Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Theroux ja yliopistojen *PIIP*rikokset

Vierailija
18.10.2019 |

Dokumentti on Areenassa. Mitä ajatuksia se herättää?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä teki itsensä naurunalaiseksi se häiriintynyt hyväksikäyttäjä- kpää- nuorimies, joka tuolla yritti maineensa ”puhdistaa”.

Vierailija
2/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä teki itsensä naurunalaiseksi se häiriintynyt hyväksikäyttäjä- kpää- nuorimies, joka tuolla yritti maineensa ”puhdistaa”.

Sama tulee mieleen kun parhaillaan katson.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen juttu. Varmaan psykopaatti se mies. Oli aika vakuuttava pokerinaama, kun ilmeisesti valehteli päin naamaa.

Vierailija
4/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ihan perus amerikkalainen nimi sillä miehellä.

Vierailija
5/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi pelkäsin että ei kai Theroux nyt vain mene lankaan. Tästä haastateltavasta miehestä oli niin helppo nähdä että valehtelee. Mutta onneksi Therouxiin voi aina luottaa <3

Vierailija
6/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on afgaanipakolainen, joka on löydetty pakistanilaiselta pakolaisleiriltä, todettu siellä erityislahjakkaaksi ja sitä kautta päässyt Yaleen opiskelemaan.

Vierailija
7/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 minuuttia katsottu. Olen kiinnostunut aiheesta, kun olen kuullut itsekin joistakin mielenkiintoisista tapauksista noista jenkkien yliopistoista. Esim. Joku nainen jonka nimeä en kuollakseni enää muista oli ollut ajamassa yliopistoonsa tuota muutosta, mutta tuli sitten itse potkituksi ulos kun harrasti bileissä seksiä humalaisen miehen kanssa. Kommentti oli, että eihän tämän pitänyt näin vaikuttaa, vaan suojella naisia.

Mut tää jätkä kyllä on aika selvä syyllinen. Kuka muka tajuaa, että ympäriinsä oksenteleva henkilö ei ole humalassa?! Anteeksi, mutta tossa tilanteessa joko ymmärrät sen olevan humalassa, tai sitten olet autismin kirjoilla oleva ihminen joka on ensimmäistä kertaa bileissä. Ei ole muita vaihtoehtoja.

Vierailija
8/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Theroux olisi voinut olla sensitiivisempi uhreja kohtaan.

Vierailija
10/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Theroux on ihana <3

Vierailija
11/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on afgaanipakolainen, joka on löydetty pakistanilaiselta pakolaisleiriltä, todettu siellä erityislahjakkaaksi ja sitä kautta päässyt Yaleen opiskelemaan.

Tyypillinen toteemi.

Vierailija
12/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yleisesti tuollaista esiintyy suomalaisissa yliopistoissa?

Vierailija
13/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Theroux olisi voinut olla sensitiivisempi uhreja kohtaan.

Mitä tarkoitat?

Vierailija
14/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tulevat kusipäisten jännä miesten hyväksi käyttämiksi? Ei mitään uutta. Samalla se tasapainoinen ja rauhallinen mies pänttää yksin kämpässään

Vierailija
15/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon dokkari jälkeen päädyin katselemaan videoita kaikenlaisista psykopaattivalehtelijoista ja heidän kehonkielestään kun valehtelevat.

Vierailija
16/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Suomen yliopistoissa?

Vierailija
17/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saif Khania syytettiin vuonna 2018 uusista seksirikoksista. Joten eipä tainnut olla savua ilman tulta.

Vierailija
18/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan törmännyt mihinkään tutkimukseen. Valmistuin itse 18 vuotta sitten HY:sta ja en koskaan kokenut mitään häirintää, vaikka olin opiskelijakunnan bileissä aika usein täysin päissäni.

Vierailija
19/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan törmännyt mihinkään tutkimukseen. Valmistuin itse 18 vuotta sitten HY:sta ja en koskaan kokenut mitään häirintää, vaikka olin opiskelijakunnan bileissä aika usein täysin päissäni.

Sama kokemus täällä. Lisäksi kaverit oli teekkareita niin pyörin vielä polillakin kaikenmaailman bileet yliopiston kelmujen lisäksi, eikä ikinä mitään.

Vierailija
20/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus täällä. Lisäksi kaverit oli teekkareita niin pyörin vielä polillakin kaikenmaailman bileet yliopiston kelmujen lisäksi, eikä ikinä mitään.

Oletko kuullut että jollakin olisi ollut häirintää?