En ole pystynyt kertomaan 16-vuotiaalleni, että olen menettänyt hiljattain luottotietoni ja siitä syystä moni asia muuttunut
Voisinko kuitenkin kertoa? En vain halua hänen murehtivan liikaa, toki uskon ottavan asiallisesti, mutta silti.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa nyt jo, osamaksuvihaajat, että operaattorilta saa osarilla laitteita aivan korotta. Ei ole yhtään kalliimpi.
Voi olla, mimimituloiselta menee luottotiedot, mutta täyspäiseltä ne menevät jostain muusta syystä kuin muutaman euron luurin osarista. Minäkään en tiedä millä vuokran maksan, koska olen pitkällä sairauslomalla, ja yksi loppui, toinen alkoi ja uutta päätöstä siitä, saanko sen perusteella tukea X vaiko en, odotellessa en tällä hetkellä saa mitään mistään.
Mikähän mystinen osarilla raha-asioiden sössiminen mimullakin tässä nyt mahtaa olla syynä siihen, en saa ekaa kertaa koskaan vuokraa maksettua? Muutaman euron puhelimen osaristako se johtunevi, niinkö? Luuletkos?
Miksi ihmiset ovat tuollaisia? 🤔
Sitten kun noita "muutaman euron osareita" on pahimmillaan kymmeniä... niinkuin useimmilla jotka menettävät luottotiedot. "Ainahan sitä muutaman euron kuussa saa irrotettua" ajatellaan ostohetkellä ja unohdetaan ne jo aikaisemmin otetut osamaksut.
Vierailija kirjoitti:
Miten niitä puhelimiakin menee jatkuvasti rikki? Mulla on, osin työn kautta, näpeissä ollut varmaan 30 puhelinta tällä vuosituhannella...eikä niistä yksikään ole mennyt mitenkään rikki.
Ihan kuin leuhkisit tuolla ostovimmallasi. Miksi ihmeessä tarvitset jatkuvasti uusia puhelimia, jos entiset ovat olleet ihan hyviä eikä yksikään ole mennyt rikki?
Minulla on edessä syövästä kertominen 19 vuotiaalle. Voihan tässä vielä mennä luottotiedotkin.
Tsrmppiä.
Eli 4 kk ollut Yksi puhelin ja sinä aikana et ole ehtinyt hajottaan... No ei tuo saavutus oikein ole.