Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Naisilla on koko ajan jalka oven välissä ja 3–5 miestä viestiringissä” – Tinderissä onkin naisten markkinat

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on hassua, kun kirjoitellaan, että naiset Tinderissä sitä ja miehet tätä. Kyllä todella paljon riippuu ikäluokasta. Itse olen 40+ nainen, eikä todellakaan ole Tinderissä naisten markkinat. Olen nätti ja normaali, myös normaalipainoinen, silti ei tule matcheja ja jos tulee, mitään keskustelua ei synny. Ei, vaikka itse aloittaisin. Mietin onko tosiaan niin, että miehet itkevät nettikeskusteluissa, miten Tinderissä ja muilla deittipalstoilla on naisten ylivalta – mutta heille ei kuitenkaan kelpaa esimerkiksi oman ikäinen nainen, jos jo lähestytään keski-ikää? Tuntuu, että kohta luovutan kokonaan.

Millaisista miehistä Tinderissä tykkäilet? Etei vain haussa olisi pitkä, koulutettu, kaupungissa asuva ja "omissa silmissäsi" komea mies?

Ja oletko ihan varmasti nätti miesten silmissä? Miehet kun katsovat niitä iän tuomia muutoksia enemmän.

"Kaikki naiset saavat tinderissä mätsejä" - paitsi jos eivät ole nättejä miesten silmissä. MOT.

Tämä nainen on n. 110-kiloinen ja käyttää pellemeikkiä, silti tulee sata matchia päivässä. Mitä luulet paljonko samantasoinen mies saa?

Kertoo siitä, että miehille kelpaa runkkualustaksi mikä vaan. Homosaiteilla vastaava mies saisi varmasti sen samat 400 matchia. Mene ja kokeile niin näet.

Eli miehet eivät ole nirsoja vaan heille kelpaa myös rumat lihavat naiset panoihin. Naiset ovat panoihin äärinirsoja. Silti joillekin naisille tekee tiukkaa myöntää tätä ääneen. Vain n. muutama prosentti miehistä on riittävän pantavia irtosuhteita varten, kun taas 100% naisista kelpaa jollekin pantavaksi.

Loput miehet kelpaavat, jos heillä on rahaa, hyvät tulot, status jne. mutta ei kehonsa takia.

Miesten vakuuttelu siitä että heidän naismakunsa on hirveän laaja koskee siis vain runkkualustoja. Parisuhteisiin kelpuutetaan vain kaikkein kauneimmat (kuten tuolla joku mies kertoikin). Miten tämä on naisten kannalta edullista? Miten tästä voi johtaa sellaisen päätelmän, että pariutumismarkkinoilla on naisten valta?

No kyllä minä näin kohta 50v kokemattomana mikkona olisin valinnut vaikka ne pelkät lakananheiluttelutkin kiinnostavien naisten kanssa parisuhdehaaveet mielessä pettyen, kuin totaalisen yksinäisyyden joka on musertanut täysin enkä edes enää pysty tuntea itseäni seksuaaliseksi olennoksi. Ja ei, en todellakaan ole elämäni aikana yrittänyt kauneimpia naisia, päinvastoin heikko itsetuntoni ei ole sallinut sitä vaan ihan tavalliset naiset on kiinnostaneet, vaikkakin yksipuolisesti. Miesten ja naisten ongelmat on nähtävästi erilaiset, naiset saa määrää muttei sitä kaipaamaansa laatua kun taas miehellä tuppaa jäämään tyhjä käteen.

Mitä mieltä olet näistä palstalla revitellyistä väitteistä, että miehelle kuin miehelle kelpaa panoksi kuka vaan jolla on pulssi? Näitä naisia kyllä sitten pilkataan ja halveksitaan, kun ovat helppoja ja epätoivoisia, ja parisuhteeseen kelpuutetaan vain kaikkein kauneimmat. Pitäisikö naisten riemuita tästä asetelmasta?

Paskaahan se on ja mielestäni naiset saa olla aivan yhtä "helppoja" kuin miehetkin. Kysehän on muutenkin vain esihistoriallisesta jäänteestä jolla ei ole sijaa nykyajassa. Ehkä sen takia itsekin olen jäänyt yksin, kun joku kiinnostunut nainen on pelännyt jotain helpon l*tkan leimaa ja olen sitten putkiaivona jättänyt kiinnostuksen noteeraamatta.

Tunnistatko itsessäsi tuota palstamiesten taajaan mainostamaa tunteettomuutta: mies hakee pääasiassa seksiä kauniin naisen kanssa, ja parisuhde on vain välttämätön paha johon tyydytään? Haluatko parisuhteen saadaksesi säännöllistä seksiä vai toivotko kumppania, jota kohtaan sinulla on tunteita ja joka vastavuoroisesti välittää sinusta?

Totta lienee se, että kaunis nainen saa suurimmassa osassa miehiä aikaan sen "parittelu"ajattelun. Mutta itse kuitenkin olen aina ollut vähän romanttinen hölmö ja haaveillut sellaisista elokuvamaisista romanttisemmista jutuista ja eihän asiat tietenkään tosielämässä koskaan mene niin. Esim. koin parikymppisenä ensimmäisen tulisen rakastumisen naiseen netin kautta edes näkemättä tämän kuvaa, se pelkkä tekstinä kaikista asioista juttelu vain sai sen aikaan. Myöhemmin juteltiin puhelimessa ja vaihdettiin kuvatkin, ei se menoa huonontanut. Mutta valitettavasti viimein treffatessamme asiat menivätkin sitten pieleen, mistä syystän edelleen itseäni ja mietin välillä mitä olisin voinut tehdä paremmin. Vaikka kyse taisi olla yksinkertaisesti vaan siitä, ettei kemiat kohdanneet livenä. Sen jälkeen olen jotenkin aina kaivannut kokevani tuon tunteen uudelleen, mutta sitä ei ole päässyt syntymään kenenkään kanssa. Se oli mukava tunne sen aikaa kun se kesti, että tunsi niin vahvasti toista kohtaan ja se tunne oli (ainakin sillä hetkellä) molemminpuolista.

Vierailija
142/145 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla miehillä ei ole kovin hyvää profiilia. Itse haluan, että on edes jonkinlainen teksti. Lisäksi haluan, että olisi useampi kuva ja eri kulmista ja eri tilanteista.

Jos on vain alakulmasta otettu sierainkuva, niin tuskin tykkään. Vaikka henkilö saattaisi olla muuten ok, mutta kuva on epäselvä, niin ei niistä naiset tykkää.

Panostakaa profiiliin, jossa on hyviä kuvia eri kulmista ja jonkinlainen teksti, mistä tykkäät vapaa-ajalla ja mitä haet. Tykkäyksiä voi tulla vähemmän, mutta tykkääjät ainakin ovat varmemmin sinusta kiinnostuneita.

Itsellä ihan nättinä naisena on kokemus, että miehet eivät vastaa viesteihin. 

Riman lasku kytkeytyy suoraan verrannollisesti miesten viestittelyhalukkuuteen. Kokeile vaikka jos et usko. Eli sinä syynäät tällä hetkellä aivan turhan komeita miehiä, jos ei (edes) viestiä tule. Voit olla siis nätti kuten sanot, mutta miehet lienevät tällöin tinderin halutuimpia, etkä sinä ole sitä naisten osalta.

Eli ainoastaan miehet saavat mätsätä "omaa tasoaan yläpuolella olevia naisia", ja naisten on tyytyminen "oman tasoiaiin miehiin tai oman tason alapuolella oleviin" Miksi?

Tässähän on vielä se ongelma, että miehet arvioivat (ihan tutkumustenkin mukaan) oman ulkonäkönsä komeammaksi, kuin se todellisuudessa on ja naisten ulkonäön "tavallisemmaksi" kuin se on, esim Sara Sieppi tai Jennifer Lawrence ovat ns taviksen näköisiä naisia. Tähän olen törmännyt Tinderissä ja nettideiteillä. Miehet kuvaavat itseään tyyliin: "Komeaksi haukuttu!" tai " Keskivertoa komeampi olen!" Ja sitten kuvassa on ihan tavallisen näköinen mies, jota et kadulla komeaksi noteeraisi.

Ei siinä mitään, mutta, kannattaisi teidänkin miehet olla realisteja omissa toiveissanne ja itsenne suhteen....

Harmi kyllä deittipalvelujen data ei tue väitettäsi:

https://pics.me.me/how-men-rate-women-on-okcupid-com-20-19-18-16-356979…

OkCupidin dataa. Miesten arvio naisista täysin Gaussin käyrän mukainen. Naisten silmissä miehistä 80% keskivertoa rumempia ja 1% komeita.

Tinderin data kertoo että miesten top 11,5% & naisten top 80% matchaavat keskenään.

Ja tässä sitten ne käpoyrät, jotka ton ”tutkimuksen” postailija joka kerta jättää mainitsematta:

https://beta.techcrunch.com/wp-content/uploads/2009/11/male-messaging-cu...

https://beta.techcrunch.com/wp-content/uploads/2009/11/female-messaging-...

http://christiehartman.com/attractiveness-and-online-dating-photos-a-loo...

The most attractive men got 11x the messages as the least attractive men

The most attractive women got 25x the messages as the least attractive women

Niin? Mies voi kompensoida rahalla, koska monet naiset ovat kullankaivajia. Täten jotkut rumatkin läskit setämiehet saavat viestejä.

Miehiä kiinnostaa naisissa vain ulkonäkö, miehiä ei kiinnosta naisen koulutus, rahatilanne jne., vaan se miten kaunis nainen on.

Tuonne alle juuri joku linkkasi videon naisesta joka sitten ilmeisesti on kaunis kun kerran saa sata matchia päivässä.

Sitä ennen oli video jossa nainen ei ollut edes nainen vaan peruukkiin sonnustautunut keski-ikäinen mies. 400 viestiä kolmessa tunnissa.

Olen tavallinen keski-ikäinen nainen enkä todellakaan saa 400 viestiä kolmessa tunnissa enkä edes vuodessa. Nämä on ihan lööperiä.

Vierailija
144/145 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla miehillä ei ole kovin hyvää profiilia. Itse haluan, että on edes jonkinlainen teksti. Lisäksi haluan, että olisi useampi kuva ja eri kulmista ja eri tilanteista.

Jos on vain alakulmasta otettu sierainkuva, niin tuskin tykkään. Vaikka henkilö saattaisi olla muuten ok, mutta kuva on epäselvä, niin ei niistä naiset tykkää.

Panostakaa profiiliin, jossa on hyviä kuvia eri kulmista ja jonkinlainen teksti, mistä tykkäät vapaa-ajalla ja mitä haet. Tykkäyksiä voi tulla vähemmän, mutta tykkääjät ainakin ovat varmemmin sinusta kiinnostuneita.

Itsellä ihan nättinä naisena on kokemus, että miehet eivät vastaa viesteihin. 

Riman lasku kytkeytyy suoraan verrannollisesti miesten viestittelyhalukkuuteen. Kokeile vaikka jos et usko. Eli sinä syynäät tällä hetkellä aivan turhan komeita miehiä, jos ei (edes) viestiä tule. Voit olla siis nätti kuten sanot, mutta miehet lienevät tällöin tinderin halutuimpia, etkä sinä ole sitä naisten osalta.

Eli ainoastaan miehet saavat mätsätä "omaa tasoaan yläpuolella olevia naisia", ja naisten on tyytyminen "oman tasoiaiin miehiin tai oman tason alapuolella oleviin" Miksi?

Tässähän on vielä se ongelma, että miehet arvioivat (ihan tutkumustenkin mukaan) oman ulkonäkönsä komeammaksi, kuin se todellisuudessa on ja naisten ulkonäön "tavallisemmaksi" kuin se on, esim Sara Sieppi tai Jennifer Lawrence ovat ns taviksen näköisiä naisia. Tähän olen törmännyt Tinderissä ja nettideiteillä. Miehet kuvaavat itseään tyyliin: "Komeaksi haukuttu!" tai " Keskivertoa komeampi olen!" Ja sitten kuvassa on ihan tavallisen näköinen mies, jota et kadulla komeaksi noteeraisi.

Ei siinä mitään, mutta, kannattaisi teidänkin miehet olla realisteja omissa toiveissanne ja itsenne suhteen....

Harmi kyllä deittipalvelujen data ei tue väitettäsi:

https://pics.me.me/how-men-rate-women-on-okcupid-com-20-19-18-16-356979…

OkCupidin dataa. Miesten arvio naisista täysin Gaussin käyrän mukainen. Naisten silmissä miehistä 80% keskivertoa rumempia ja 1% komeita.

Tinderin data kertoo että miesten top 11,5% & naisten top 80% matchaavat keskenään.

Ja tässä sitten ne käpoyrät, jotka ton ”tutkimuksen” postailija joka kerta jättää mainitsematta:

https://beta.techcrunch.com/wp-content/uploads/2009/11/male-messaging-cu...

https://beta.techcrunch.com/wp-content/uploads/2009/11/female-messaging-...

http://christiehartman.com/attractiveness-and-online-dating-photos-a-loo...

The most attractive men got 11x the messages as the least attractive men

The most attractive women got 25x the messages as the least attractive women

Niin? Mies voi kompensoida rahalla, koska monet naiset ovat kullankaivajia. Täten jotkut rumatkin läskit setämiehet saavat viestejä.

Miehiä kiinnostaa naisissa vain ulkonäkö, miehiä ei kiinnosta naisen koulutus, rahatilanne jne., vaan se miten kaunis nainen on.

Tuonne alle juuri joku linkkasi videon naisesta joka sitten ilmeisesti on kaunis kun kerran saa sata matchia päivässä.

Sitä ennen oli video jossa nainen ei ollut edes nainen vaan peruukkiin sonnustautunut keski-ikäinen mies. 400 viestiä kolmessa tunnissa.

Olen tavallinen keski-ikäinen nainen enkä todellakaan saa 400 viestiä kolmessa tunnissa enkä edes vuodessa. Nämä on ihan lööperiä.

Mutta 2 vuodessa saat? Kunpa mieskin saisi viestin joka toinen päivä, olisi mahtavaa.

Vierailija
145/145 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realistisesti liikenteessä olevat löytävät varmasti kumppanin. Miesten yleinen virhe on se, että luulevat olevansa samalla tasolla 15-20 vuotta nuorempien naisten kanssa. Aniharva on. Eivät naiset pidä vanhoista miehistä.

Aivan. Itse etsin 45-50v miestä. Heillä vain epärealistiset vaatimukset. Tässä kopioituna yhden teksti. Nimi ja kaupunki poistettu, mutta kantasuomalainen. Kuvia useita, kaikissa järkky mugshot ilme ja vain asu muuttunut.

”My name is Xxx.

I am from Xxxx town in southern Finland.

I am single.

I have no children.

My age is 50 y. o.

My hight is 186 cm. And weight is 79 kg

I am looking Woman without children.

23- 34 y. o.

45- 58 kg.

168- 183 cm

Eli mahtaako toive toteutua?

Siis tuo latvaheitto mies toivoo naisen mitoiksi 183cm ja 58 kiloa!

Minä olen 183-senttinen nainen, olen hoikka ja painan melkein 80kg. Minulla oli vaikea sairaus muutama vuosi sitten ja painoin kemoterapian yhteydessä 72 kiloa. Silloin näytin luurangolta.

Mutta jos yli 180-senttinen nainen painaa alle 60 kiloa, hän on kuollut.

Tuttu nainen on yli 180cm. Paino on vaihdellut 55-60kg. Ihan terve on, joskin lähes mallinmitoissa (lähes koska mallit ovat ylilaihoja). On lihaksiakin koska treenaa säännöllisesti.

180cm mallin ja muuten vaan hoikan naisen paino on juuri siinä 60kg paikkeilla.

Itse olen mies, 183cm ja 80kg. Käyn salilla ja rasvaa voisi polttaa helposti pari kiloa mielestäni pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme