Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, onko teillä lääkäri ja potilas-fantasioita?

Vierailija
17.10.2019 |

Siis niin, että itse olisitte muka lääkäri ja nainen potilas tai toisinpäin eli itse olisitte muka potilaana ja nainen lääkäri?
Siis niitä perinteisiä ”lääkärileikkejä”.

Entä tosielämän tilanteita kellään, että olisi tilanne oikean lääkärin kanssa vastaanotolla eskaloitunut?
Itselläni vain sellaisia vähän liian pitkälle menneitä tutkimuksia ja eroottista värinää ilmassa, mutta ei mitään tositoimintaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Ei.

Vierailija
2/8 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, haluan olla potilas, mutta pakkohoito potilas eli pakkopaitaan tai lepositeisiin laitettuna, jonka jälkeen lääkäri vähän tutkisi, ehkä vibraamalla testaisi alapään toimivuutta ja lopuksi käyttäisi väkisin hyväkseen avutonta potilasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varsinaisesti roolileikkifantasiaa, mutta fantasioin joskus saada kättä pyllyyn ja ehkä myös sondia kullin sisään puolisolta tai muulta ihanalta naiselta. Ensimmäisestä ehkä uskallan joskus puhua puolisolle, jos joskus taas aletaan pyllyä rassata toisiltamme (olen melkein saanut koko käden puolison hanuriin, pannut sinne dildon kanssa tuplana ja hän on sormettanut sekä dildottanut minua), mutta sondaus varmaan pysyy fantasiana ja masturbaatiokamana.

M41

Vierailija
4/8 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun mies on sairaana kuten pienessä flunssassa, niin leikin häntä hyväksikäyttävää lääkäriä ja hoitsua ;D Innostuu todella ja unohtaa tautinsa.

Vierailija
5/8 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Leikki saattaa kestää tunteja, kun istun ensin odotustilassa. Lopulta lääkäri tulee ja neuvoo lepäämään ja ottamaan Buranaa. Siinä vaiheessa tulee yleensä siemensyöksy.

Vierailija
6/8 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, onko kellään sellaisia että olisi itse lääkäri ja nainen potilas, jolle tehtävä (ei alapään) tutkimus menisi asiattomaksi ja eskaloituisi lopulta täysin?

Vierailija
7/8 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, onko kellään sellaisia että olisi itse lääkäri ja nainen potilas, jolle tehtävä (ei alapään) tutkimus menisi asiattomaksi ja eskaloituisi lopulta täysin?

Ajatuskin saa kovaksi, säkö haluaisit olla se naispotilas? Millainen tutkimus olisi kiihottavin ja miten tilanne kehittyisi jotta saisi sut valumaan ennen eskaloitumista? Lähtisitkö hotellihuoneeseen elämään todeksi? Minkä ikäinen, oloinen lääkäri olisi paras?

Vierailija
8/8 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vahvana. Itse potilaan osassa. Käytännössä koettu mm. eturauhasen tutkimuksessa. Kiva naislääkäri, tilanne, oireiden kuvailu ensin sitten riisuminen ja hoitopöydälle, tutkimus ja tuloksena kova erektio. Yhtäaikaa nolotti, pelotti lääkärin reaktio ja kiihoitti aivan tajuttomasti. Ei tietenkään muuta, kuin että tietysti huomasi lääkäri tilanteen, eikä siinä mitään muuta. Jälkikäteen ainesta monelle fantasioinnille.