Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arjen pienet ärsyttävät asiat (miehessä)

Vierailija
16.10.2019 |

Miksi ärsyttää:
Ruokailun äänet
Sohvalla syöminen
Vessassa käynnin äänet
Kengät jalassa kävely sisällä
Jotkut hajut
ym.
Miten kestätte puolisonne ääniä/hajuja?
Pakko olla välillä yksin lomalla.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Partakarvat kylppärin lavuaarissa naaman siistimisen jälkeen -_- Eikö niitä voisi siitä pyyhkäistä pois ihan itse. Ei vissiin.

Mitkä helvetin partakarvat lavuaarissa? Taas niin tekemällä tehtyä naisen muka uhriutumista.

Entäs ne sinun miljoonat kosmetiikkatörppösi, jotka valtaavat koko vessan/kylppärin?

Ne partakarvat, jotka irtoaa, kun partaa siistii saksilla. Etkö tosiaan tiedä?

Tässä ei kysytty, mikä minun tekemisistäni ärsyttää. Jestas. Ja minä osaan siivota jälkeni. En jaksaisi siivota toisen aikuisen ihmisen jälkiä.

Totta kai kysytään. Jos haluat arvostella toista, sinun pitää kestää myös itsesi arvostelu.

-ohis

Aloituksessa ei kysytty. Siksi en siihen vastannut. Kestän aivan mainiosti itseeni kohdistuvan arvostelun, jos se on paikallaan - sinun ei ollut. Eikä edes osunut siihen kohtaan, jossa olisi arvosteltavaa.

Ookei... Eli aloitit ketjun ajatuksella "ei saa esittää eriäviä ajatuksia, vain minua puoltavia". No hei kuule tsemppiä sinun elämääsi ja toivottavasti ketään ei jatkossakaan kiinnosta sinun vähäinen aivotoiminta millään tavalla. Painun pehkuihin enkä ajattele sinun pierujasi.

Vierailija
22/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytetyt bokserit jätetty lattialle sängyn viereen, siinä alle kahden metrin päässä olisi pyykkikori. Ärsyttää ja olen asiasta sanonut, mutta ei muuta tapaansa. Ei ole syy eroon, kunhan vaan ärsyttää. Ei kukaan ole täydellinen

Oletko itse? Olet vissiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies selkeästi tunnisti itsensä noista ap:n jutuista xD

Mun miehessä ärsyttää:

- maiskuttaminen syödessä

- se että pyykit jää lojumaan minne sattuu ja niitä ei itse pestä, ja sitten mulle napistaan kun ei ole puhtaita vaatteita

- KAIKKI jää niille sijoilleen missä niitä ikinä vain sattuu käyttämään

- ja hyppii koko ajan tekemisestä toiseen, joten niitä keskeneräisiä asioita on koko ajan kämppä täynnä ja niin ne vaan jää siihen ikuisiksi ajoiksi jos en siivoa niitä tai pyydä miestä siivoamaan (onko itse niille sokea?)

- kun hämmentää ruokaa, ottaa aina uuden välineen siihen ja laittaa vanhan tiskialtaaseen. Ja sitten napisee kun ei ole tarpeeksi esim. kauhoja

Vierailija
24/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap voi aina erota. Ai niin, se miehen lompakko. 

Ei noi ole sellaisia syitä, miksi eroaisi. Joskus vaan ärsyttää, ja se on normaalia.

Vai olisiko sinusta parempi vaihtoehto erota kuin avautua anonyyminä keskustelupalstalla ja sitten jaksaa taas eri tavalla niitä ärsyttäviä ominaisuuksia?

Kaikki me ei muuten olla miestemme kanssa sen lompakon takia, toisin kuin sinä. Älä siis yleistä.

Ruikutiruikuti. Eroa jos et kestä miestäsi. Saatanan taliaivo. 

Mene vaikka kävelylle rauhoittumaan, ei ole normaalia tuollainen kirjoittelu.

Kestän hyvin, kun saan välillä avautua.

Näytäpä kirjoituksesi miehellesi, onko kanttia? Eipä tietenkään

Näytä sinä kirjoituksesi äidillesi tai esimiehellesi. Onko kanttia? Eipä tietenkään.

MINULLA olisi kanttia näyttää miehelleni, mutten halua pahoittaa hänen mieltään. Se, että avaudun netissä pikkuasioista, jotka todella pitkän parisuhteen ajalta ärsyttävät, on aika pientä. Ihmettelen, miksi ne ovat sinulle nyt noin iso asia :D

SE että mollaat miestäsi netissä, kertoo siitä, että ei ole todellakaan mikään pieni asia mielestäsi.

Miksi ruikutat netissä, jos ne eivät ole mitään? On se niin mukavaa haukkua miestäsi netissä, eikö vaan?

Mitenkäs ne omat menkkasotkusi ja hiuksesi? Paskanhajusi ja siivottomuutesi?

Vierailija
25/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Partakarvat kylppärin lavuaarissa naaman siistimisen jälkeen -_- Eikö niitä voisi siitä pyyhkäistä pois ihan itse. Ei vissiin.

Mitkä helvetin partakarvat lavuaarissa? Taas niin tekemällä tehtyä naisen muka uhriutumista.

Entäs ne sinun miljoonat kosmetiikkatörppösi, jotka valtaavat koko vessan/kylppärin?

Tässä ei kysytty, mikä minun tekemisistäni ärsyttää. Jestas. Ja minä osaan siivota jälkeni. En jaksaisi siivota toisen aikuisen ihmisen jälkiä.

Totta kai kysytään. Jos haluat arvostella toista, sinun pitää kestää myös itsesi arvostelu.

-ohis

Aloituksessa ei kysytty. Siksi en siihen vastannut. Kestän aivan mainiosti itseeni kohdistuvan arvostelun, jos se on paikallaan - sinun ei ollut. Eikä edes osunut siihen kohtaan, jossa olisi arvosteltavaa.

Ookei... Eli aloitit ketjun ajatuksella "ei saa esittää eriäviä ajatuksia, vain minua puoltavia". No hei kuule tsemppiä sinun elämääsi ja toivottavasti ketään ei jatkossakaan kiinnosta sinun vähäinen aivotoiminta millään tavalla. Painun pehkuihin enkä ajattele sinun pierujasi.

Kun argumentit loppuvat...

Vierailija
26/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kopeloi munikkeleitaan sohvalla kun katsomme telsua. Yäk. Ja välillä unissaan pieree kovalla voimalla. Joskus jopa minua kohti. 😵 Myös pissaamisen ääni etoo. Pitääkö suoraan veteen laskea??

Vierailija
27/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajotkaa paskaanne, miesvihaajat

Vierailija
28/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noi ole sellaisia syitä, miksi eroaisi. Joskus vaan ärsyttää, ja se on normaalia.

Vai olisiko sinusta parempi vaihtoehto erota kuin avautua anonyyminä keskustelupalstalla ja sitten jaksaa taas eri tavalla niitä ärsyttäviä ominaisuuksia?

Kaikki me ei muuten olla miestemme kanssa sen lompakon takia, toisin kuin sinä. Älä siis yleistä.

Näytä sinä kirjoituksesi äidillesi tai esimiehellesi. Onko kanttia? Eipä tietenkään.

MINULLA olisi kanttia näyttää miehelleni, mutten halua pahoittaa hänen mieltään. Se, että avaudun netissä pikkuasioista, jotka todella pitkän parisuhteen ajalta ärsyttävät, on aika pientä. Ihmettelen, miksi ne ovat sinulle nyt noin iso asia :D

SE että mollaat miestäsi netissä, kertoo siitä, että ei ole todellakaan mikään pieni asia mielestäsi.

Miksi ruikutat netissä, jos ne eivät ole mitään? On se niin mukavaa haukkua miestäsi netissä, eikö vaan?

Kerro mulle nyt ihan oikeasti, mikä hiertää. Miksi tämä asia on sinulle niin iso? Ei ole normaalia!

Vierailija
29/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh mitäs nyt näitä. Huono käsihygienia ja sormin hampaiden kaivelu. "no mutku siellä oli hampaan välissä ..." No ihan miten vaan, mun puolesta voit sairastaa kaikki norot ja flunssat, mutta mä en itselleni niitä kaipaa.

Ja ehkä tietty perusjärki siivoamisesta puuttuu: ei ihan hirväesti kannata lähteä imuroimaan jos on vielä lattiapinta-ala täynnä tavaraa. Kuten eteisessä kengät ja reput hujanhajan. Mutta, kaippa sitä pitää olla tyytyväinen, että imuroi sentään. (Pitää tehdä sitten itse, kun jos tarvitsee parempaa jälkeä.)

Paskarantut jää pönttöön, peili täynnä hammastahnaroiskeita, lavuaari räitty ja täynnä kaikkea köhnää. Ei noista jaksa natkuttaa ja valittaa. Se on nyt vaan se hinta, että toisen kanssa on. Joka tapauksessa yksin ollessanikin pyyhkisin ja putsaisin paikkoja. Menkööt nyt samalla, vaikka jäljet eivät ole minun jäljiltä. Ainoa todellisesti riepova asia on keittiössä huono hygienia. Ei voi olla liikaa vaadittua, että pesee kätensä ennenkuin aloittaa tekemään yhtään mitään. Mun puolesta on yksi ja sama jos hän itse alkaa halailla posliinialttaria, mutta minä en halua sairastua mukana. 

Ja, ennenkuin kukaan huutelee niin minä olen se, joka tässä taloudessa tienaan enemmän. Miehen tulot mun vuosituloihin verraten on noin 75%.

Ihan mussukka tuo on, mutta vähän kuin lapsen kanssa asuisi. Ja juu ei, hän ei kokoa mitään huonekaluja, siirtele niitä tai remontoi. Tässä yhdessäolon aikana mitä huonekaluja on ostettu, niin minä olen ne koonnut. 

Vierailija
30/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies leikkaa varpaankynnet OLKKARISSA aina kun olen imuroinut 🙄 jokusen kerran olen asiasta maininnut, hetken leikkaa kyntensä wc:ssä, mutta...

Luin ensin että "lakkaa".

Vierailija
31/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajotkaa paskaanne, miesvihaajat

Ei ole tainnut kukaan muu täällä hajota kuin sinä :O

Vierailija
32/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jatkuva sotkeminen, ei korjaa jälkiään. Varsinkin keittiö on kamalassa siivossa kun herra laittaa iltapalaa pitkin iltaa ja pöydät on täynnä jätettä, hedelmänkuoria, tyhjiä pakkauksia, kuivumaan jätettyjä leipiä ja likaisia astioita. Masentava näky aamulla kun menet keittiöön.

Vierailija
33/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh mitäs nyt näitä. Huono käsihygienia ja sormin hampaiden kaivelu. "no mutku siellä oli hampaan välissä ..." No ihan miten vaan, mun puolesta voit sairastaa kaikki norot ja flunssat, mutta mä en itselleni niitä kaipaa.

Ja ehkä tietty perusjärki siivoamisesta puuttuu: ei ihan hirväesti kannata lähteä imuroimaan jos on vielä lattiapinta-ala täynnä tavaraa. Kuten eteisessä kengät ja reput hujanhajan. Mutta, kaippa sitä pitää olla tyytyväinen, että imuroi sentään. (Pitää tehdä sitten itse, kun jos tarvitsee parempaa jälkeä.)

Paskarantut jää pönttöön, peili täynnä hammastahnaroiskeita, lavuaari räitty ja täynnä kaikkea köhnää. Ei noista jaksa natkuttaa ja valittaa. Se on nyt vaan se hinta, että toisen kanssa on. Joka tapauksessa yksin ollessanikin pyyhkisin ja putsaisin paikkoja. Menkööt nyt samalla, vaikka jäljet eivät ole minun jäljiltä. Ainoa todellisesti riepova asia on keittiössä huono hygienia. Ei voi olla liikaa vaadittua, että pesee kätensä ennenkuin aloittaa tekemään yhtään mitään. Mun puolesta on yksi ja sama jos hän itse alkaa halailla posliinialttaria, mutta minä en halua sairastua mukana. 

Ja, ennenkuin kukaan huutelee niin minä olen se, joka tässä taloudessa tienaan enemmän. Miehen tulot mun vuosituloihin verraten on noin 75%.

Ihan mussukka tuo on, mutta vähän kuin lapsen kanssa asuisi. Ja juu ei, hän ei kokoa mitään huonekaluja, siirtele niitä tai remontoi. Tässä yhdessäolon aikana mitä huonekaluja on ostettu, niin minä olen ne koonnut. 

Kuin minun mies!

Vierailija
34/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mulle nyt ihan oikeasti, mikä hiertää. Miksi tämä asia on sinulle niin iso? Ei ole normaalia!

Kerro sinä minulle, onko sinulla mitään muuta elämää kuin tämä palsta?

Miehesi asiat kuuluvat tälle palstalle? Millä oikeutuksella? Sillä että sinä saat huomiota haukkumalla miestäsi? 

Vierailija
35/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas. Taas sopivasti miesvihaketju. Miksi te olette parisuhteessa noin ärsyttävän uhmisen kanssa?

Vierailija
36/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Eikö koulutuksesi ole tehonnut. Harmi homma.

Vierailija
37/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nenän ja perseen kaivaminen unissaan

Se että aina on tv päällä ja sieltä tulee jalkapalloa

Menneekö sormi ensin nennään ja sieltä pyllyhyn vai toiste päin...?

Mulla tuli tästä mieleen, että mun mies raapii itseään ja haistelee sitten sormiaan. Ja eksä teki samaa. Eikä siis esim. *ersettä raavi ja haistele, mutta melkein kaikkialta muualta. Raapii säärtä -> haistaa sormia. Raapii kainaloa -> haistaa sormia. Raapii poskeaan -> haistaa sormia.

Tavallaan se on aika kiehtovaa. Tulee mieleen, että se on jokin luolamiesaikainen tapa tarkistaa terveydentila feromoneista tms.

Mutta kyllä se on alkanut myös ärsyttää. MIKSI haistelette?!

Vierailija
38/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro sinä minulle, onko sinulla mitään muuta elämää kuin tämä palsta?

Miehesi asiat kuuluvat tälle palstalle? Millä oikeutuksella? Sillä että sinä saat huomiota haukkumalla miestäsi? 

Minulla on hyvinkin rikas elämä. Toisin kuin sinulla vaikuttaa olevan.

Kukaa ei tunnista miestäni viesteistäni. Niistä ei ole MITÄÄN haittaa hänelle. Päin vastoin, kun ei tarvitse niistä motkottaa hänelle.

Ei kukaan HAE HUOMIOTA haukkumalla miestään, vaan vertaistukea: kaikilla muillakin on ärsytyskohteita.

Sinä olet todella väsyttävä ja kyllästyttävä.

Vierailija
39/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas. Taas sopivasti miesvihaketju. Miksi te olette parisuhteessa noin ärsyttävän uhmisen kanssa?

Mikäs sinua estää aloittamasta samanlaista ketjua naisista...?

Vierailija
40/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis

Kun argumentit loppuvat...

No todellakin jään kuuntelemaan, jos niitä argumentteja on. Mutta jos argumentti on "mies on ärsyttävä, minussa ei ole mitään vikaa", loggaan ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi