Onkohan sellaisa perheitä joissa ois useammalla henkilöllä sama syntymäpäivä?
Kommentit (20)
Miehelläni on
melkein
sama syntymäpäivä kun pikkuveljellään. Jos pikkuveli olisi syntynyt joitain minuutteja aikaisemmin heillä olisi päivälleen kolme vuotta ikäeroa.
Synnytys kyllä käynnistyi silloin mutta poika syntyi vasta seuraavana päivänä.
Äidilläni ja tädilläni on päivälleen vuosi ikäero.
Yhden kaverin lapsilla tasan 5v ikäeroa.
perheestä, jonka kolmella lapsella sama syntymäpäivä, mutta eri vuodet.
Minulla ja veljelläni on sama syntymäpäivä (eri vuosi) ja toinen veljeni on syntynyt edellisenä päivänä (eri vuosi).
Meidän keskimmäisellä ja kuopuksella on myöskin sama syntymäpäivä, mut myöskin eri vuodet :) Ei olla suunniteltu, eikä edes ajateltu yhtään, että tulis suurinpiirtein edes samalle vuodenajalle.
Meidän perheessä on kolme lasta syntynyt samana päivänä mutta eri vuonna. Kaikki aivan luomuna, lasketut ajatkin olivat peräkkäisinä päivinä. Aina välillä sitä olen kovasti ihmetellyt itsekkin miten se on mahdollista!!
isä on syntyny 22. päivä ja ite synnyin vain 20 minuuttia yli puolen yö 23. päivä elokuuta. Eli meni tositosi lähelle :D
mut joo, ei siis ihan. suvussa kyllä on serkkuni joka on syntyny täsmällee samana päivänä mut vuotta aiemmin ku minä.
Olen kuulemma ollut kaikkein "kallein" lahja. Mitä lie tarkoittaa ? C:
ja isälläni on sama syntymäpäivä. Synnyin samana päivänä, kun isäni täytti 25v.
ja myös meillä anopeilla on keskenämme täsmälleen sama syntymäpäivä, siis ihan pp.kk.vvvv
ovat syntyneet samana päivänä mutta kahden vuoden välein.
Ihan luomusynnytyksiä ovat olleet.
sai äitini 30v-synttärilahjaksi. Siskopuolellani on sama syntymäpäivä kuin minulla, ikäeroa tosin 20vuotta
äidilläni, isälläni ja siskollani on täsmälleen sama syntymäpäivä! Oli siinä synnytyssairaalassa ihmettelemistä, kun luulivat tehneensä jonkun kirjausvirheen papereihin... :)
Minä itse taas olen syntynyt 2vk myöhemmin - 2vk yliaikaisena :D Ja mitään ei oltu suunniteltu, olivat yrittäneet molemmilla kerroilla monta kuukautta raskautta ennen kuin tärppäsi.
Oma tyttäreni syntyi päivää ennen omaa syntymäpäivääni.