Saan varmaan paljon kuraa niskaan, mutta mielestäni tuo Samu Haber on parhaat päivänsä nähnyt.
Katsoin noita Vain elämää-tilin päivityksiä ja on kyllä aika ajanut hänen ohitseen. Nuorempana oli oikeasti komea, mutta nyt näyttää ihan siltä, että ilman julkisuutta ei herättäisi mitään huomiota.
Kommentit (38)
Samu on siirtänyt aika paljon saksalaisten naisten käteisrahoja Suomeen. Hyvin paljon.
Just jop mammat haukkumassa rumaksi setämieheksi jonka musa on paskaa. Kuitenkin sillä on av mammoja nuorempi ja kauniimpi muikkeli ja tilit täynnä rahaa.
Avenuen musiikki uppoaa saksalaisiin, sillä kaikissa kappaleissa on marssin poljento. Ja wohl!
Vierailija kirjoitti:
Ällö mies ja mauton bändi. Olleet aina.
Miksi kaikki aina sanoo sitä ällöksi? Mikä siinä on ällöä?
Ihan söötti mies ja ok musiikkia. Mun mielestä iän myötä saanut lisää karismaa, nuorempana ei kolahtanut ollenkaan.
Mutta tällä uusimmalla Vain Elämää -kaudella mua häiritsi se rahoilla leuhkiminen (joo, oli olevinaan vitsiä, mutta vitsi lakkaa naurattamasta kun sitä hokee liian pitkään) ja tietynlainen "vauhkoaminen". Oli jotenkin tosi innoissaan monista asioista ja mulle ainakin tuli sellainen olo, että näytteli ison osan ruutuajastaan. Esim. ne loputtomat high fivet ym. Tähän kyllä syyllistyi muutama muukin tuolla kaudella, mm. Lauri Tähkä.
Miksi pitää arvostella ihmisten ulkonäköä? Musiikkia voi arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää arvostella ihmisten ulkonäköä? Musiikkia voi arvostella.
Ei se rupsahtanut ulkonäkökään, mutta se iän, ulkoisen olemuksen ja henkisen käyttäytymisen epäsuhta...
Minusta Samu tekee oikeasti hyviä kertosäkeitä ja koukkuja. Ehkä verse -osiot voisivat olla vähän vivahteekkaammin laulettuja. Samun ääni toimii korkealta ja kovaa
Ikinä en ole ymmärtänyt bändinsä hekutusta enkä itse miehen. Mutta olenkin mies itse. Yleensä kyllä silti ymmärrän, mitä naiset näkevät joknu tunnetun muehen ulkonäössä. Haberin kohdalla en ole koskaan tajunnut. Niin perusjamppa kuin olla ja voi.
Samu on ikääntyessään tullut vain paremman näköiseksi. Ja mikä ääni. Aahh...
Huhtikuussa 2025 täyttää pikkujuntti jo 49 v.
Onko MIES ? Kaapissa ?
Ei kelvannut Linnan kutsut, toivottavasti ei enää ikinä uudelleen kutsuta kun ei kelvannut.
2015 oli todella paistikkaassa kunnossa