Löytyykö sinulta thigh gap ja/tai bikini bridge?
Kommentit (35)
Oli ihan pakko googlata, kun en tiennyt. Kauhea tuo bikini bridge.
Itselläni näkyy kumpu myös tiukkojen farkkujen kanssa. Muistuttaa häiritsevän paljon munasuojaa.
Juu ja Lip Landing ja Buttcheek Versaille löytyy myös.
Mulla on reisivako vaikka reiden paksuus on lähes sama kuin vyötärön kapein kohta. On leeeveeeeä lantio ja tukevat jalat siellä molemmin puolin. Tyttärellä ei ole ja on tästä pitkät keskustelut köyty että nämä ovat rakenteellisia juttuja. Tyttärellä oireili syömishäiriökin ja vasta pikku hiljaa alkanut hyväksyä vartaloaan. Hänellä vahvat urheilijan reidet mutta kapea torso eikä alle 50 kiloisenakaan ollut reisivakoa.
Eihän viitsitä lietsoa epävarmuutta, netissä tai muutenkaan? Terveellisestä ruuasta voi puhua mutta jätetään ulkonäköpaineiden luominen ihan menneisyyteen. Ei ole ilo kenellekään siitä.
Vierailija kirjoitti:
Thigh gappi löytyy, bikini bridgeä verten pitäisi dietata.
Ällöttäviä kuvia pulleista häpykummuista muuten löytyi tuolla jälkimmäisellä haulla. Jos oma anatomia olisi tollainen, niin todellakin mieluummin hankkisin lihaksia ja vaikka rasvaakin vatsaan sitä peittämään.
Kiitos kun haukuit ällöttäväksi. Minulla on juuri tuollainen pullea häpykumpu ja en voi sille mitään.
Molemmat löytyy vaikka painoa on normaalisti. Ei lähellä alipainoa eikä lähellä ylipainoa. Urheilullinen en varsinaisesti ole, mutta lantioni on leveä ja hassun kulmikas, joten molemmat löytyy.
Hyi kamala noita bikini bridge -kuvia, suurin osa varmaan anorektikkoja.
Ei löydy kumpaakaan nyt tankkina muttei löytynyt alipainoisenakaan. Mulla on uskomattoman huonot geenit ja läski täysin väärissä paikoissa. Haluaisin molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Hyi kamala noita bikini bridge -kuvia, suurin osa varmaan anorektikkoja.
Just joo. Ihan normaalipainoinen painoindeksi 19,5 ja kyllä löytyy. Ylipainosta on vain tullut uusi normaali.
Googlasin mutta en edelleenkään ymmärtänyt bikini bridgeä. Selittäiskö joku suomeksi? Jotain oli kylkiluista.
Mullon kolome thai gäppiä ja kaks biksuriippusiltaa
Thigh gap löytyy ja olen melkein 15 kiloa ylipainoinen! Eli puhtaasti ruumiinrakenteesta riippuu.
Oli, ei löydy enää. 60 mg kortisonia/vrk + 1000 mg kortisonia i.v./kk. Hyvä on, että jotkut vanhat vaatteet mahtuvat päälle. Koko kroppa muuttunut sairastumisen myötä.
Bikini bridge ilmeisesti löytyy, muttei thigh gapia jos tarkoitetaan, että jalat yhdessä seisten tulisi "nivusrako/reisivako". Olen ihan tyytyväinen näin, kiitos.
Ei löydy, reiteni ovat mallia mermaid thighs.
Onko sinulla tarjota termiä? Ei? Then shut up, spectator,