12v tyttö ei halua enää halata syntymäpäivä-onnittelujaan vastaanottaessaan
Tyttö sanoi että esimerkiksi enonsa halaus oli epämiellyttävä ja tämä tuli liian lähelle. Mutta miten halata kaukaa?
Kommentit (10)
Ei ketään saa väkisin halata, se on hyväksikäyttöä!
Pakota halaamaan. Ja pakota nauttimaan ja olemaan kiitollinen siitä halauksesta. Ei aikuisia vastaan niskotella tuolla tavalla! Oppii nauttimaan siitä, että saa vastaanottaa miehen halauksen, ja melko pian muutakin fyysistä huomionosoitusta.
Se on ihan normaalia. Halatkaa sitten kun teini-ikä on ohi, jos toinen itse haluaa
Viimeistään murrosikäiselle tulee tehdä selväksi, että halauksiin, lähentelyyn yms. ei koskaan saa suostua, jos ei itse halua. Haluatko nuorestasi jonkun rajattoman seksilelun muille ihmisille?
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään murrosikäiselle tulee tehdä selväksi, että halauksiin, lähentelyyn yms. ei koskaan saa suostua, jos ei itse halua. Haluatko nuorestasi jonkun rajattoman seksilelun muille ihmisille?
Ehdottomasti toki kannattaakin opettaa että se enon ystävällinen halaus oli lähentelyä ja eno on sairas perverssi.
Kukaan ei halua käsiteltäväksi, varsinkaan "en on" suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti toki kannattaakin opettaa että se enon ystävällinen halaus oli lähentelyä ja eno on sairas perverssi.
Niin riippuu millainen tämä "e no" on. Tästähän ei nyt saa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin riippuu millainen tämä "e no" on. Tästähän ei nyt saa puhua.
No oletusarvo tällä palstalla toki on että kaikki miehet on sairaita hyväksikäyttäjiä.
Pointti oli, että nuorta pitää opettaa laittamaan rajat. Jos hän ei halua halauksia, ei kukaan saa koskea häneen väkisin. Ihan riippumatta siitä, mikä on halaajan tarkoitus.
Jos ei halua halata, sitten ei halata.
Lapsella on oikeus asettaa rajansa ja niitä pitää kunnioittaa.
12 v. alkaa olla murrosiässä, joten saattaa kokea ällöttävänä lääppimisenä.