Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12v tyttö ei halua enää halata syntymäpäivä-onnittelujaan vastaanottaessaan

Vierailija
16.10.2019 |

Tyttö sanoi että esimerkiksi enonsa halaus oli epämiellyttävä ja tämä tuli liian lähelle. Mutta miten halata kaukaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua halata, sitten ei halata.

Lapsella on oikeus asettaa rajansa ja niitä pitää kunnioittaa.

12 v. alkaa olla murrosiässä, joten saattaa kokea ällöttävänä lääppimisenä.

Vierailija
2/10 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään saa väkisin halata, se on hyväksikäyttöä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakota halaamaan. Ja pakota nauttimaan ja olemaan kiitollinen siitä halauksesta. Ei aikuisia vastaan niskotella tuolla tavalla! Oppii nauttimaan siitä, että saa vastaanottaa miehen halauksen, ja melko pian muutakin fyysistä huomionosoitusta.

Vierailija
4/10 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan normaalia. Halatkaa sitten kun teini-ikä on ohi, jos toinen itse haluaa

Vierailija
5/10 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään murrosikäiselle tulee tehdä selväksi, että halauksiin, lähentelyyn yms. ei koskaan saa suostua, jos ei itse halua. Haluatko nuorestasi jonkun rajattoman seksilelun muille ihmisille?

Vierailija
6/10 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeistään murrosikäiselle tulee tehdä selväksi, että halauksiin, lähentelyyn yms. ei koskaan saa suostua, jos ei itse halua. Haluatko nuorestasi jonkun rajattoman seksilelun muille ihmisille?

Ehdottomasti toki kannattaakin opettaa että se enon ystävällinen halaus oli  lähentelyä ja eno on sairas perverssi.

Vierailija
7/10 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua käsiteltäväksi, varsinkaan "en on" suhteen.

Vierailija
8/10 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti toki kannattaakin opettaa että se enon ystävällinen halaus oli  lähentelyä ja eno on sairas perverssi.

Niin riippuu millainen tämä "e no" on. Tästähän ei nyt saa puhua.

Vierailija
9/10 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin riippuu millainen tämä "e no" on. Tästähän ei nyt saa puhua.

No oletusarvo tällä palstalla toki on että kaikki miehet on sairaita hyväksikäyttäjiä.

Vierailija
10/10 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti oli, että nuorta pitää opettaa laittamaan rajat. Jos hän ei halua halauksia, ei kukaan saa koskea häneen väkisin. Ihan riippumatta siitä, mikä on halaajan tarkoitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän