Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalainen Jasmin, 27, mukana 90 päivää morsiamena -kohusarjassa – amerikkalainen Blake hullaantui ja kosi heti: miehen perhe tyrmistyi

Kommentit (123)

Vierailija
42/123 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistä näitä voi katsoa netistä? Dplaylla on vain maksullisena.

Alkaa TLC:llä helmikuussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/123 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44/123 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin Amerikassa amerikkalaisen miehen kanssa. Pelin henki selväksi, lähden kotiin päivänä x mutta sen aikaa.

Jonkun kumman syyn takia mentiin käymään hänen vanhemmillaan ja heidän mielestä olin onnen onkija, joka halusi naimisiin amerikkalaisen kanssa.

Minulla oli mukana kansio, jossa oli kuvia vanhemmistani ja työpaikaltani, josta olin vaihdossa sekä Helsingin nähtävyyksistä.

Eivät uskoneet kuvat olivat aitoja.

Lähdimme lopulta 2 pv aikaisemmin pois kyläpaikasta. Olimme siellä muutaman tunnin.

Siinä vaiheessa, kun minut haukuttiin, ilmoitin suoraan minä en tätä kuuntele.

Kun poikaystäväni empi, sanoin heippa sullekin. Nopeasti tuli perässä.

Voi olla tulee mielenkiintoista.

Vierailija
45/123 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko niissä Green Card -arvonnoissa joku voittaakin? Niin kuin Jasminen sisko. Luulin, että ne on huijausta.

Peter Franzen ja vaimonsa Irina voittivat aikoinaan Green Gardin.

Kanadaankin arvotaan.

Vierailija
46/123 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin Amerikassa amerikkalaisen miehen kanssa. Pelin henki selväksi, lähden kotiin päivänä x mutta sen aikaa.

Jonkun kumman syyn takia mentiin käymään hänen vanhemmillaan ja heidän mielestä olin onnen onkija, joka halusi naimisiin amerikkalaisen kanssa.

Minulla oli mukana kansio, jossa oli kuvia vanhemmistani ja työpaikaltani, josta olin vaihdossa sekä Helsingin nähtävyyksistä.

Lähdimme lopulta 2 pv aikaisemmin pois kyläpaikasta. Olimme siellä muutaman tunnin.

Aika w.t-porukalta kuulostaa poikkis ja sen vanhemmat. Noh, mitä voisi odottaa kun eipä suomiakka millekään paremman tason miehelle kelpaa.

Vierailija
47/123 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisareni lähti 1979 au pairiksi Washingtoniin, meni naimisiin kun halusi jäädä sinne. Erosi noin 20 vuoden jälkeen ja sitten uusi avioliitto. Yksi lapsi. Molempien amerikkalaisten aviomiehen perheet ottivat lämpimästi perheenjäseneksi. Ensimmäisen miehen äiti lahjoitti kaikki aidot korunsa siskolleni.

Vierailija
48/123 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio katsoa mutta kaikkea hyvää toivon Jasminille ja Blakelle, suomalaisen naisen ja ulkomaisen miehen suhteella kun on paljon paremmat edellytykset kestää läpi loppuelämän.

Vierailija
49/123 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisareni lähti 1979 au pairiksi Washingtoniin, meni naimisiin kun halusi jäädä sinne. Erosi noin 20 vuoden jälkeen ja sitten uusi avioliitto. Yksi lapsi. Molempien amerikkalaisten aviomiehen perheet ottivat lämpimästi perheenjäseneksi. Ensimmäisen miehen äiti lahjoitti kaikki aidot korunsa siskolleni.

Sun sisaresi kuulostaa vähän tasokkaammalta kuin tuo toinen jolla oli tilapäinen fuckbuddy ainoastaan jenkkireissua varten. Kiva kun on tuollaisia maailmalla pilaamassa suomalaisten maineen.

Vierailija
50/123 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

before after kuvia

https://soapdirt.com/90-day-fiance-jasmin-lahtinen-before-botox-and-lip…

Nyt selvis miksi ei tunnistettu kun on ihan erinäköinen nykyään! Jessus mikä muutos.

Vierailija
51/123 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ig-kommenteissa Jasmin saa kunnon ma tukommenttia, kun joku selittää, ettei tartte tulla Amerikkaan heitä hyväksikäyttää, kun siellä jokaisen täytyy pitää itsestään huolta. Naisetki työskentelee. Rajat kiinni!

Vierailija
52/123 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan p**kaa koko sarja mutta kivasti kyllä koukuttaa.. etenkin kun pitäisi gradua vääntää.

Vierailija
53/123 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tämä muovinen look menis jo pois muodista! Nätit tytöt pilaa ulkonäkönsä lopullisesti fillereillä ja botoxilla - näistä on monia pelottavia esimerkkejä.

Vierailija
54/123 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan p**kaa koko sarja mutta kivasti kyllä koukuttaa.. etenkin kun pitäisi gradua vääntää.

Täällä joka päivä märiset gradusi vääntämisestä. Pauinu vääntämään sitä niin se valmistuu, HUS!!!

Vierailija
55/123 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun tämä muovinen look menis jo pois muodista! Nätit tytöt pilaa ulkonäkönsä lopullisesti fillereillä ja botoxilla - näistä on monia pelottavia esimerkkejä.

Niimpä. Oli kyllä noissa kuvissa todella kaunis, mutta nykyään kuin kauhugalleriasta kasvot.. Miksi nuoret naiset haluaa pilata noilla toimenpiteillä kasvonsa??

Vierailija
56/123 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun sisaresi kuulostaa vähän tasokkaammalta kuin tuo toinen jolla oli tilapäinen fuckbuddy ainoastaan jenkkireissua varten. Kiva kun on tuollaisia maailmalla pilaamassa suomalaisten maineen.

Kuulostat ihan muslimilta.

Vierailija
57/123 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niimpä. Oli kyllä noissa kuvissa todella kaunis, mutta nykyään kuin kauhugalleriasta kasvot.. Miksi nuoret naiset haluaa pilata noilla toimenpiteillä kasvonsa??

Ja kun jatkavat pari vuotta niin tulos on jotain kammottavan ja pelottavan väliltä. Näitä kammohuulia löytyy mm tunnetulta fitness-typyltä joka on vähän väliä otsikoissa hieman eri aiheesta...

Vierailija
58/123 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoh, miehen perhe luulee että Amerikka on joku ihmemaa Suomeen verrattuna :D Me raukat täältä itäblokin persreiästä haikailemme niin kovasti sinne onnelaan.

Millä kaudella olikaan se Ukrainalainen(?) Andrei ja Espanjalainen mies? Sen kauden päätösjaksossa vakuuttelivat kaikille että kyllä heidän elämänsä euroopassa on ihan yhtä hyvää ja mukavaa kuin ameriikoissa. Amerikkalaiset juontajaa myöten kuuntelivat silmät pyöreinä :D

Vierailija
59/123 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instassa olen nähnyt klipin, jossa tämä Jasmiini kertoo, ettei todellakaan aio tehdä töitä. 'Ehkä jotain sosiaaliseen mediaan'..

On myös Amerikassa kieltänyt koskaan käyttäneensä botoxia tms. . Tälle suomilikalle

siellä ainakin nauretaan täysillä

Vierailija
60/123 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instassa olen nähnyt klipin, jossa tämä Jasmiini kertoo, ettei todellakaan aio tehdä töitä. 'Ehkä jotain sosiaaliseen mediaan'..

On myös Amerikassa kieltänyt koskaan käyttäneensä botoxia tms. . Tälle suomilikalle

siellä ainakin nauretaan täysillä

ei olis linkkiä siihen klippiin?