Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin miehen kanssa katsomassa uutta autoa ja myyjä esitteli repsikan penkkiä "Ja tässä olisi rouvan paikka"

Vierailija
19.10.2019 |

Mistä hän kuvitteli päättelevänsä kumpi meistä sitä autoa ajaa? Emme maininneet asiasta sanallakaan, pyysimme vaan esittelemään tietyn auton.

Kommentit (610)

Vierailija
301/610 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on mies, joka jatkuvasti kirjoittelee aloituksia "naisena", "nuorena naisena", "kauniina naisena" jne.

Hän on incel, jonka tarkoitus on esittää naiset typerinä olentoina.

Paitsi että tässä tarinassa miespuolinen myyjä oli se tyhmä.

Jännä juttu, että oletat heti, että autoja myymään kykenevän henkilön on oltava mies...

Vierailija
302/610 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikee sanoa kun ei oo tullut käytettyjä autoja osteltua.456

Ajatteletko siis ettei aloituksen kaltaiseen ilmiöön ole mahdollista törmätä silloin kun on autoliikkeessä ostamassa uutta, tehtaalta tilattavaa ja toimitettavaa autoa?

Kyllä minä ainakin päätän etukäteen minkä auton ostan enkä lähde liikkeeseen ihmettelemään mitähän sitä ostaisi.

Aina uuden auton ostaessani olen halunnut nähdä vastaavan auton liikkeessä, ja koeajaa. Onko riittävä tavaratila, onko takapenkki riittävän korkea ja leveä, (vaikea hahmottaa senttien avulla pelkästään) ja ihan vain vertailla niitä suosikkivaihtoehtoja, että mihin se kipinä syttyy. Vaikka se oma sitten tietenkin tilataan sitten niillä varusteilla, mitä itse halutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/610 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on mies, joka jatkuvasti kirjoittelee aloituksia "naisena", "nuorena naisena", "kauniina naisena" jne.

Jännä juttu, että oletat heti, että autoja myymään kykenevän henkilön on oltava mies...

Vai olisiko oletus tullut ehkä kuitenkin siitä sovinistisesta asenteesta..

Vierailija
304/610 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikee sanoa kun ei oo tullut käytettyjä autoja osteltua.456

Ajatteletko siis ettei aloituksen kaltaiseen ilmiöön ole mahdollista törmätä silloin kun on autoliikkeessä ostamassa uutta, tehtaalta tilattavaa ja toimitettavaa autoa?

Kyllä minä ainakin päätän etukäteen minkä auton ostan enkä lähde liikkeeseen ihmettelemään mitähän sitä ostaisi.

Aina uuden auton ostaessani olen halunnut nähdä vastaavan auton liikkeessä, ja koeajaa. Onko riittävä tavaratila, onko takapenkki riittävän korkea ja leveä, (vaikea hahmottaa senttien avulla pelkästään) ja ihan vain vertailla niitä suosikkivaihtoehtoja, että mihin se kipinä syttyy. Vaikka se oma sitten tietenkin tilataan sitten niillä varusteilla, mitä itse halutaan.

Kahta edellistä en edes koeajanut.Ei ongelmia.

Vierailija
305/610 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, olen itsekin ostanut viimeisimmän autoni naiselta. Mutta noin tyhmän kommentin voi sanoa vain mies, se oli oletukseni.

Vierailija
306/610 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fatima, tiedä paikkasi ja se on muumiokaavun alla hellan ja nyrkin välissä! XD

Vierailija
307/610 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäkääs mammat silmät auki liikenteessä ja oikeen ajatuksella laskette vastaan tulevista autoista monessako nainen ajaa ja mies istuu vänkärin paikalla? Fakta vaan on, että pariskunnissa mies ajaa useammin 👍

Se, että näin tapahtuu useammin ei tarkoita, että kaikki näin tekisivät.

Vierailija
308/610 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa tinkiä autokaupoilla on, kun itse koeajaa auton jättää vaimon koeajamaan myyjän. Useampi auto ostettu näin ja saatu aina hyvään hintaan. Joskus lauantaisin käydään koeajoilla ihan ajankuluksikin.

Vierailija
309/610 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ajaako sitä autoa sitten enimmäkseen mies vai nainen? Mikäli mies niin ihme mäkätystä taas faktan toteamisesta, kun pariskunnissa se edelleen näyttää mies ajavan aina kun yhdessä liikutaan ja rouva istuu kiltisti pelkääjän paikalla.

Mä ajan työni takia toooodella paljon. Yhtään ei huvita vapaa-ajalla ajaa ylimääräistä, joten meillä todellakin mies saa ajaa. Se kun istuu päivät kotona etätöissä niin pitää senkin ajotaitoaan ylläpitää ajamalla sen vähän mitä yhteisiä ajoja tulee.

Vierailija
310/610 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä terapiaan! Tuo on nyt aivan kauheeta! Eikä ap edes imuroi kotona, saati että laittaisi ruokaa. Ambulanssilla sinne terapiaan, nyt heti!

Vierailija
311/610 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kaikille aika selkee kuka siinä kuskin paikalla on 😂

Mites, kun vaimolla on ajokortti ja miehellä ei? Tätäkään autokauppias ei voi etukäteen tietää.

Ei sitä kortilla ajeta.

Vierailija
312/610 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toksista feminismiä. Terveellä itsetunnolla oleva ihminen ei tartu tuollaisiin asioihin.

Vierailija
313/610 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on otsikossa oleva repsikka?!

Vierailija
314/610 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusfeministin provo, on lukenut jostain, että autoliikkeet ovat olleet shovinistisia. Nämä aloitukset ovat NIIN teoreettisia!

Vierailija
315/610 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras tapa tinkiä autokaupoilla on, kun itse koeajaa auton jättää vaimon koeajamaan myyjän. Useampi auto ostettu näin ja saatu aina hyvään hintaan. Joskus lauantaisin käydään koeajoilla ihan ajankuluksikin.

Aika halvalla vaimoasi panet.

Vierailija
316/610 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli ALFA automyyjä

Vierailija
317/610 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupeleissä mies ajaa, ohjaa, hallitsee ja vetää letkaa. Johtaa joukkoja.

Nainen seuraa, istuu, peesailee.

Näin se on aina ollut ja tulee olevan.

Keskimäärin siis näin on vaikka on pikkuruisia poikkeuksiakin.

Vierailija
318/610 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaus 1. Menin autokauppaan, jossa myyyiin myös moottoripyöriä. Myyjä nyökkäsi, mutta hänellä oli asiakas. Katseltuani tarjontaa, löysin mieleiseni. Myyjä vapautui asiakkaasta, mutta kohta tuli uusi. Mutta ei senkään jälkeen vaivautunut edes katsomaan minuun päin, lähdin pois. Lähtiessäni sanoin, et olis ollut kiva pyörä, mutta kukaan ei tullut sitä myymään. Olin ollut siellä 45min.

Tapaus 2. Kävin katsomssa ompelukoineita. Myyjä kyllä kertoi ylimalkaisesti koneista, mutta ei tehnyt sen kummempaa tarjousta. Menin sitten puolisoni kanssa ostamaan sen valitsemani koneen. Puolisolleni myyjä alkoi samantien laskea hintaa, vaikka sanottiin heti, että se me ostetaan. Lopulta hinta putosi 40% alkuhinnasta. Ei ollut mikään kampanja menossa. Maksun jälkeen laittoi vielä neuloja ja puolia kaupan päälle.

Arvannette osallisten sukupuolet.

Vierailija
319/610 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaus 1. Menin autokauppaan, jossa myyyiin myös moottoripyöriä. Myyjä nyökkäsi, mutta hänellä oli asiakas. Katseltuani tarjontaa, löysin mieleiseni. Myyjä vapautui asiakkaasta, mutta kohta tuli uusi. Mutta ei senkään jälkeen vaivautunut edes katsomaan minuun päin, lähdin pois. Lähtiessäni sanoin, et olis ollut kiva pyörä, mutta kukaan ei tullut sitä myymään. Olin ollut siellä 45min.

Tapaus 2. Kävin katsomssa ompelukoineita. Myyjä kyllä kertoi ylimalkaisesti koneista, mutta ei tehnyt sen kummempaa tarjousta. Menin sitten puolisoni kanssa ostamaan sen valitsemani koneen. Puolisolleni myyjä alkoi samantien laskea hintaa, vaikka sanottiin heti, että se me ostetaan. Lopulta hinta putosi 40% alkuhinnasta. Ei ollut mikään kampanja menossa. Maksun jälkeen laittoi vielä neuloja ja puolia kaupan päälle.

Arvannette osallisten sukupuolet.

Tuo ensimmäinen on käynyt myös itselle ja olen mies. Jotkut myyjät on vaan huonoja. Nykyisen auton ostin nettiauton kautta chatissä. Tosin kävin ajamassa sen ensin.

Vierailija
320/610 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuollaisesta lausahduksesta loukkaantuu, niin varmaan elämä on sitten koko ajan loukkaantumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän