Asia jolle olet nauranut eniten elämässäsi?
Kommentit (31)
Terkut miehelle jos lukee tätä, tunnistaa varmasti.
Me kattottiin sohvaperunoita ja siinä oli se Jethro matkoilla tms ohjelma kun Jeti meni Afrikkaan.
No, siinä Jetin ohjelmassa Jethrohan istui siihen vessanpöntönkannelle ja se meni rikki. No, siinä sohvaperunoissa oli se poikapari (keillä on ne ihanat koirat) ja se toinen ei tajunnut ollenkaan sitä ohjelmaa tai tiennyt vissiin edes kuka Jethro on. Hän sit päivitteli sitä siinä sohvaperunois että ”siis mikä tää ohjelma on? Ei täs oo mitään järkee! Nyt toi on rannalla, nyt se kävelee viidakos, nyt se rikko vessan..”
Mun miestä sit nauratti toi niin paljon että vahingossa pieraisi kesken sen nauramisen. Ja sit mäki rupesin nauramaan.
Siis naurettiin varmaan joku 20 min putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauran nousukkaille. Luulevat itsestään liikaa.
Toi on mun mielestä jotenkin surullista. Että parhaat naurut saa toisten ihmisten kustannuksella, pahansuovasti. Minun on tosi vaikea samaistua sellaiseen tai uskoa, että tällainen ihminen on onnellinen ja tasapainoinen.
Samaa olen miettinyt tuota Maisa T -ketjua lukiessani, että mikä ihme siinä on että jollekin sellainen vahingonilo on niin tärkeää.
Kyllä ylpeilijöille passaa nauraa, niin minäkin. Muuten en ihmisille naureskele.
Kun olen jälleen kerran tehnyt samat typerät virheet ihmissuhteissa sairaudestani (adhd) johtuvan impulisiivisuuden vuoksi (uskonut sinisilmäisesti valheita, muuttanut koko elämäni toisen ihmisen vuoksi, panostanut taloudellisesti ) ja elämäni on taas sen vuoksi mennyt mönkään! Ei helvetin jeesus miten monesti olen tässä tilanteessa ollut. Ei voi kuin nauraa ! Vaihtoehdot on sairaalloinen häpeä/pettymys tai itselleen nauraminen niin minä nauran mielummin !
Vauva-palstan kommentille tatuoiduista, siideriä juovista lehmistä, kun joku selitti, että ne lehmien laikut eivät ole tatuointeja, vaan eri väristä karvaa. 😂 Taas naurattaa.
Myös Röyhkän uudessa Marjatan poika -elämäkertasarjan 1. osassa nauroin kuollakseni muutamalle rippikoulupoikien sutkaukselle.
Sain monia, monia vuosia sitten ihan hysteerisen naurukohtauksen, joka muuttui jostain syystä itkuksi.
Voitin arvasta 200.000markkaa.
Oli silloin tosi iso raha köyhälle.
Teini-ikäisenä nuorisotapahtumassa, selvin päin mutta ehkä ylivalvoneena. Porukka oli niin hulvaton että ei paljoa tarvinnut niin hysteerinen nauru raikui. Saatettiin vaikka lukea jotain Kilon Poliisia ja höröttää aivan estoitta ihan naurettaville vitseille. Oi niitä aikoja.
Mulla oli just tullut bänet teiniaikojen poikkiksen kanssa. Olin yksin kotona ja itkin. Avasin telkkarin ja sieltä tuli Tonttu Toljanteri ja Apua housut palaa -jakso. Aloin nauramaan aivan hysteerisenä, itkin ja nauroin vuorotellen.
Velipuolikuu (?), jossa tehtiin hanukasta: otetaan yksi hanu...
Repeän edelleen hillittömään hekotukseen, kun näen sen sketsin. Suomen paras!!! XXDD
Työkaverin kotona asuvan, ammattikoulusta työttömäksi valmistuneen pojan nimelle - Niko Petteri...! 🤣🤣
No Monty Pythonin Dead Parrot-sketsi ainakin:
miksi romaneja ei ole Napakympissä ? Ei oo työkaverit ilmoittanu