Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet menettävät kiinnostuksensa minuun aina?

Vierailija
17.10.2019 |

Olen eronnut 7 vuoden suhteesta 2018 vuoden alussa. Sen jälkeen olen tapaillut erilaisella menestyksellä miehiä. Yksi lemppasi muutaman kuukauden tapailun jälkeen toisen naisen takia, joka sattui todella paljon. Yhtä heppua tapailin himpun verran alle puoli vuotta, joka pisti sitten poikki. Nyt olen taas toukokuusta asti tapaillut miestä, johon olen korviani myöten rakastunut. Meidän välillä 150 km. Viestit on lennelleet päivittäin. Hellittelynimiä, toisen kehumista, kuulumisten vaihtelua sekä mies soitteli joka ilta kaiken lisäksi.

Nähtiin viimeeksi viime vklp ja sen jälkeen mies on edelleen laittanut oma-aloitteisesti viestejä paitsi nyt tänä aamuna. Tuon tapaamisen jälkeen katosivat sydämet ja hellitelynimet viesteistä eikä ole puheluita kuulunut. Jotenkin intuitio sanoo, että taas kohtaan sen saman asian kuin aina ennenkin. Mies menettää mielenkiintonsa. En roiku, en ahdistele kyselemällä suhteen tilasta.. Olen ehkä liiankin passiivinen viestin laittamisessa ja soittelussa. Mutta tähänkin on syy se, että olen huomannut aktiivisen roolin viestien laittajana ajavan miehen vielä varmemmin pois ja pelkään, että minuun sattuu, jos mies ilmoittaakin, että tämä on nyt tässä. Olen tarkastellut todella paljon omaa käytöstäni ja toimintamallejani suhteen alussa. Ja olen niitä myös muokannut, mutta en jaksa aina syytä etsiä itsestäni. Tuntuu etten kelpaa kenellekään omana itsenäni.

En odota varsinaisesti neuvoja, purin vain mieltäni... :(

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä mieheltä äläkä täältä! Saattaa olla väsynyt eikä siksi jaksa hellitellä.

Vierailija
2/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a, vaikea sanoa. Itselläni on miehenä sama ongelma naisten kanssa :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että tuo mies ei ole pelimies, jolla on ollut muitakin kierroksessa ja ettei tuo katoaminen liity sinuun persoonana, löysi vain parempaa seuraa?

Vierailija
4/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla varmaan on lapsia? Miehet ei halua "lapsellista" naista.

Vierailija
5/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta tähänkin on syy se, että olen huomannut aktiivisen roolin viestien laittajana ajavan miehen vielä varmemmin pois"

En nyt ihan ymmärrä. Olet ollut nyt passiivinen oman viestittelysi suhteen ja miehistä on kadonnut 3/3. Miten aktiivinen rooli voisi johtaa tuota huonompaan tulokseen?

Vierailija
6/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että tuo mies ei ole pelimies, jolla on ollut muitakin kierroksessa ja ettei tuo katoaminen liity sinuun persoonana, löysi vain parempaa seuraa?

Enhän minä voi olla varma onko pelimies ja onko löytänyt parempaa seuraa... Mikään ei ole koskaan varmaa, kuten olen sen jo monta kertaa huomannut. Tuntuupas pahalta :/

Vierailija
7/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin on vähän samanlainen ongelma, aina kun yritän ghostata niin muija ei tajua vihjeitä vaan laittaa edelleen viestiä niinkuin mikään ei olisi muuttunut...

Vierailija
8/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma...

Vierailija
9/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma...

(siis sama kuin aapeella)

Vierailija
10/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi on, mutta niin on ollut kaikilla näillä miehilläkin eikä lapset mielestäni ole millään tavalla liittyneet tapailujen poikki menemiseen. Siitä olen varma. Omituistahan se olisi, jos itsellä on lapsia ja naisen lapsi kumminkin haittaisi? ap 

Vierailija
11/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma...

(siis sama kuin aapeella)

Tosin minut lempataan jo parin viikon päästä.

Vierailija
12/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko ehkä jotenkin ihmisenä tylsä ja ennalta-arvattava? Sinut on siis ikäänkuin "nähty" muutaman kuukauden sisällä eikä mitään uutta tunnu olevan enää tarjolla.

Vierailija
13/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aivan sama. On alkanu tuntuun, että mussa on jotain vikaa oltava, koska sama kaava toistuu. Että mies alussa hyvinkin innoissaan, mä pikkuhiljaa voitan arkuuteni ja lämpenen ja ihastun, hetken ollaan molemmat tykästyneitä kunnes mies viilenee. Ja sama homma toistunut nyt kaksi kertaa. Ja pahinta on, että omasta mielestäni kaikki ollu tosi hyvin, hauskaa yhessä, vetovoimaa etc. ja näin ei oo sit ollutkaan, kun vaan mun puolella. Etten osaa ollenkaan lukea toista vaan menee aivan metsään. Sitä onkin vaikee treenata, vissiin ihastuminen sekottaa päätä.

Vierailija
14/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti nuo "lapselliset" naiset näyttävät vallan hyvin pariutuneen.

Luultavasti ap alitajuisesti tapailee miehiä jotka eivät ole valmiita sitoutumaan tai olevat muuten vääränlaisia hänelle joten "turvallinen" kohde itsensänsä satuttamisen pelossa, kun alitajuisesti jo tiesi että ei tule toimimaan, itsesuojelumeganismi menettämisen ja pettymisen pelosta, minkä on eron myötä kokenut? Voi myös olla että tiedostamattaan itse sabotoi orastavat suhteenalut

Tuo nyt vain oli yksi veikkaus, vaikea tähän mitään järkevää on sanoa, kun ei ole jälleen kuin yksi puoli tarinasta, eli ap näkemys, asiaahan pitäisi kysyä miehiltä, jos se ap.ta häiritsee voihan sitä kysyä.

Vierailija
15/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ajatusmalli taitaa koskettaa lähinnä Suomea. Muilla naapureilla ei tunnu olevan miesten taikka naisten suhteen tällaista ongelmaa. Ruotsissakin on syntyvyys alkanut nousemaan kantaruotsalaisten keskuudessa mikä kielii siitä että olemme ns. modernimpi maa mitä Ruotsi. Tuolla pyörii parasta aikaa yksi toinenkin keskustelu jossa keskustellaan miehen haluttomuudesta saada lapsia. Aiemmin Ruotsia pidettiin naisvaltaisena sekä tulevana syntyvyyskato maana vaan roolit ovat tässä lyhyessä ajassa vaihtuneet päittäin.

Vierailija
16/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko ehkä jotenkin ihmisenä tylsä ja ennalta-arvattava? Sinut on siis ikäänkuin "nähty" muutaman kuukauden sisällä eikä mitään uutta tunnu olevan enää tarjolla.

Eikö nyt jo kuukaudessa selviä, onko joku tylsä vai ei?

Eikö toisaalta monetkin ihmiset ole ennalta-arvattavia ja siinä mielessä tylsiä? Harva on oikeasti todella mielenkiintoinen ja tällaisen kanssa eläminen voi olla myös raskasta.

En vaan oikeasti usko, että ap:ssa on edes mitään vikaa, hän vain naiselliseen tapaan uskoo, että kaikki johtuu hänestä itsestään.

Vierailija
17/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa olevat miehet haluavat hetken huumaa?

Vierailija
18/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut tottelevainen ennenkaikkea sängyssä.

Vierailija
19/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehille enää kelpaakaan kuka tahaansa nainen?

Vierailija
20/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nyt jo kuukaudessa selviä, onko joku tylsä vai ei?

Eikö toisaalta monetkin ihmiset ole ennalta-arvattavia ja siinä mielessä tylsiä? Harva on oikeasti todella mielenkiintoinen ja tällaisen kanssa eläminen voi olla myös raskasta.

En vaan oikeasti usko, että ap:ssa on edes mitään vikaa, hän vain naiselliseen tapaan uskoo, että kaikki johtuu hänestä itsestään.

Sivusta hyppään että jos huomaa jatkuvasti toistavansa samaa kaavaa on ihan hyvä pysähtyä miettimään että miksi ja se itsetutkiskelu on silloin ihan hyvä, koska se kaavan toistaja on aina itse, oli asia sitten mikä tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme