Voiko näillä korteilla edes voittaa
Tiedän että tähän tulee varmaan vastauksia jotka eivät miellytä minua mutta postaampa tän silti :D oon vaan niin väsynyt tähän elämään ja kunhan lemmikkini kuolevat ja hassaan loput rahani niin kaulakiikku odottaa.
-ruma naama
-ruma kroppa enkä jaksa treenata sitä
-huonot sänkytaidot enkä ole keksinyt mitään motivaatiota kehittymiseen :D lisäksi kuiva pil lu
-en osaa oikein mitään, opiskelen humanistista alaa heikoin tuloksin
-laiska siivoamisessa, kokkaamisessa yms
->ei mitään erityisiä taitoja, tulevaisuus ikuisessa köyhyydessä ja en matalapalkkaduunejakaan yksinkertaisesti fyysisesti jaksa
-luonnekin perus av-mamma siduttelija läyhääjä ja lempiohjelma salkkarit
Hassua silti että oma tyhmyys on jotenkin helpompi hyväksyä kuin karmea ulkomuoto. Osoittaa vaan taas käytännössä sen, miten yhteiskunta luo pinnallisempia paineita tytöille.
Kommentit (11)
Jotenkin hauska kirjoitus, eli vaikutat huumorintajuiselta.
Nyt vaan tsemppaat yhden asian kerrallaan pikkuhiljaa kuntoon.
Pikkasen positiivisempi asenne omaan itseesi auttaisi todella paljon!
Ei, oikeastaan millään korteilla ei voi voittaa. Mutta kortit voi myös viskata helvettiin, olla itselleen armollinen ja tehdä kerran päivässä jotain kivaa. Kunnes aurinko paistaa pikkasen enemmän.
Hyvin sä jaksat ja voit jatkaa!
En tiedä voiko voittaa, mutta ei nuo vielä pelaamista estäne. Voisi olla sellaisetkin kortit joilla ei kannata edes kokeilla onneaan.
Terveisin Naispelko26
Pakko myöntää, ettet vaikuta unelmieni naiselta (lemmikkejä, lahna sängyssä, salkkarit, muut asiat ei haittaa). Mutta mikäs pakko se on miesten varaan elämänsä rakentaa. Etkö voi olla onnellinen itseksesi, silitellen lemmikkejäsi salkkareita katsellessasi?
Tervetuloa joukkoon hurjaan, hommaa vielä meidän tavoin ma.tu-poikkis niin olet Cream de La Creem
>yhteiskunta luo pinnallisempia paineita tytöille.
huutista menkkamasiksilles
Fent.anyylillä suosittelen lähtemään. Itse lähden sillä, kunhan saan asiat järkättyä loppuun.
Jos lapsen haluaisit tehdä kanssani, niin huolisin.