Arjen pienet ärsyttävät asiat (miehessä)
Miksi ärsyttää:
Ruokailun äänet
Sohvalla syöminen
Vessassa käynnin äänet
Kengät jalassa kävely sisällä
Jotkut hajut
ym.
Miten kestätte puolisonne ääniä/hajuja?
Pakko olla välillä yksin lomalla.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Partakarvat kylppärin lavuaarissa naaman siistimisen jälkeen -_- Eikö niitä voisi siitä pyyhkäistä pois ihan itse. Ei vissiin.
Mitkä helvetin partakarvat lavuaarissa? Taas niin tekemällä tehtyä naisen muka uhriutumista.
Entäs ne sinun miljoonat kosmetiikkatörppösi, jotka valtaavat koko vessan/kylppärin?
Ne partakarvat, jotka irtoaa, kun partaa siistii saksilla. Etkö tosiaan tiedä?
Tässä ei kysytty, mikä minun tekemisistäni ärsyttää. Jestas. Ja minä osaan siivota jälkeni. En jaksaisi siivota toisen aikuisen ihmisen jälkiä.
Totta kai kysytään. Jos haluat arvostella toista, sinun pitää kestää myös itsesi arvostelu.
-ohis
Aloituksessa ei kysytty. Siksi en siihen vastannut. Kestän aivan mainiosti itseeni kohdistuvan arvostelun, jos se on paikallaan - sinun ei ollut. Eikä edes osunut siihen kohtaan, jossa olisi arvosteltavaa.
Ookei... Eli aloitit ketjun ajatuksella "ei saa esittää eriäviä ajatuksia, vain minua puoltavia". No hei kuule tsemppiä sinun elämääsi ja toivottavasti ketään ei jatkossakaan kiinnosta sinun vähäinen aivotoiminta millään tavalla. Painun pehkuihin enkä ajattele sinun pierujasi.
Kun argumentit loppuvat...
No todellakin jään kuuntelemaan, jos niitä argumentteja on. Mutta jos argumentti on "mies on ärsyttävä, minussa ei ole mitään vikaa", loggaan ulos.
Se on just se mun argumentti. Ainoa. Loggaa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Partakarvat kylppärin lavuaarissa naaman siistimisen jälkeen -_- Eikö niitä voisi siitä pyyhkäistä pois ihan itse. Ei vissiin.
Mitkä helvetin partakarvat lavuaarissa? Taas niin tekemällä tehtyä naisen muka uhriutumista.
Entäs ne sinun miljoonat kosmetiikkatörppösi, jotka valtaavat koko vessan/kylppärin?
Ne partakarvat, jotka irtoaa, kun partaa siistii saksilla. Etkö tosiaan tiedä?
Tässä ei kysytty, mikä minun tekemisistäni ärsyttää. Jestas. Ja minä osaan siivota jälkeni. En jaksaisi siivota toisen aikuisen ihmisen jälkiä.
Totta kai kysytään. Jos haluat arvostella toista, sinun pitää kestää myös itsesi arvostelu.
-ohis
Pelle argumentti ja vissiin olet siitä vielä ylpeäkin. AInakin ansaitset miehen, joka käy hermoillesi. Epäilemättä käyt monen muun hermoille itse.
Aloituksessa ei kysytty. Siksi en siihen vastannut. Kestän aivan mainiosti itseeni kohdistuvan arvostelun, jos se on paikallaan - sinun ei ollut. Eikä edes osunut siihen kohtaan, jossa olisi arvosteltavaa.
Ookei... Eli aloitit ketjun ajatuksella "ei saa esittää eriäviä ajatuksia, vain minua puoltavia". No hei kuule tsemppiä sinun elämääsi ja toivottavasti ketään ei jatkossakaan kiinnosta sinun vähäinen aivotoiminta millään tavalla. Painun pehkuihin enkä ajattele sinun pierujasi.
Kun argumentit loppuvat...
No todellakin jään kuuntelemaan, jos niitä argumentteja on. Mutta jos argumentti on "mies on ärsyttävä, minussa ei ole mitään vikaa", loggaan ulos.
Se on just se mun argumentti. Ainoa. Loggaa ulos.
Älkää hei vastailko enää tolle yhdelle jankkajankalle... Don't feed the troll!
Vierailija kirjoitti:
Huono käsihygienia ja sormin hampaiden kaivelu. "no mutku siellä oli hampaan välissä ..." No ihan miten vaan, ei voi olla liikaa vaadittua, että pesee kätensä ennenkuin aloittaa tekemään yhtään mitään. Mun puolesta on yksi ja sama jos hän itse alkaa halailla posliinialttaria, mutta minä en halua sairastua mukana.
Jahas, bakteerikammoinen yksilö bongattu. Tämä ihminen kantaa matkamallin käsidesipulloa käsilaukussaan, se on saletti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap voi aina erota. Ai niin, se miehen lompakko.
Ei noi ole sellaisia syitä, miksi eroaisi. Joskus vaan ärsyttää, ja se on normaalia.
Vai olisiko sinusta parempi vaihtoehto erota kuin avautua anonyyminä keskustelupalstalla ja sitten jaksaa taas eri tavalla niitä ärsyttäviä ominaisuuksia?
Kaikki me ei muuten olla miestemme kanssa sen lompakon takia, toisin kuin sinä. Älä siis yleistä.
Ruikutiruikuti. Eroa jos et kestä miestäsi. Saatanan taliaivo.
Mene vaikka kävelylle rauhoittumaan, ei ole normaalia tuollainen kirjoittelu.
Kestän hyvin, kun saan välillä avautua.
Näytäpä kirjoituksesi miehellesi, onko kanttia? Eipä tietenkään
Näytä sinä kirjoituksesi äidillesi tai esimiehellesi. Onko kanttia? Eipä tietenkään.
MINULLA olisi kanttia näyttää miehelleni, mutten halua pahoittaa hänen mieltään. Se, että avaudun netissä pikkuasioista, jotka todella pitkän parisuhteen ajalta ärsyttävät, on aika pientä. Ihmettelen, miksi ne ovat sinulle nyt noin iso asia :D
SE että mollaat miestäsi netissä, kertoo siitä, että ei ole todellakaan mikään pieni asia mielestäsi.
Miksi ruikutat netissä, jos ne eivät ole mitään? On se niin mukavaa haukkua miestäsi netissä, eikö vaan?
Mitenkäs ne omat menkkasotkusi ja hiuksesi? Paskanhajusi ja siivottomuutesi?
Kerro mulle nyt ihan oikeasti, mikä hiertää. Miksi tämä asia on sinulle niin iso? Ei ole normaalia!
Kerro sinä minulle, onko sinulla mitään muuta elämää kuin tämä palsta?
Miehesi asiat kuuluvat tälle palstalle? Millä oikeutuksella? Sillä että sinä saat huomiota haukkumalla miestäsi?
Minulla on hyvinkin rikas elämä. Toisin kuin sinulla vaikuttaa olevan.
Kukaa ei tunnista miestäni viesteistäni. Niistä ei ole MITÄÄN haittaa hänelle. Päin vastoin, kun ei tarvitse niistä motkottaa hänelle.
Ei kukaan HAE HUOMIOTA haukkumalla miestään, vaan vertaistukea: kaikilla muillakin on ärsytyskohteita.
Sinä olet todella väsyttävä ja kyllästyttävä.
Eli olet miestäsi haukkuva naislapsi, joka ei pärjää ilman miestään hakkuvan kanalauman kotkotusta elämässäsi. Hauku nyt miehesi niin paskaksi kuin pystyt, kyllä lehmät komppaa sinua ja huutelevat sikamiestä. Olet voittaja tämän jälkeen ja elämäsi on niiiiiiiiiiiiiiiiin auvoisaa kun saat tukea palstalehmiltä.
Anna palaa! Hauku nyt niin paljon kuin pystyt!
Vierailija kirjoitti:
Se jatkuva sotkeminen, ei korjaa jälkiään. Varsinkin keittiö on kamalassa siivossa kun herra laittaa iltapalaa pitkin iltaa ja pöydät on täynnä jätettä, hedelmänkuoria, tyhjiä pakkauksia, kuivumaan jätettyjä leipiä ja likaisia astioita. Masentava näky aamulla kun menet keittiöön.
Meillä tekee tätä samaa. Roskat laitetaan tiskipöydälle roskiskaapin yläpuolelle (joskus vaikka roskikseen mahtuisi). Ja jos roskis on täynnä, ei sitä oivalla viedä. Nyt varsinkin korostuu, kun olen itse jalka paketissa enkä pääse viemään roskia. Tuntuu jotenkin tyhmältä olla juomassa aamukahvia ja mies katsahtaa roskikseen, toteaa sen olevan täynnä ja laittaa roskat tiskipöydälle. Ja minun pitää sitten sanoa, että voisitko viedä roskat. "Ai joo".
Toinen on kylpyhuoneen kaappi, roskat jäävät sinne. Kerran tyhjensin neljä tyhjää deodoranttia kph:n roskikseen (joka on siinä lavuaarin alla, jonka yläpuolella se peilikaappi on).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenän ja perseen kaivaminen unissaan
Se että aina on tv päällä ja sieltä tulee jalkapalloa
Menneekö sormi ensin nennään ja sieltä pyllyhyn vai toiste päin...?
Mulla tuli tästä mieleen, että mun mies raapii itseään ja haistelee sitten sormiaan. Ja eksä teki samaa. Eikä siis esim. *ersettä raavi ja haistele, mutta melkein kaikkialta muualta. Raapii säärtä -> haistaa sormia. Raapii kainaloa -> haistaa sormia. Raapii poskeaan -> haistaa sormia.
Tavallaan se on aika kiehtovaa. Tulee mieleen, että se on jokin luolamiesaikainen tapa tarkistaa terveydentila feromoneista tms.
Mutta kyllä se on alkanut myös ärsyttää. MIKSI haistelette?!
Ei kai vaan sattuis alkaa P:llä etunimi...?
Mun miehessä ärsyttävin ominaisuus on ajanhallinnan totaalinen puute. Ei osaa arvioida miten paljon mihinkin menee aikaa (vaikka olisi tuttu miljoonaan kertaan tehty asia jo) ja on sitten aina myöhässä. Ei koskaan mene ajanhallinta niin pieleen että olisi ajoissa. Ja minulle aina kommentoi että "Älä ressaa, aikaa on"... Kun tiedän, että jos 45 min päästä pitää olla jossakin, matkaan menee 40 min, ja mies ei ole vielä käynyt suihkussakaan. Minä kun olen sellainen (mikä miestä varmasi ärsyttää) että haluan aina olla ajoissa kaikkialla. Mieluummin hieman etuajassa ja sitten tapan hetken aikaa siellä päässä kuin yhtään myöhässä. Ja siis tuosta myöhästelystä on huomauteltu muiltakin tahoilta mikä on ihan hirveän kiusallista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli tästä mieleen, että mun mies raapii itseään ja haistelee sitten sormiaan. Ja eksä teki samaa. Eikä siis esim. *ersettä raavi ja haistele, mutta melkein kaikkialta muualta. Raapii säärtä -> haistaa sormia. Raapii kainaloa -> haistaa sormia. Raapii poskeaan -> haistaa sormia.
Tavallaan se on aika kiehtovaa. Tulee mieleen, että se on jokin luolamiesaikainen tapa tarkistaa terveydentila feromoneista tms.
Mun miehessä ärsyttävin ominaisuus on ajanhallinnan totaalinen puute. Ei osaa arvioida miten paljon mihinkin menee aikaa (vaikka olisi tuttu miljoonaan kertaan tehty asia jo) ja on sitten aina myöhässä. Ei koskaan mene ajanhallinta niin pieleen että olisi ajoissa. Ja minulle aina kommentoi että "Älä ressaa, aikaa on"... Kun tiedän, että jos 45 min päästä pitää olla jossakin, matkaan menee 40 min, ja mies ei ole vielä käynyt suihkussakaan. Minä kun olen sellainen (mikä miestä varmasi ärsyttää) että haluan aina olla ajoissa kaikkialla. Mieluummin hieman etuajassa ja sitten tapan hetken aikaa siellä päässä kuin yhtään myöhässä. Ja siis tuosta myöhästelystä on huomauteltu muiltakin tahoilta mikä on ihan hirveän kiusallista...
Ei ala P:llä kummankaan nimi. (Oh God, niitä on siis enemmänkin!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytetyt bokserit jätetty lattialle sängyn viereen, siinä alle kahden metrin päässä olisi pyykkikori. Ärsyttää ja olen asiasta sanonut, mutta ei muuta tapaansa. Ei ole syy eroon, kunhan vaan ärsyttää. Ei kukaan ole täydellinen
Oletko itse? Olet vissiin.
"Ei kukaan ole täydellinen" viittaa siihen että ihan kaikissa on jotain vikaa, minussakin. Se että toisessa ihmisessä ärsyttää jokin asia ei tarkoita että ihminen pitäisi itseään täydellisenä. Ihmeen aggressiivisia mielensäpahoittajia täälläkin pyörii, kun tuollaisestakin keksitään vetää herne nenään.
Joku mies sukupuolen edustajako täällä käy alapeukuttaa ja pätemään :D
Vierailija kirjoitti:
Joku mies sukupuolen edustajako täällä käy alapeukuttaa ja pätemään :D
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa, vai miten se menikään...
Ilmeisesti miehet noin yleensä on aika sotkuisia 😊 Kiitos kommenteista, en ole yksin asian kanssa. En jaksa nalkuttaa miehelle, helpompaa olla hiljaa tai siivota kun ei jaksa riidellä ihan pienestä. Ärsyttää ärsyttää aina vaan, mutta yksin olo tosiaan auttaa mulla tähän. Siinä tulee jo sitten ikävä sitä miestä kun ottaa välillä etäisyyttä, ei kaadu arki niskaan. Ja tulot on suunnilleen samat. Terveisin ap
Hajamielisyys. Eihän professori itse sille mitään voi, mutta joskus pitää ottaa pihan puolella happea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono käsihygienia ja sormin hampaiden kaivelu. "no mutku siellä oli hampaan välissä ..." No ihan miten vaan, ei voi olla liikaa vaadittua, että pesee kätensä ennenkuin aloittaa tekemään yhtään mitään. Mun puolesta on yksi ja sama jos hän itse alkaa halailla posliinialttaria, mutta minä en halua sairastua mukana.
Jahas, bakteerikammoinen yksilö bongattu. Tämä ihminen kantaa matkamallin käsidesipulloa käsilaukussaan, se on saletti.
Noup. Ihan tavallinen käsihygienia riittää: vessassa asioinnin yhteydessä vesipesu saippuan kanssa riittää. Samoin kun saapuu kotiin tai aloittaa ruokailun/ruoanlaiton. Ja mulle on yksi lysti, että kuinka paljon toinen sairastelee, iteppä siinä kärsii. Mutta olihan se ikävää, kun toinen noroyrjöskelee talouden ainoassa vessassa ja tartuttaa muut siinä ohessa. Koettu on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo voi olla myös vallankäyttöä. Eli henkistä väkivaltaa.
Tämä on/oli aika erikoinen ketju. Jollain ihan mikä tahansa mainittu asia meni välittömästi ihon alle.
Hali hali kumbayah, eihän noissa kikuliolennoissa koskaan mikään ärsytä :D
Aivan hyvin voisin kirjoittaa myös omalla naamallani näitä. Kyllä mies tietää, miten ärsyttää. Ja samanlaisia asioita osaisi minustakin kertoa. Minua ei tosiaankaan haittaisi, jos avautuisi anonyyminä (tai nimelläänkin vaikkapa Facebookissa) minun ärsyttävistä ominaisuuksistani :D Tämä ei tosiaan ole minulle niin iso asia kuin sinulle tuntuu olevan.