Suomalainen Jasmin, 27, mukana 90 päivää morsiamena -kohusarjassa – amerikkalainen Blake hullaantui ja kosi heti: miehen perhe tyrmistyi
Aiotteko katsoa?
Kommentit (123)
Siskoksien huulet on pumpattu täyteen jotakin. Isä ja äiti lullanneet tytöistään hirviöitä, vai mitä lienee tapahtunut tuossakin kuviossa. Ihmiskunta taitaa olla jo aika reunalla, kun mediassa näkee vain kipeitä ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin Amerikassa amerikkalaisen miehen kanssa. Pelin henki selväksi, lähden kotiin päivänä x mutta sen aikaa.
Jonkun kumman syyn takia mentiin käymään hänen vanhemmillaan ja heidän mielestä olin onnen onkija, joka halusi naimisiin amerikkalaisen kanssa.
Minulla oli mukana kansio, jossa oli kuvia vanhemmistani ja työpaikaltani, josta olin vaihdossa sekä Helsingin nähtävyyksistä.
Eivät uskoneet kuvat olivat aitoja.
Lähdimme lopulta 2 pv aikaisemmin pois kyläpaikasta. Olimme siellä muutaman tunnin.Siinä vaiheessa, kun minut haukuttiin, ilmoitin suoraan minä en tätä kuuntele.
Kun poikaystäväni empi, sanoin heippa sullekin. Nopeasti tuli perässä.Voi olla tulee mielenkiintoista.
Voi olla, että olet tällä palstalla viihtyvä "Että-hullu", jolle aina sattuu ja tapahtuu, muttet osaa käyttää että-sanaa.
Hirveät huulet Jasminilla. Ja ihmettelen, että ei edes häävalojen puheenvuoroa viitsinyt opetella.