Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täysin käsittämätöntä, että yliopistossa on yläaste tasoisia kiusaajia

Vierailija
17.10.2019 |

Vielä mielenkiintoisempi yhtälö on, että ryhmätöissä ovat keskenään ja haukkuvat muita.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko kiusaaja, jos sanon "kakskauttaviis"?

Vierailija
2/27 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapaikassa on kiusaajia. Mua kiusas töissä ihan yläastetyyliin eräs lähes eläkeikäinen nainen. Ei mitään kunnollista syytä, v i t t u i l i vain.

Meni hetki ennen kuin tajusin että mitä hel vet ti ä just tapahtui.

Vierailija
4/27 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Minä olen tavannut usemman kerran - olen itse erittäin miesvaltaisella alalla - 50-vuotiaita mieskiusaajia ja monelta eri koulutustasolta. Itse saan olla aika rauhassa, kun olen huomaamaton hiirulainen, en ruma, en kaunis ja teen työni, mutta mm. toisiaan saattavat kiusata aika rankastikin. Kun siitä sanoo, se on kuulemma huumoria. Outoa huumoria mm. unohdella palaveriaikoja ja toivoa toisen kuolemaa sanoen se ihan vakavalla naamalla...

Vierailija
5/27 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistossa opiskelevan olettaisi osaavan yhdyssanat.

Se on yläastetasoinen, ei yläaste tasoinen, ylä astetasoinen eikä edes ylä aste tasoinen.

Vierailija
6/27 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipastolla on 80äo porukkaa jotka opiskelevat aloja jotka eivät vaadi mitään soveltamista, ainoastaan istumalihaksia ja pänttäämistä.

Erikoista, jos luulet ettei sinne päädy pahimpia pissiksiä ja juntteja siinä missä johonkin amikseenkin. Ihan samat tyypit siellä pyörivät.

Ainoat tiedekunnat joissa näitä ikipissiksiä ei ole on sellaiset joissa on todella pienet sisäänottoprosentit, joihin ei pääse opiskelemaan ilman preppauskursseja.

Vierailija
7/27 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuisetkin kiusaavat ei se kiisaajan luonne muutu yläkouluiästä. Työpaikallani n.55v mies kiusaa keski-ikäisiä naisia haukkumalla vanhoiksi jne.

Vierailija
8/27 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä yliopistossa kiusataan?

Vierailija
9/27 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä totta on. Joka paikasta löytyy näitä yläasteikäisiä ikäpissiksiä. Opeteltava elämään näiden kanssa. Nähtävä noiden omissa silmissä oleva itsetunnottomuus jonka kostaa ympäristönsä heikoimmalle.

Olisko keinoja miten näiden kanssa pärjää?

Vierailija
10/27 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi yliopistolla niin että tutkijat/lehtorit siellä kiusas. Kerran kävi niin että yksityiseksi tarkoitettu viesti lähti vahingossa kaikille sähköpostilistalla, meille opiskelijoillekin. Siinä oli vähän karua tekstiä, ilmiselvää kiusaamista.

Saimme korjailevan ja pahoittelevan selitysmeilin toki mutta vahinko oli jo tapahtunut.

Vierailija
11/27 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti heitä on aivan kaikkialla yhteiskunnassa.

Vierailija
12/27 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on kuule ihan työpaikoillakin, hrrastusporukoissa jne... kaikkialla missä on ihmisiä.

Vierailija
13/27 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten luonnevika kiusaaminen. Suosittu ohjelma Sohvaperunat" tuo hyvin esille suomalaisten luonteen, inhottavaa katsottavaa koko ohjelma!

Vierailija
14/27 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asiastahan ei voi ilmoittaa kenellekään?

Vierailija
15/27 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokapaikassa on kiusaajia. Mua kiusas töissä ihan yläastetyyliin eräs lähes eläkeikäinen nainen. Ei mitään kunnollista syytä, v i t t u i l i vain.

Ja siis tämä v i t t u i l u alkoi sen jälkeen kun en loukkaantunut siitä että mua ei pyydetty johonkin vapaa-ajan tapahtumaan. Että keski-ikäiset naiset on työpaikoilla ihan 👌

Vierailija
16/27 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei vielä eläkkeellä, joten oli noin 70-vuotias? Se on vanhempi usein noin 60-70 vuotias harmaa pantteri, joka käy yliopistoa. Ei varmaan tarkottanu mitään pahaa. Huhun mukaan jopa 80-vuotiaana voi olla opiskelija. :I <3

Vierailija
17/27 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan läpällä vaan. Onko helpottanut nyt, kun jäin eläkkeelle?

Vierailija
18/27 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa työpaikoilla vain keskittyä tekemään työnsä hyvin ja sitten olla vähän sosiaalinen...itse heitän läppää muiden kanssa eli huumorilla pärjää. Mutta yritän olla mahdollisimman vähän kenenkään kanssa tekemisissä.

Ottakaa se huumori käyttöön. Itsellä työkaveri joka vähättelee muita ja päätin hiukan ojentaa häntä. Mutta muutun mieleni sillä siitähän soppa olisi tullut ja hän olisi alkanut selän takana haukkua minua.

Kun tämä tyyppi sitten puhui yhdestä työkaverista näin ”sillä ei ole kaikki ihan OK” niin totesin siihen, että ”ei taida meilläkään olla” ja että ”tyyppi sopii hyvin meidän porukkaan kun on tuollainen”. Nauroin siihen perään.

Tuo oli siis ihan opeteltu lause eikä kuvasta mua mitenkään ihmisenä.

Vierailija
19/27 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistossa tosiaan pitäisi harjoittaa yliopistotason kiusausta eikä yläastetason!

Vierailija
20/27 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis tämä v i t t u i l u alkoi sen jälkeen kun en loukkaantunut siitä että mua ei pyydetty johonkin vapaa-ajan tapahtumaan. Että keski-ikäiset naiset on työpaikoilla ihan 👌

Kiitos 👌 kehuista. 💋

Puuma naapurihuoneesta