta. Miksi? Ei luulisi olevan suomalaisilta pois.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ne naiset tulee aina Suomeen miehen perässä. Muuttakaa sinne Japaniin, Kiinaan, Venäjälle

Vierailija
22/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tällainen on mies on yleensä rasistinen ja seksistinen ihminen, joka näkee naisen vain kauppatavarana.

No nyt oli tas sellainen logiikan huipentuma, että. Miksi rasisti hankkisi toisenrotuisen kumppanin, hänhän on rasisti ja vihaa muunrotuisia?

Jos on halunnut naisen vain seksiorjaksi ja pyykkiä pesemään. 

Mutta kelpaisihan siihen varmasti suomalainenkin nainen, jos vaan suostuisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan monella suomalaisella naisellakin ulkomainen mies.

Jos ei mies löydä Suomesta naista, niin miksi hän ei saisi hakea vaimoaan ulkomailta.

On hyvä että miehet löytävät vaimoja ulkomailta.

Perhe rauhoittaa elämänmenoa ja saadaan vielä lisäkasvuakin maahamme.

Ja sisäsiittoinen geenipuulimme paranee.

Vierailija
24/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ne naiset tulee aina Suomeen miehen perässä. Muuttakaa sinne Japaniin, Kiinaan, Venäjälle

Koska Suomessa on parempi palkkataso ja parempi paikka asua.

Vierailija
25/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 44-v mies löysin Vietnamilaisen naisen ihan Suomesta ja aikaisemmin olen seurustellut vain suominaisten kanssa ja pisin suhde suomalaisen naisen kanssa oli 14-v. No meidän suhde ei kestänyt kuin hetken ja minä olin se joka halusi erota.  Olen hyväpalkkaisessa työssä, en juo, enkä polta. Työreissuja tulee Aasiaan jatkossa, joten sieltä varmasti löytyy myös seuraava puoliso. Itseasiassa olen jo tutustunut yhteen nuoreen kaunottareen, joten ehkä hän on seuraava.

Vierailija
26/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on ok.Mikäli tämä mies elää kunnollista elämää.Ja kohtelee tätä naista hyvin.Muuten ne naiset kärsii niiden kanssa.Ei oo kielitaitoa,ystäviä jne...

Vierailija
27/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää ihan hakemaan lähteä , on säälittävää, mutta jos vaikka tutustuu esim työtehtävissä matkoilla, opiskellessa yms on ok. Näihin "vaimonhakijoihin" liittyy mielikuva näistä "postimyyntimorsi@mista", ja miehistä, jotka ei muuten näistä saa tai 60-vuotiaasta Mikkelistä, joka hakee20-vuotiaan vaimon kehitysmaista

Vierailija
28/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 44-v mies löysin Vietnamilaisen naisen ihan Suomesta ja aikaisemmin olen seurustellut vain suominaisten kanssa ja pisin suhde suomalaisen naisen kanssa oli 14-v. No meidän suhde ei kestänyt kuin hetken ja minä olin se joka halusi erota.  Olen hyväpalkkaisessa työssä, en juo, enkä polta. Työreissuja tulee Aasiaan jatkossa, joten sieltä varmasti löytyy myös seuraava puoliso. Itseasiassa olen jo tutustunut yhteen nuoreen kaunottareen, joten ehkä hän on seuraava.

Olen myös komea ja sporttinen, joten seuraa kyllä löytyy suominaisistakin, mutta olen viehättänyt jostain syystä aasialaisista. Minulla on myös tuttuja, jotka seurustelevat esim. Vietnamilaisen kanssa. Ihan ovat normiporukkaa ja ihan täällä kotisuomessa tutustuneet. Minulla on Vietnamilaisia ystäviä muutenkin, että sekin vaikuttaa varmaakin. Ovat muutenkin tosi mukavaa porukkaa, sekä miehet, että naiset. Minun paras ystäväkin on Vietnamilainen mies.

Vierailija
29/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Suomessa on parempi palkkataso ja parempi paikka asua.

Ja mitä elämistä se on noissa maissa, kun vähänväliä saa olla visojen kanssa puljaamassa. Esim. Thaimaassa ainakin ulkomaalaisena on jatkuvasti "vieras".  Eukko Suomeen ja kansalaisuus päälle ja asia sillä selvä.

Vierailija
30/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta saa hyviä miehiä.

Vierailija
31/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötätuntoni on kokonaan näiden naisparkojen puolella, jotka iskee kätensä suomalaiseen pskaläjään.

Viesti ilmoitettu asiattomaksi ja rikosilmoitus jätetty.

Vierailija
32/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin itselleni miehen ulkomailta, on hyväkäytöksinen ja puhuu aina naisista arvostaen. Suomalaisissa miehissä on liikaa naisvihaajia, näkevät todella naisen vain esineenä. 

Naisilla tämäkin on eri asia. Sehän on rohkeaa ja kannustettavaa toimintaa naisille. Unohda nuo Jussit ja Mikot, hae Mike tai Abdullah.

Vain suomalainen mies toimii väärin tässä asiassa.

Vierailija
33/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailta saa hyviä miehiä.

Niinpä :)

Vierailija
34/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on miehiä jokaisessa vuosi-ikäluokassa n. 3000 enemmän kuin naisia. Jostain niitä naisia on haettava lisää koska kaikille ei ainakaan saman ikäistä riitä. 

Vierailija
35/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tällainen on mies on yleensä rasistinen ja seksistinen ihminen, joka näkee naisen vain kauppatavarana.

No nyt oli tas sellainen logiikan huipentuma, että. Miksi rasisti hankkisi toisenrotuisen kumppanin, hänhän on rasisti ja vihaa muunrotuisia?

Jospa opettelisit, mitä rasismi on ja miten se ilmenee yhteiskunnassa. Muun muassa tietyn rodun fetisisointi on rasismia. Jos ajattelee, että pitää saada "ihana alistuva thai-kaunotar", se on rasismia. Rasismia on se, kun tietynlaisia odotuksia kohdistuu ihmiseen hänen etnisen taustansa perusteella. Ihminen nähdään eksoottisena "thai-kaunottarena", ei yksilönä.

Vierailija
36/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on miehiä jokaisessa vuosi-ikäluokassa n. 3000 enemmän kuin naisia. Jostain niitä naisia on haettava lisää koska kaikille ei ainakaan saman ikäistä riitä. 

Huoh. Homoja ja biseksuaalejakin on olemassa.

Miten heterot vieläkin jaksaa näitä typeriä aivopierujaan muille jakaa. Naisia ei ole automaattisesti tarkoitettu miehille, eikä miehiä naisille.

Vierailija
37/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni tekeekin niin mutta tänne muuttavat näkyvät ihmisille. Yllättävää, eikö?

Vierailija
38/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vihaa noita miehiä niin ei ainakaan sen vuoksi, että kokisivat itse menettäneensä jotain tuossa miehessä kun hakikin vaimonsa ulkomailta. Puistatus ja vastenmielisyys johtuu miehen suhtautumisesta naisiin - hänen aivoituksestaan, että HÄN ANSAITSEE NAISEN, hänellä on oikeus naiseen, hän HAKEE naisen itselleen vaikka ulkomailta. Käy sääliksi sellaista naista, jonka joku epäviehättävä ja kelvoton p erus j untti HAKEE omakseen hyvinvointivaltion mahdollistaman elintason turvin. Kuvottavaahan se monesti on. Joskus vihastuttaa tuollaisten uhriksi joutuvien nuorten naisten puolesta.

Vierailija
39/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa opettelisit, mitä rasismi on ja miten se ilmenee yhteiskunnassa. Muun muassa tietyn rodun fetisisointi on rasismia. Jos ajattelee, että pitää saada "ihana alistuva thai-kaunotar", se on rasismia. Rasismia on se, kun tietynlaisia odotuksia kohdistuu ihmiseen hänen etnisen taustansa perusteella. Ihminen nähdään eksoottisena "thai-kaunottarena", ei yksilönä.

No helvetti, tolla periaatteella sitten kaikki ollaan rasisteja tavalla tai toisella?

Vierailija
40/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku vihaa noita miehiä niin ei ainakaan sen vuoksi, että kokisivat itse menettäneensä jotain tuossa miehessä kun hakikin vaimonsa ulkomailta. Puistatus ja vastenmielisyys johtuu miehen suhtautumisesta naisiin - hänen aivoituksestaan, että HÄN ANSAITSEE NAISEN, hänellä on oikeus naiseen, hän HAKEE naisen itselleen vaikka ulkomailta. Käy sääliksi sellaista naista, jonka joku epäviehättävä ja kelvoton p erus j untti HAKEE omakseen hyvinvointivaltion mahdollistaman elintason turvin. Kuvottavaahan se monesti on. Joskus vihastuttaa tuollaisten uhriksi joutuvien nuorten naisten puolesta.

Miten tämä sitten eroaa naisista, jotka alkaa ulkomaalaisten miesten kanssa, koska suomalaiset miehet on niin SIKOJA ja hehän naisina ansaitsevat miehen ja läheisyyttä yms.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän