LOST S02!!!
Onko joku kahtonut jo?! Jäi vaivaamaan. Onko teillä teorioita siihen mitä saarella tapahtuu? Itse olen mieheni kanssa veikkaillut jotain ihmiskoe juttua, mutta täytyy olla joku mielenkiintoisempi selitys kaikkeen. Muuten pettymys koko sarja! Miten kauan pitää oottaa uutta seasonia?
Kommentit (5)
Eikö oo muita jotka nähneet sarjan! Heittäkää veikkauksia mitä tulee tapahtumaan. Alkuun jo epäiltiin avaruudenulkopuolisia olentoja :D!!!
Esim. Libbyhän oli samalla hullujenhuoneella kuin Hurley. Uskon, että oikeasti nämä ihmiset on kytketty joihinkin laitteisiin, ja heille vain näytetään kaikille samaa unta. Siksi juuri nämä ihmiset on valittu, koska on ollut tiedossa, että todellisessa elämässään heille kävisi huonosti.
kun kaikki hlöt näyttää jotenkin klikkaavan keskenään. Eli ollut yhteydessä toisiinsa jotenkin ennen tapahtumaa. ihan järkevä veikkaus äskönen, en oo tullu ajatelleeksi!
joo ja tää Hurley ja Libby-juttu oli outo, ja mikä ihme se musta savu on joka liikkuu? Niistä muista eläimistä tuli aluksi mieleen joku Jurassic park mieleen...
Varmasti koko saari on joku valtion ihmiskoe-juttu jostakin 80-luvulta ja sitten unohdettu sinne.
Olen katsonut S02:sen viimeisestä jaksosta vasta puolet (nukahdin) joten älkää kertoko loppua, mies sanoi että on jännä!