Seksuaalinen häirintä töissä
Luin miehen kirjoittaman hyvän blogin aiheesta. Vieläkö aihe herättää keskustelua?
https://seksimyrsky.com/2019/10/14/tytolle-munaa-eli-liike-elaman-setam…
Kommentit (12)
En jaksanut lukea mutta kyllä tarjoan aina uusille taloon tuleville tytöille pikkujouluissa munaa.
Nimenomaan haluankin herättää keskustelua. Aihe on edelleen tärkeä, ainakin omien kokemuksieni perusteella. Itse en ole aiemmin törmännyt tällaiseen miesnäkökulmaan aiheesta, joten pidin blogin tekstistä. Myös Ylellä oli juuri juttua aiheesta.
Tollaista tekstiä ne betat kirjoittaa.
Vittu mitä mies ininää. Varmaan saa keltään tuokaan kaveri 😄
Soijapojat häpeää itseään. Tosi Alfa vaan iskee naisen ja panee tätä eikä feministeille kumartele.
Minä nautin siitä että minut huomioidaan työpaikalla. Minua saa häiritä seksuaalisesti ja annan varmasti pikkujouluissa "vakio häiritsijälleni".
Asiateksti, minussa hämmästystä aiheuttaa ainoastaan se, että tällaisista asioista pitää puhua.
Että se ei ole kaikille itsestäänselvää, ettei ketään saa ahdistella eikä seksiläpän heittäminen ole ok kuin niille joiden kanssa sen heittämistä harrastetaan molemminpuolisesti.
Naurattaa, kun joillain menee niin tunteisiin tällaiset tekstit ja aiheesta puhuminen.
Paljastavat vain oman sivistymättömyytensä.
Tosin termiä ”setämies” minä inhoan, sillä se on aika leimaava, ja kun ei kuitenkaan suurinosa miehistä tuollaista käytöstä harrasta, niin ei ole reilua käyttää tuollaista lähinnä miehen ikään viittaavaa termiä.
Miksei voida puhua vaan ahdistelijoista tai vaikka ahdistelevista ääliöistä?
Vastustan kaikkea ikään viittaavaa nimittelyä ja leimaamista (jolla leimataan tahtomattaan helposti vähän isompikin joukko kuin se kenestä todellisuudessa puhutaan).
Asioista voi puhua asioina niiden oikeilla nimillä, ei tarvitse setämiehitellä, papatella, mummotella, h u oritella, käppäukotella tms.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea mutta kyllä tarjoan aina uusille taloon tuleville tytöille pikkujouluissa munaa.
Ja muijathan itse pikkujouluissa kinuaa munaa vaikka ollaan niin " siveitä" ja haukutaan muita pervoksi
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin siitä että minut huomioidaan työpaikalla. Minua saa häiritä seksuaalisesti ja annan varmasti pikkujouluissa "vakio häiritsijälleni".
Ootko pannu työpaikalla?
Minä toivoisin, että naiset häiritsivät minua töissä seksuaalisesti. Voisin jopa sponsoroida siitä hyvästä meidän nuorta trainee-Nooraa.
Väsynyt blogi. Ei jaksa lukea jonkun heikkopeikon kommentaaria itsestäänselvyyksistä.
Kerro vain tähän mitä blogissasi kirjoitit. Pelkkä linkki ei ole hyvää keskustelua.