Olin miehen kanssa katsomassa uutta autoa ja myyjä esitteli repsikan penkkiä "Ja tässä olisi rouvan paikka"
Mistä hän kuvitteli päättelevänsä kumpi meistä sitä autoa ajaa? Emme maininneet asiasta sanallakaan, pyysimme vaan esittelemään tietyn auton.
Kommentit (610)
Mä annan suosiolla miehen ajaa, en näe yhtään syytä miksi mun pitäisi tehdä vielä sekin. Istun tyytyväisenä kuningattaren paikalla myös kesäreissun kymppitonnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mä ja mun mies matkustetaan samalla autolla, mä olen ratin takana lähinnä silloin, kun mies on juonut tai katsoo tabletilta urheilua. Tämä mulle ok, koska mies nauttii ajamisesta, minä en niinkään. On myös huomattavasti parempi kuski kuin minä. Paljon ajetaan erikseen, kun asutaan maalla ja joka paikkaan pitkä matka.
No takuulla on parempi kuski kuin sinä, jos kerran ajaa paljon enemmän kuin sinä.
Mites, jos alkaisit ajaa enemmän?
Minä olen parempi kuski kuin isäni vaikka ajoin kortin vasta 30 vuotiaana. Katsos kun vian ei tarvitse olla suuri, jos se sijaitsee päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätitkö kuitenkin auton väristä? Siihenhän ne naisen rahkeet riittää.
Auton värilläkin on muuten aika paljon merkitystä. Tosin aina olen enemmän laittanut painoarvoa merkille ja kulutukselle. Kolme autoa ostanut ihan itse. T: eri.
Kuka viitsii maksaa ekstraa jostain auton väristä? Varsinkin jos on ostamassa käytettyä niin miten sen värin edes voi valita, kai nyt kaikki katsoo ensin ihan muita ominaisuuksia. Itsekään en tykkää harmaista autoista mutta kaksi viimeisintä on ollut harmaita kun ne on muuten ollut sopivia.
Vierailija kirjoitti:
Olisin kääntynyt 360 astetta välittömästi.
🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Mä annan suosiolla miehen ajaa, en näe yhtään syytä miksi mun pitäisi tehdä vielä sekin. Istun tyytyväisenä kuningattaren paikalla myös kesäreissun kymppitonnin.
Minä en ikimaailmassa suostuisi siihen että minun pitäisi tehdä kaikki muut kotityöt ja miehen homma olisi vain olla kuskina.
Tietääkö naiset oikeasti, että kanttikivien päälle ei ole tarkoitusajaa? ,,,laskee negoja jo,,,,
Hah, meillä kävi juuri muutama viikko niin että olimme katselemassa oikeasti kallista maasturia autokaupassa. Myyjä jätti minut täysin huomiotta, vaikka minä olen töissä alalla ja tunnen autot paljon miestäni paremmin. Ei siis vastannut edes kunnolla esittämiini kysymyksiin ja kuvitteli mieheni kai tekevän päätöksen yksin. Mieheni meinasi kuolla nauruun kun tokaisin lopulta myyjälle että menemme asioimaan jonnekin muualle kun ei tunnu täällä oikein luistavan. Kaveri jäi suu auki.
Sinänsä näin ei ole ole käynyt ennen, kun olimme ostamassa toista autoamme Veholla niin myyjä nimenomaan kysyi kuka autolla ajaa pääasiassa ja huomioi molempia tasapuolisesti.
Kun autolla ajamisen oppii, siitä tulee tosi leppoisaa puuhaa. Ei ole verrattavissa imurointiin tai lasten hoitamiseen. Varsinkin yksin ajaessa voi rentoutua ja kuunnella musiikkia. Ja ei, en tarkoita sitä että jäädään tien tukkeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö naiset oikeasti, että kanttikivien päälle ei ole tarkoitusajaa? ,,,laskee negoja jo,,,,
Mitä nuo sinun pilkkusi ovat olevinaan? Mene ala-asteelle ellet ole jo.
Vierailija kirjoitti:
Kun autolla ajamisen oppii, siitä tulee tosi leppoisaa puuhaa. Ei ole verrattavissa imurointiin tai lasten hoitamiseen. Varsinkin yksin ajaessa voi rentoutua ja kuunnella musiikkia. Ja ei, en tarkoita sitä että jäädään tien tukkeeksi.
Miten ihmeessä edes liität imuroinnin tai lastenhoidon autoiluun?
Vastaisin että kiitos mutta etsimme autoa jolla tämä rouvakin voi istua kuskin paikalla. Vaikka tositilanteessa varmaan itsekään keksisi mitään fiksua, mutta laittaisin kyllä jälkeen päin palautetta etten tuommoisten automyyjien kanssa halua jatkossa asioida. Raivostuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ikimaailmassa suostuisi siihen että minun pitäisi tehdä kaikki muut kotityöt ja miehen homma olisi vain olla kuskina.
En minäkään tee kaikkia muita kotitöitä, tietenkään. Mutta en änkeä myöskään ajamaan, jos voin vain olla.
Vierailija kirjoitti:
Pyysittekö paikalle toista myyjää? Itse olisin lopettanut kaupanteot siihen paikkaan ja pyytänyt esimiehen paikalle. Jos kaikki vaan nielee tyrmistyksensä, niin tuo sovinismin viljely vaan jatkuu.
Päivän huumorit tästä.
Vierailija kirjoitti:
Tietää. Tietääkö miehet, että ei ole tarkoitus ajaa senkoommin rekkaa, puuta tai rakennusta päin niin että kaverit kuolee kyydissä?
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Ehkä helponta jos mies ostaa oman autonsa, vaimo sen omansa. Näin meillä on tehty, kumpikin saa hyvää palvelua ja mieleisensä auton.
Mikä järki ostaa kahta autoa jos yhdelläkin pärjää? Silloin se auto luonnollisesti valitaan yhdessä jos se yhteiseen käyttöön tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä edes liität imuroinnin tai lastenhoidon autoiluun?
Koska tässä ketjussa on mainittu mm., että vaimo antaa miehen ajaa, koska itse tekee muita kotitöitä.
Jos mulla olis nainen niin pistäisin sen aina kuskin paikalle. Itse torkkuisin vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Lähdin aikanaan ostamaan autoa ihan itselleni ja omilla rahoillani. Myyjä esitteli autoa miehelleni. Myöhemmin vielä naapurin ukko kehui, että kuinka hyvä mies mulla on ja olenko kiitollinen, kun tämä osti mulle auton. Eikä suostunut uskomaan kuka sen auton oikeasti maksoi.
Miksi mies oli kaupassa?
Vierailija kirjoitti:
Pyysittekö paikalle toista myyjää? Itse olisin lopettanut kaupanteot siihen paikkaan ja pyytänyt esimiehen paikalle. Jos kaikki vaan nielee tyrmistyksensä, niin tuo sovinismin viljely vaan jatkuu.
Miksi pelkäät miehiä?
Auton värilläkin on muuten aika paljon merkitystä. Tosin aina olen enemmän laittanut painoarvoa merkille ja kulutukselle. Kolme autoa ostanut ihan itse. T: eri.