Oliko Samantha Fox 80- luvulla maailman kaunein nainen?
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Boys boys boys video ja Sabrina uima-altaassa, siinä oli teinipojat ihmeissään..
Kauhee lehmänpuolikas.
80-luvulla oli nätimpiä laulajia, mm. Kylie Minogue, Debbie Gibson, Susanna Hoffs, Debbie Harry etc.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin hänet ysärillä jossain laulamassa, oli tosi pienikokoinen. En tajua puhetta sen rinnoista.
Pidätkö naisista muutenkaan siinä mielessä? Vai miksi et tajua puhetta rinnoista?
Rinnoista puhutaan usein kuin ne olisi jotenkin ihmisestä irrallaan. Ihminen on kokonaisuus, ei esine josta ruuvataan osia irti. Vauva saa ravintoa äidiltään, tosin ruokintaan kelpaisi pienetkin. Se että joskus rinnassa on liikaa rasvakudosta, on jonkinlainen virhe evoluutiossa. Silti tällaista henkilöä ei saa syyllistää, kukaan ei ole ulkomuotoaan valinnut.
kuulehan nyt utare Irmeli. Ne pienemmät rinnat kelpaavat ihan mihin vain. Ne isot ovat luonnon oikkuja ja kaukana normaalista. Ja mitä imettämiseen tulee, niin se rasvakudos ei vaikuta rintarauhasen kokoon lainkaan. Se ainoastaan hankaloittaa vauvan syömistä, eli normaalikokoiset rinnat soveltuvat paremmin alkuperäiseen tarkoitukseensa,eli imettämiseen. Joten nyt lenkille ja lopeta se vessassa salaa syöminen heti!
Mikähän siinä on, että naiset aika usein kuvittelevat kylmän valjuja kalkkunoita hyvän näköisiksi ja seksikkäiksi naisiksi?
Vierailija kirjoitti:
80-luvulla oli nätimpiä laulajia, mm. Kylie Minogue, Debbie Gibson, Susanna Hoffs, Debbie Harry etc.
Laura Branigan, Jennifer Rush, Irene Cara, Whitney Houston, Janet Jackson, Tina Turner, Dale Bozzio, oliko vielä muita?
Samantha jotenkin päätyi Simo Rantalaisen haastateltavaksi Hyviin, Pahoihin ja Rumiin. Se oli parasta TV-viihdettä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura Branigan, Jennifer Rush, Irene Cara, Whitney Houston, Janet Jackson, Tina Turner, Dale Bozzio, oliko vielä muita?
Boy George.
Vierailija kirjoitti:
Samantha jotenkin päätyi Simo Rantalaisen haastateltavaksi Hyviin, Pahoihin ja Rumiin. Se oli parasta TV-viihdettä ikinä.
Mitä siinä tapahtui? En muista vaikka varmasti olen nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simo oli törkeän epäkohtelias ja Samanthalla meni ihon alle. Nykyään ketään ei kohdella niin. Löytynee youtubesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura Branigan oli lähinnä "komea" nainen eikä kaunis. Seuraavat mustia ja TT vielä vanha. Dale Bozziosta en oli kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simo oli törkeän epäkohtelias ja Samanthalla meni ihon alle. Nykyään ketään ei kohdella niin. Löytynee youtubesta.
En löytänyt, vahinko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein muistan, niin käveli haastattelusta kesken ulos. Kameramies zoomaili tisseihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simo oli kiinnostunut lähinnä Samanthan 1986 Posion juhannuskeikan järjestyshäiriöistä, joita SF ei varmasti edes muistanut. Sitten puhe kääntyi siihen että miksi SF halusi vaihtaa hotellia Helsingissä. Kamera zoomasi SF:n poveen mihin reagoi näyttämällä v-merkkiä väärinpäin. Samantha olisi halunnut puhua uudesta sinkustaan mutta Simo sanoi ettei ole kuullut koko "hiton levyä" ja että miten SF kohtasi tulla hänen ohjelmaansa ilman nöyryyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen kundin muna oli mukamas Samantha Foxin pillussa.
Pilluissa nyt ei suurta eroa ole. Kun on nähnyt yhden, on nähnyt ne kaikki.
Miksi miehet sitten haluaisivat mahdollisimman monta naista??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boys boys boys video ja Sabrina uima-altaassa, siinä oli teinipojat ihmeissään..
Kauhee lehmänpuolikas.
Lehmä sulla katsoopi peilistä
Vierailija kirjoitti:
Traci Lordsille 80-luvulla runkattiin.
Ginger Lynn oli paljon kauniimpi.
🇺🇦🇮🇱
Jaahas, vanhat ruppakullit täällä muistelevat aikoja, jolloin mulkku vielä seisoi. Höhöhhö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura Branigan oli lähinnä "komea" nainen eikä kaunis. Seuraavat mustia ja TT vielä vanha. Dale Bozziosta en oli kuullut.
Bonnie Týler, Pat Benatar, Cyndi Lauper, Sam Brown, Cher, Tiffany, Joan Jett, muita?
Denise Pearson oli ehkä kaunein musta naislaulaja, muita mustia kauniita Sade, Donna Summer ja Diana Ross.
Dale Bozzio on Missing Persons yhtyeen laulaja entinen p o r n o näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on, että naiset aika usein kuvittelevat kylmän valjuja kalkkunoita hyvän näköisiksi ja seksikkäiksi naisiksi?
Minä olen huomannut samaa heteronaisissa. Itse siis olen naisista pitävä nainen. No ehkä he vaan eivät osaa katsoa naisia "sillä silmällä". Onhan miestenkin miesmaku erilainen kuin naisten miesmaku. Miehet pitävät niistä laatikkoleukabodareista ja naiset yleensä eivät.
Niin..ei edes suomea osannut. Meillä suomea osaa jo lapsetkin!