Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arjen pienet ärsyttävät asiat (miehessä)

Vierailija
16.10.2019 |

Miksi ärsyttää:
Ruokailun äänet
Sohvalla syöminen
Vessassa käynnin äänet
Kengät jalassa kävely sisällä
Jotkut hajut
ym.
Miten kestätte puolisonne ääniä/hajuja?
Pakko olla välillä yksin lomalla.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenän ja perseen kaivaminen unissaan

Se että aina on tv päällä ja sieltä tulee jalkapalloa

Vierailija
2/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ärsyttäviä asioita on sinussa, ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti kestän, tosin en ottanut miehekseni idioottia.

Vierailija
4/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partakarvat kylppärin lavuaarissa naaman siistimisen jälkeen -_- Eikö niitä voisi siitä pyyhkäistä pois ihan itse. Ei vissiin.

Vierailija
5/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Partakarvat kylppärin lavuaarissa naaman siistimisen jälkeen -_- Eikö niitä voisi siitä pyyhkäistä pois ihan itse. Ei vissiin.

Mitkä helvetin partakarvat lavuaarissa? Taas niin tekemällä tehtyä naisen muka uhriutumista.

Entäs ne sinun miljoonat kosmetiikkatörppösi, jotka valtaavat koko vessan/kylppärin?

Vierailija
6/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voi aina erota. Ai niin, se miehen lompakko. 

Ei noi ole sellaisia syitä, miksi eroaisi. Joskus vaan ärsyttää, ja se on normaalia.

Vai olisiko sinusta parempi vaihtoehto erota kuin avautua anonyyminä keskustelupalstalla ja sitten jaksaa taas eri tavalla niitä ärsyttäviä ominaisuuksia?

Kaikki me ei muuten olla miestemme kanssa sen lompakon takia, toisin kuin sinä. Älä siis yleistä.

Vierailija
7/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä helvetin partakarvat lavuaarissa? Taas niin tekemällä tehtyä naisen muka uhriutumista.

Entäs ne sinun miljoonat kosmetiikkatörppösi, jotka valtaavat koko vessan/kylppärin?

Ne partakarvat, jotka irtoaa, kun partaa siistii saksilla. Etkö tosiaan tiedä?

Tässä ei kysytty, mikä minun tekemisistäni ärsyttää. Jestas. Ja minä osaan siivota jälkeni. En jaksaisi siivota toisen aikuisen ihmisen jälkiä.

Vierailija
8/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei kysytty, mikä minun tekemisistäni ärsyttää. Jestas. Ja minä osaan siivota jälkeni. En jaksaisi siivota toisen aikuisen ihmisen jälkiä.

Totta kai kysytään. Jos haluat arvostella toista, sinun pitää kestää myös itsesi arvostelu.

-ohis

Vierailija
9/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vadelmajogurtin tuoksuinen röyhtäys 🤮🤮🤮

Vierailija
10/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noi ole sellaisia syitä, miksi eroaisi. Joskus vaan ärsyttää, ja se on normaalia.

Vai olisiko sinusta parempi vaihtoehto erota kuin avautua anonyyminä keskustelupalstalla ja sitten jaksaa taas eri tavalla niitä ärsyttäviä ominaisuuksia?

Kaikki me ei muuten olla miestemme kanssa sen lompakon takia, toisin kuin sinä. Älä siis yleistä.

Ruikutiruikuti. Eroa jos et kestä miestäsi. Saatanan taliaivo. 

Mene vaikka kävelylle rauhoittumaan, ei ole normaalia tuollainen kirjoittelu.

Kestän hyvin, kun saan välillä avautua.

Vierailija
11/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä niistä? Jos sinulla ei ole muita ongelmia, niin hanki elämä. 

Jaksat uikuttaa niistä netissä , vaikka ne huuhtoutuisi sieltä samalla kuin peset kätesi.

Mitä  miehesi on sanonut kun olet niistä hänelle nalkuttanut ja raivonnnut? 

Vierailija
12/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai kysytään. Jos haluat arvostella toista, sinun pitää kestää myös itsesi arvostelu.

-ohis

Aloituksessa ei kysytty. Siksi en siihen vastannut. Kestän aivan mainiosti itseeni kohdistuvan arvostelun, jos se on paikallaan - sinun ei ollut. Eikä edes osunut siihen kohtaan, jossa olisi arvosteltavaa.

Vierailija
13/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytäpä kirjoituksesi miehellesi, onko kanttia? Eipä tietenkään

Vierailija
14/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä niistä? Jos sinulla ei ole muita ongelmia, niin hanki elämä. 

Jaksat uikuttaa niistä netissä , vaikka ne huuhtoutuisi sieltä samalla kuin peset kätesi.

Mitä  miehesi on sanonut kun olet niistä hänelle nalkuttanut ja raivonnnut? 

Siis miten voi muodostua jonkun sinulle tuntemattoman ihmisen kommentti netissä noin isoksi asiaksi? Onko sinulla kaikki ihan hyvin...?

Ne eivät huuhtoudu kun pesen käteni, kun niitä on ympäri sitä lavuaaria. Enkä ymmärrä, miksi minun pitäisi siivota aikuisen ihmisen jälkiä. Se aiheestakin ärsyttää.

On muuten turha esittää, että sinua ei ärsyttäisi. Vai väitätkö, ettei puolisossasi ole MITÄÄN ominaisuutta, joka ei ärsyttäisi?`

Minä en nalkuta enkä raivoa, ikinä. Siinä helpottaa muun muassa se, että päästelee välillä höyryjä anonyymisti sellaisten kanssa, joilla ymmärrys ja huumorintaju riittää. Riittää käsityskyky siihen, että pienikin asia voi muodostua todella raivostuttavaksi ajan kanssa. Ja silti se ei ole riittävän hyvä syy erota.

Minulla on oikeus ärsytykseeni.

Vierailija
15/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies leikkaa varpaankynnet OLKKARISSA aina kun olen imuroinut 🙄 jokusen kerran olen asiasta maininnut, hetken leikkaa kyntensä wc:ssä, mutta...

Vierailija
16/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytäpä kirjoituksesi miehellesi, onko kanttia? Eipä tietenkään

Näytä sinä kirjoituksesi äidillesi tai esimiehellesi. Onko kanttia? Eipä tietenkään.

MINULLA olisi kanttia näyttää miehelleni, mutten halua pahoittaa hänen mieltään. Se, että avaudun netissä pikkuasioista, jotka todella pitkän parisuhteen ajalta ärsyttävät, on aika pientä. Ihmettelen, miksi ne ovat sinulle nyt noin iso asia :D

Vierailija
17/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenän ja perseen kaivaminen unissaan

Se että aina on tv päällä ja sieltä tulee jalkapalloa

Menneekö sormi ensin nennään ja sieltä pyllyhyn vai toiste päin...?

Vierailija
18/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies leikkaa varpaankynnet OLKKARISSA aina kun olen imuroinut 🙄 jokusen kerran olen asiasta maininnut, hetken leikkaa kyntensä wc:ssä, mutta...

Se on jännä tuo muisti kun se ei vaan pelaa.

Meillä kanssa asioita kun pyytää, niin ne on jonkin aikaa hyvin, mutta sitten lipsutaan sinne vanhoihin tapoihin. Kuinka monta kertaa saa muistuttaa ennen kuin se tulkitaan nalkuttamiseksi?

Vierailija
19/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus haisee pierulle ja se on niin iso turn off, ettei seksiä ole sinä päivänä tiedossa. Joskus vähän tylsä, jos ei ole oikein vireessä. Sosiaalisesti usein kömpelö muiden kuin ihan tuttujen ihmisten kanssa. Jotenkin mielistelee vanhempiaan (traumaattinen lapsuus).

Mutta 90% ajasta aivan ihana <3

Vierailija
20/57 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyt bokserit jätetty lattialle sängyn viereen, siinä alle kahden metrin päässä olisi pyykkikori. Ärsyttää ja olen asiasta sanonut, mutta ei muuta tapaansa. Ei ole syy eroon, kunhan vaan ärsyttää. Ei kukaan ole täydellinen